Nakomeling Krack C

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

R_emkee

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 16:26

Nicee moniek alvast succes met je M debuut :)

jaa boven de 30 graden pff
en idd ik blijf ook altijd nog langer in de klasse als het nodig is of althans deed ik rij nu geen echte wedstrijden

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 16:54

Ik heb voor adje een nieuw bitje gehaald ;)

Naar mijn idee is die die nu heeft vrij dik en heeft hij weinig ruimte in zijn mond.
Denk ook dat hij ook daarom altijd zijn mond stukje open heeft omdat hij zijn tong niet lekker kwijt kan ofzoo. drukt zijn tong naar buiten aan de rechterkant en pakt hiermee ook het bit.

Dus heb nu de hh sweet iron dubbel gebroken bustrens ;)
Kga der van daag voor het eerst mee rijden

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 17:07

Het is maar net wat je doel is. Vind het wel een beetje onaardig klinken. Iedereen doet zn best en doet wat hij of zij leuk vindt. Ik heb er heel lang over gedaan om punten voor de z2 te krijgen en ben meteen z2 gestart. En weet je? Ik vond het echt fan-tas-tisch! Heb met een big smile rondgereden. En dat vins ik 100x belangrijker dan dat een ander vindt dat je moet presteren. Sterker nog... ik heb flink met mezelf in de knoei gezeten om reacties van anderen.... minderwaardige blikken van een ander.

Mijn tip: geniet van je eigen rit. En laat een ander genieten van die zn rit. Hoe goed of slecht die ook is.

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 17:17

vibabu schreef:
Het is maar net wat je doel is. Vind het wel een beetje onaardig klinken. Iedereen doet zn best en doet wat hij of zij leuk vindt. Ik heb er heel lang over gedaan om punten voor de z2 te krijgen en ben meteen z2 gestart. En weet je? Ik vond het echt fan-tas-tisch! Heb met een big smile rondgereden. En dat vins ik 100x belangrijker dan dat een ander vindt dat je moet presteren. Sterker nog... ik heb flink met mezelf in de knoei gezeten om reacties van anderen.... minderwaardige blikken van een ander.

Mijn tip: geniet van je eigen rit. En laat een ander genieten van die zn rit. Hoe goed of slecht die ook is.

Eens :)

Wauw gaaf remke!! Mooie omgeving wonen we toch :)

Wat ziet fancy er super uit!

Leuk de buitenrit moniek!! Heerlijk. Ga hier ook regelmatig t bos in.

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 17:53

Iedereen moet het ook zeker voor zichzelf weten en ik zal de laatste zijn die er wat van zegt of er raar om aankijkt. Kan me ook voorstellen dat je soms gewoon klaar bent met 1 bepaalde klasse en lekker in een hogere wilt gaan rijden. Zolang je maar plezier hebt, dat is altijd het belangrijkst! Iedereen vindt altijd wel iets van een ander, zeker in de paarden wereld :=
Het was verder niet onaardig bedoeld en ook niet persoonlijk naar iemand hier :)

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 18:36

Ik rij nog geen wedstrijden dus praat er niet over mee. Ik ben zelf een pietje te precies dus ik denk niet dat ik een klasse hoger zou gaan als ik niet zeker van me zaak ben. Ondanks dat punten er misschien niet om zouden liegen. (Geen idee want ik start nog niet haha)

Overigens wel van plan eerders te gaan starten , heb een stalgenootje wat ook in de B gaat starten als ze zover is dus dan gaan we gezellig samen :D tot die tijd train ik nog ff door.

Vandaag weer les gehad , best zwaar met dat warme weer poehhhh :') kreeg wederom een hoop complimenten van me instructie. Dus ik ben content.. ondanks de aanstelleritus van fancy. Dat nemen we dan maar voor lief. Snap niet waar ze de energie vandaan tovert om ieder rondje over de zeik te gaan van een paaltje met een bak letter erop wat er al bijna 2 maanden staat :')

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 20:33

Oops bedoelde het ook niet onaardig Vibabu! Maar ik weet als ik fouten zou maken, ik het zelf niet leuk zou vinden, daarom start ik nog niet :) ik krijg eerder rare blikken omdat ik NIET start :+
Ben niet gaan kijken om te bekritiseren, meer uit nieuwsgierigheid en enkele concurrenten kom ik goed mee overeen :)
Ieder zijn ding hoor, ben ik het volledig met je eens!

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 06:54

Sorry ook van mijn kant Vibabu.. was niet zo bedoelt. Maar soms zie je mensen rijden ( ook in de subtop ) dan denk ik echt " het is zo zonde , train hem nog even verder " het is ook niet goed voor het vertrouwen van beide als je er nog niet " klaar " voor bent... maar ik ben het helemaal met je eens .. we doen het allemaal voor ons plezier :j

keshia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 09:16

Ik ben misschien ook wel zo iemand.. ik zie het vooral zo.. flexibel starten is er niet voor niets.. je mag gewoon uitproberen.. het is geen wereldkampioenschap, het ergste dat me kan gebeuren is dat ik 20 euro heb uitgegeven, maar geen puntje rij. Ik zie de wedstrijden ook gewoon als training op een andere locatie, en niet echt als een soort van prestatiemoment.
Ik ben ook van de b naar l1 en l2 gegaan met bijna het minimum aan punten. Nu zal ik wat langer in de l2 blijven vanwege de selecties. Maar als ik net zolang moest trainenn tot ik bovenin mee kan rijden, zat ik nu nog in de b. Zo'n sterke kring hebben we hier ;) ik rij voor de lol, en zolang de dieren vriendelijk gereden worden, vooral ook op het voorterrein,geef ik er niets om al probeert iemand 4 niveaus hoger te starten dan ze eigenlijk aankunnen.

Zo rijdt er ook iemand in de l2 rond die ook paarden in het zzl start, dus ze zal gerust kunnen rijden, maaf die rijdt haar paarden niet zo vriendelijk als menig andere ruiter. Daar erger ik mij meer aan, dan een ruiter die wat te hoog start

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 10:58

keshia schreef:
Ik ben misschien ook wel zo iemand.. ik zie het vooral zo.. flexibel starten is er niet voor niets.. je mag gewoon uitproberen.. het is geen wereldkampioenschap, het ergste dat me kan gebeuren is dat ik 20 euro heb uitgegeven, maar geen puntje rij. Ik zie de wedstrijden ook gewoon als training op een andere locatie, en niet echt als een soort van prestatiemoment.
Ik ben ook van de b naar l1 en l2 gegaan met bijna het minimum aan punten. Nu zal ik wat langer in de l2 blijven vanwege de selecties. Maar als ik net zolang moest trainenn tot ik bovenin mee kan rijden, zat ik nu nog in de b. Zo'n sterke kring hebben we hier ;) ik rij voor de lol, en zolang de dieren vriendelijk gereden worden, vooral ook op het voorterrein,geef ik er niets om al probeert iemand 4 niveaus hoger te starten dan ze eigenlijk aankunnen.

Zo rijdt er ook iemand in de l2 rond die ook paarden in het zzl start, dus ze zal gerust kunnen rijden, maaf die rijdt haar paarden niet zo vriendelijk als menig andere ruiter. Daar erger ik mij meer aan, dan een ruiter die wat te hoog start

Zo zie ik het ook. En vooral ook het laatste.. dat forceren kan ik zo misselijk van worden, zie je helaas veel te veel.

Leuk trouwens die voor- en nafoto's van jullie!! Ik heb er ook een hoop. Maar het meest bijzondere was toch wel mijn 3jr Saron. :) heel mager gekocht, onder de schimmel en wormen. Zadelmak gemaakt, daarna gecastreerd en verkocht, meisje die hem nu heeft is zo blij met 'm. Die zijn echt 2 handen op 1 buik :)

Afbeelding

Mijn 4jr gaat ook zooo goed.. wat een braaf en werkwillig paard. Even spammen :)

Afbeelding

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 11:43

Zo die eerste is goed opgeknapt zeg!

En die andere vind ik echt fantastisch, helemaal mijn kleur en soort paard! <3

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 13:31

Wauw essie wat een verschil zeg :wow:

Wat een knapperd heb je er weer bij zeg .

Ik startte met mijn vorige tot ik de punten had voor een klasse hoger en dan hield ik hem 3 mnd thuis tot ik winstpunt waardig was en dan gingen we weer.
Vanmorgen gelest.. lekker binnen in de geïsoleerde hal, hij liep heel fijn.

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 17:19

Zal wel Moniek! Moet zalig zijn om toch in de koelte te kunnen rijden nu!

Die van mij heeft een uurtje de wei gezien en dan een frisse douche gekregen :)

Ach ik vind, ieder zijn manier van wedstrijd rijden. Heb respect voor iedereen, als het idd maar paardvriendelijk blijft :)

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 17:22

Knappe evolutie Essie!
Ik vind het soms lastig om daar door te kijken of er iets van te maken valt!

keshia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 19:00

Pfoe.. 10 minuten losgerede vandaag en daarna de proef in.. ik voelde me helemaal slap van het hete weer.. echt niet te doen.. midden op de.dag pal in de zon.. paardlief had alleen nergens last van en ging als een kanon dat terrein over.. eerste proef geprobeerd netjes te rijden. Helaas maar 5 combinaties van de 22 een winstpunt. Ik had 173.5. Tweede proef gereden met lef.. en als ze het ervan zou nemen zou ik haar stilzetten.. maar daar dus 187 punten gereden. Met een flinke correctie, en daar dus terecht een 4 gereden.. we groeien wel nog steeds op wedstrijd, kunnen elkaar steeds.beter vinden, en ze staat er steeds beter aan.. benieuwd naar de volgende keer!

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 20:28

Wat super dapper dat je bent gestart Keshia .. en wat fijn dat je met wat meer lef heb kunnen en durven rijden ! Top dat dat ook beloond is :)

Theduchess

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 21:07

Wat zie ik een gave foto's voorbij komen!
Leuk dat salamandertje, met wat voor lens is die foto gemaakt?

En wat een gave before en after foto's <3 Zal even zoeken of ik nog wat heb..
Vandaag wedstrijd gehad, wat een hitte......... niet te doen. Toch nog 2 punten ! :)

Dit was in December:
Afbeelding

Oktober:

Afbeelding
Dit was vandaag:
Afbeelding

pientjuhlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 21:56

Ik heb een Krack C x Ramiro Z een ruin van 15 jaar. Deze heeft voorheen zzl gelopen maar heeft twee jaar niet zoveel gedaan. Hij kan van alles schikken en wil ook nog wel snel steigeren. Vooral als je wat onverwachts doet is hij heel snel van slag.

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 22:10

Goed gedaan Keshia, durven rijden en corrigeren in de proef is idd belangrijk!!

Das een mooi verschil Duchess!! Wat een mooi blauw jasje! En proficiat met je punten!

Welkom Pientjuh, mijne is ook snel van slag :(:) niet altijd fijn, maar leer je mee omgaan he!
Heb je hem al lang?

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 22:42

Zijn allemaal goed veranderd! :D

fijn keshia dat wat gedurfder rijden ook betere punten opleverd :) het was ook wel echt heel erg warm vandaag!

Welkom pientjuh! Heb je ook een foto van je krackje?

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 07:35

Gefeliciteerd met je punten Duchess, ze is ook mooi veranderd zeg .

Welkom Pientjuh, Hudson is ook redelijk snel van slag vooral als dingen anders zijn dan anders.

Even voor en na van de Hutsefluts :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 10:18

Wow essie wat een gaaf dier die jonge ! Appart kleurtje of lijkt dqt zo ?

Verder zijn ze idd allemaal stuk voller geworden ! Mooi om die resultaten te zien hea !

Jammer van je eerste punten keshia. Daarnaa toppie gedaan ! Pff ik was denk ik niet eens gegaan hahah veel te warm !

Welkom pientjuh :) idd heb je er een foto van ?

Iemand vroeg met welke lens die foto was gemaakt.. body is een nikon D3300 en gewoon de normale kitlens 15-55

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 12:47

Ja best apart he? Zwartbruin is ie, al heeft ie bijvoorbeeld op zijn neus weer geen bruin zoals bij een normale donkerbruine. Of gewoon een verbleekte zwarte :D

Mooi trouwens die foto's remke! Wat wonen we toch mooi.. <3

Hier nog een foto van Fly paar dagen geleden :) toen was t nog niet zo warm haha!
Afbeelding

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 15:15

Knappe Fly <3

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 15:21

Gisteren toen de paarden van het land kwamen was er 1 niet goed .. een 11 jarige ruin .. ik dacht gelijk aan oververhitting .. temperatuur bij hem opgenomen en die was 38,06 .. dus niet .. er is met hem gestapt en gekoeld .. vanmorgen is hij helaas overleden .. de DA er natuurlijk al eerder bij omdat hij vanmorgen vroeg nog erg stond te zweten .. nu blijkt hij gisteren een hartinfarct te hebben gehad op het land en dan die hete zon eroverheen .. heel sneu |(