Super leuk om die verschillen te zien! Ik moet nog even kijken of ik nieuwe recente foto's van fancy kan maken. maak eigenlijk iedere maand wel foto's om te kijken of er verschil is.
Ja hoor we hebben het gedaan , ik ben zo mega trots we hebben een rondje buiten gedaan in de polder van een uur .. super braaf was Hudson hij liep zelfs voorop die malle .. wat hebben we genoten , 2e pinksterdag gaan we weer
Super gaaf moniek! Ik wilde vandaag ook voor het eerst onder het zadel een rondje wijk gaan doen... mits het rijden in de bak een beetje normaal ging. Helaas besloot Fancy dat het vandaag aanstelleritus dag was had me handen vol aan haar.
Safety zeker first! Ze was echt verschrikkelijk vandaag iedereen lachte me uit haha en mevrouw vond zichzelf nogal grappig ook geloof ik. Dus geen uitstapjes vandaag.
Ipv naar buiten nog maar even extra genoten van de wei
Dankjewel princes! Ze is nu lekker aan het bij trekken lichamelijk, conditioneel en geestelijk. Alleen word het er voor mij niet makkelijker op hahaha.
Yesyes.. vandaag een wedstrijdje tussendoor gereden en 2 mooie winstpunten mee genomen. Het gevoel was redelijk, de balans is nog heel fragiel. Beetje hollen of stilstaan idee.. maar tussendoor genoeg mooie stukken. Nu officieel M1 startgerechtigd en dat voelt toch al stoer! haha
Mooi verschil keshia is mooi al voller aan het worden !
Gaaf moniek dat je naar buiten bent geweest ziet er heel braaf uit Wauww!! die foto van fanc die 1e gewoon die blik hoe ze kijkt (jammer van de weide afrasting )
Super moniek! Volgens mij is het daar wel lekker rustig rijden of niet? Bij ons is het helaas altijd midden in het verkeer tot aan het bos (zo'n 20 a 25 stappen).
Heel fijn keshia! Op naar het M1
Hij is al erg veranderd remke! Lekker zo door gaan!
Ja die weide afrastering is storend , het was ook echt wel een Lucky shot. Kwam namelijk net de brug af toen ze ineens op de uitgang af kwam lopen met sneltreinvaart en ik nog net deze foto kon schieten. Wie weet probeer ik wel een keer die draadjes weg te fotoshoppen.
Qleke
Geplaatst: 26-05-17 10:39
De paarden zien er super uit! Vind dat wij flinke baasjes zijn
Gisteren wedstrijd gaan kijken naar de Z2 proef die ik normaal ook zou moeten starten Blijkt dat er maar 1 iemand een proef met volledig correcte wissels rijdt, wel heeeel safe gereden.. We zijn ook maar met 5 momenteel in de ring. Bon, ik voel me sinds gisteren iets minder zielig Blijkbaar hebben meerdere mensen dus meer dan een jaar ervoor nodig! Maar ik maak me er alleszins niet druk om, hij sprong ze vorige week weer geweldig.. Is nog een kwestie van tijd, maar hij gaat ze zeker doen, ben ik 100% zeker van!! Lekker verbrand gisteren aan mn bovenbenen en knieën, dus ben benieuw vanavond om mijn rijbroek aan te krijgen en te rijden
Gewoon midden op het pad van onze wandeling haha ook nog klein salamandertje
Vanochtend met hardlopen ook 2 reeën tegengekomen. Verder geen hond gezien zo lekker rustig !
Qleke
Geplaatst: 26-05-17 13:20
Wauw, moet geweldig zijn waar jij woont!
__PrinCes
Geplaatst: 26-05-17 14:07
Heerlijk Moniek dat filmpje! Hij is echt helemaal zen!
Remke, die is goed vooruit gegaan zeg! en wauw waar woon jij haha, die kom ik hier niet tegen gelukkig
Qleke, komt vanzelf! Gewoon lekker blijven oefenen. Moet zeggen dat ik me hier regelmatig verbaas over het belabberde niveau vanaf de M1 snap niet dat sommige mensen al in het Z starten. Lekker blijven oefenen tot ze altijd goed gaan en dan knallen in het Z2
Die wissels komen helemaal goed weet ik zeker Qleke.. ik vind het niveau ook vaak belabberd als ik op wedstrijd sta te kijken.. denk dat er een hoop " gewoon maar starten omdat het kan " ik ga op wedstrijd als ik zeker weet dat we er iets te zoeken hebben . Volgend weekend starten we M1
Ja dat idee heb ik ook, en dat ze dan gelijk bij 10 wp over gaan. Op zich niks mis mee als je die 10 binnen een paar wedstrijden hebt gehaald.. Maar als je 10 wedstrijden heb moeten rijden voor die 10wp... blijf dan nog maar lekker waar je zit.
Van het weekend is hier een groot dressuur 2 daagse, ik ga in de avond bij de kür op muziek kijken. Ben benieuwd hoe het niveau daar is. Heb in elk geval al respect voor degenen die morgen gaan rijden, schijnt echt knetter warm te worden..