jaa boven de 30 graden pff
en idd ik blijf ook altijd nog langer in de klasse als het nodig is of althans deed ik rij nu geen echte wedstrijden
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vibabu schreef:Het is maar net wat je doel is. Vind het wel een beetje onaardig klinken. Iedereen doet zn best en doet wat hij of zij leuk vindt. Ik heb er heel lang over gedaan om punten voor de z2 te krijgen en ben meteen z2 gestart. En weet je? Ik vond het echt fan-tas-tisch! Heb met een big smile rondgereden. En dat vins ik 100x belangrijker dan dat een ander vindt dat je moet presteren. Sterker nog... ik heb flink met mezelf in de knoei gezeten om reacties van anderen.... minderwaardige blikken van een ander.
Mijn tip: geniet van je eigen rit. En laat een ander genieten van die zn rit. Hoe goed of slecht die ook is.
keshia schreef:Ik ben misschien ook wel zo iemand.. ik zie het vooral zo.. flexibel starten is er niet voor niets.. je mag gewoon uitproberen.. het is geen wereldkampioenschap, het ergste dat me kan gebeuren is dat ik 20 euro heb uitgegeven, maar geen puntje rij. Ik zie de wedstrijden ook gewoon als training op een andere locatie, en niet echt als een soort van prestatiemoment.
Ik ben ook van de b naar l1 en l2 gegaan met bijna het minimum aan punten. Nu zal ik wat langer in de l2 blijven vanwege de selecties. Maar als ik net zolang moest trainenn tot ik bovenin mee kan rijden, zat ik nu nog in de b. Zo'n sterke kring hebben we hierik rij voor de lol, en zolang de dieren vriendelijk gereden worden, vooral ook op het voorterrein,geef ik er niets om al probeert iemand 4 niveaus hoger te starten dan ze eigenlijk aankunnen.
Zo rijdt er ook iemand in de l2 rond die ook paarden in het zzl start, dus ze zal gerust kunnen rijden, maaf die rijdt haar paarden niet zo vriendelijk als menig andere ruiter. Daar erger ik mij meer aan, dan een ruiter die wat te hoog start