Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Zirano schreef:dat was erg kort. haha
Vandaag is Chantal gestart met Gently. Hij vond het de eerste paar minuten best spannend met inrijden maar daarna ging het goed. Op naar de volgende bak en de ring in. Hij was super braaf. en zeeer let wel zeer voorwaarts. Maar lekker de hele proef kunnen uitrijden. Tweede proef niet gestart. Het kwartje was finaal op. Maar mooie punten. Eerste geworden met 192 punten.
misterA schreef:Kolonist....de Charmeur voor het eerst onder het zadel. Wat een vakmanschap, ik heb met plezier het hele filmpje uitgekeken. Heel fijn paard! Ik neem aan een halfbroer van Eos? Als ik de afstamming zie dan verwacht ik een heel klassiek paard. Drie generaties hengsten die niet bekend staan vanwege bloeduitstraling, maar dat valt bij deze wel mee, zo te zien. Charmeur strooit wel, in maat, formaat (zoals de juryleden het formuleren, al weet ik niet wat nu precies het verschil is) Zo heb ik volle broers en zussen van meerdere merries die niet echt veel van elkaar weg hebben. Van heel fraai, tot bij het lompe af.Wat hij wel doet is vrijwel altijd front, maat, en drie goede basisgangen meegeven.