Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
tienus63 schreef:Dat wordt morgen druk wassen voor jullie allemaal, veel voorbereidingsplezier allemaal. En succes met de priegelvlechten.
pajidin schreef:Hoe gaat het met de verkoop van Cas? Loopt het een beetje?

)
dus ik dacht zal niet meer antwoorde.. maar ik heb hem wel gehad en ik vind het een keigave Foto!
Echt Heeel LEUK!
Haha! Hij stond op kop bij zijn rubriek, hengstveulens springrichting, en mag ook naar de CK.

herma67 schreef:Oh wat een tegenvaller op het Zuidenveld vandaag! Charretje deed goed haat best, maar helaas...2e premie
Als het beet nou bang is....maar ze is voor de duivel niet bang, dat touw aan dr halster interesseert dr geen bal en al geef je dr een tik dan komt ze daarna gewoon terug, misschien iets voorzichtiger maar daar is dan ook echt alles meegezegd. carrembally schreef:De foto`s zijn allemaal mislukt. GRRR

pajidin schreef:Nou de zuidenveldkeuring was weer een groot Sydney gala!
De Sydney nakomelingen deden het goed! Veel die door mogen naar de CK en veel aan kop geplaats.
Zowel in dressuur als in Springen werd een Sydney-veulen Kampioen van het Zuidenveld!
Nou onze Sydney's hebben vandaag zeker weten hun beste beentje voor gezet.
Clivia mocht als 1e opstellen, dus een 1e premie en naar de CK en uiteindelijk 4e in de kampioenskeuring.
Camiell draafde vandaag de sterren van de hemel![]()
Haha! Hij stond op kop bij zijn rubriek, hengstveulens springrichting, en mag ook naar de CK.
Maar nu komt het mooiste nog...Camiell mocht ook door naar de Kampioenskeuring...en hij is Kampioen van de springveulens geworden!