Nakomelingen van Florencio!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 16:42

Wouw wat een mooie vos, met 4 witte beentjes :D @lady_melissa!
Die van mij is vos met 1 klein wit beentje. :P

Lady_melissa

Re: Nakomelingen van Florencio!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 17:41

Haha dankje, het is wel moeilijk schoon te krijgen hoor, en het is zo`n smeerkees.

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 17:43

Kaaaren en ik wou graag een veulen die de vos kleur had. Komt er een zwarte Flo uit wat ik zekers niet verwacht had.
Ze heeft een super karakter maar het is niet mijn kleur :o

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 17:59

nee, kleurtjes komen vaak niet op bestelling :P

De 4 witten benen van mijn flo zijn inderdaad ook max. 1 dag wit haha..
maar wij hoeven igg nooit witte bandages aan te doen om mooie witten benen te krijgen he Melissa en sietske ;)

Lady_melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 18:18

Haha ja dat is dan weer een voordeel. De mijne moet echt transportbeschermers om om alles schoon te houden in de trailer en een bandage om zijn staart. Het is echt niet te geloven, haha.

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 18:23

Nee ik heb niet eens witte bandages. Bij mijn Flo zal wel witte bandages kunnen want ze heeft de witte benen niet zo hoog. Maar mijn andere merrie waar ik mee rij die heeft ze niet nodig.

romygic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 19:01

Hier wat foto's van mijn Flo afgelopen weekend in Coevorden..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 19:27

@sietske, en ik wil zo graag een zwart paard, ik vind een vos juist niet leuk haha.
Maarja ik heb liever een leuker karakter dan een leukere kleur.

@romygic wat een supermooie foto's!

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 20:20

Mijn Flo heeft zo te merken een goed karakter.

Mooie foto's Romygic.

AJM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 20:42

Romanoff schreef:
@ Ajm; Hoezo loop je achter? Ik heb nog helemala niks gepresteerd met mijn guppie Flo ;)! En daar zie ik de haast ook niet in :).

Mijne wordt 6 deze zomer, mooie leeftijd om te beginnen met wedstrijdjes denk ik. Heb er niet echt haast mee hoor. Eerst onderling kijken hoe het gaat en als dat goed gaat officieel :)

AJM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 20:43

@ romygic Mooie foto's zo met het zonnetje erbij!

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 20:51

@ Ajm; Aah! Ja die van mij is net 4 geworden ;)!

Mooie foto's Romygic

romygic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 20:54

Dank jullie, was echt super mooi weer gelukkig! Altijd leuk die foto's vind ik.. Zag die andere mooie foto's voorbij komen en toen dacht ik, ik moet er ook maar eens wat opzetten haha. Kaaaren ik denk dat mijne het water niet in gaat haha, wil het altijd nog een keer proberen ben heel benieuwd..

Margot1001

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 17:31

Bijna iedereen rijdt dressuur met de flo's maar ik ben sinds kort ook wat aan het springen zijn er meer die dat doen?. Oke die van mij is niet zo'n groot talent maar een B parcours moet ze toch ooit wel eens kunnen!

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 18:08

met die van mij zal dat niet lukken want die weigert alles :P
haha

Margot1001

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 18:35

haha! Ik heb het wel heel langzaam opgebouwd

Draaf wel vaak balkjes om haar sterker te maken en spring nu ook wat kleine sprongetjes doet ze eigenlijk heel erg braaf!.

romygic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 18:36

Mijn Flo is B springen met 8 wp :) Nu ff op een laag pitje omdat ik me focus op de dressuur..

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 18:43

Ja dat ben ik ook wel rustig aan het doen, maar ze lijkt het ook helemaal niet leuk te vinden.
maar ze kan alles leren, dus het zou leuk zijn om ooit in het bb of b te starten (:

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 18:43

Die vna mij springt ook nog niet.
Stel je voor dat de balken je opeten :D.
Balkjes stappen gaat nu opzich wel redelijk, maar als ik em wat verhoog... Pff no way dat hij daar over heen gaat!

Vandaag met rijden was hij ook best pittig! Mn instructrice heeft er bijna 2 x afgelegen, 1x spurte hij er vandoor omdat zn weide maatje ineens om de hoek kwam in de longeercirkel (tegenover de buitenbak) en 2de x draaide hij heel snel om van linksom naar rechtsom. Daarna heeft ze hem in de warmte toch flink aan de bak gezet, daarna was het wel voorbij...
Puber.

Margot1001

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 19:04

Dat is idd mijn doel om een keer bb/b te starten!

@romygic Wat leuk! dat je ook springt met je flo mijn hoofddoel is ook dressuur maar bij de pony's deed ik ook aan sgw en dat begint toch wel een beetje te kriebelen als ik weer aan het springen ben. misschien ooit dat ze dat ook zal kunnen....

@ Ramanoff haha dat is ook wel heel eng die balken! maar die van jou is dus ook pittig onder het rijden? Ik hoef eigenlijk nooit been te geven want ze wil het liefst altijd hard.. behalve op wedstrijd dan moet ik opeens wel been geven omdat ze het zo spannend vind.

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 19:17

@ margot ;Nou die van mij is pittig wanneer het hem uitkomt.. of te wel als meneer er geen zin meer in heeft ;).
Of als hij INEENS dat lintje ziet, of ineens een weide maatje spot,of er staat ineens een ander grassprietje de andere kant op de waaien.. zulk soort dingen.
Die van mij kan zich ook enorm opblazen als andere paarden in of uit de bak gaan.. daar heb ik soms wel moeite mee om zelf ookrustig te blijven..
Hij is soms ook wel echt liever lui als moe hoor, potverdikkeme!

Vind hem wel vrij sensibel geworden.. toen ik hem kreeg was het echt een koele kikker, nu er wat spieren en conditie in zit.. pjoeee... (nu weet ik ook waarom ze hem voor de verkoop zo schraal hebben gehouden hahha!)
Gelukkig komt hij niet omhoog met het rijden, en hij is er ook nog nooit echt vies hard bokkend vandoor gevlogen. Wel eens een bok en 2 meter snel vooruit, maar dat was meer jolig heid, of hij zag de kans omdat er in de buitenbak wat zand in galop tegen de muur aan kwakt, WHO dat geluid is eng en broem afgezet en weg is ie.

Mn laatste val was toch echt heel onverwachts waarbij ik mn arm dus brak, de rest heb ik allemaal wel uitgezeten haha (hij gaat altijd rechtsom, als je op de volte gaat bij B, dan ziet hij soms wel eens schoon zijn kans om INEENs wat te zien :P)

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 19:34

Springen is geen goed idee met die van mij :P 1x geprobeerd maar dat was niet zijn ding hahaha

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 19:37

Heb vorige week voor het eerst een hindernis in de bak gezet, en ze deed het gewoon!
eerste keer beetje onwennig, maar na een paar keer trok ze echt naar de hindernis en vond het helemaal leuk :)

Fleur_BC

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 10:25

hoi allemaal!
ik zie weer leuke verhaaltjes over jullie flo! met die van mij gaat het ook super goed! Ze is 2 dagen geleden 4 geworden. Ze wordt echt een paard :D wat voller enzo. Ik heb me opgeven voor 17 juni l2 weer. Gewoon weer effe proberen! maar ik had een vraagje vandaag hebben wij een wedstrijd 14uurs dat begint om 7 uur avond en eindigt om 9 uur s'ochtends de paardjes doen niet mee alleen kur op muziek springen en pas de deuz maar dat is al afgelopen om 11 uur. maar om 7 uur is de binnekomst en wij gaan als barbie's alleen we weten geen orginele manier om binnen te komen. Het moet met 8 personen zonder paarden. hebben jullie misschien een idee? gr alvast bedankt

malibu1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 13:20

ik heb donderdag voor het eerst op barrie gereden na de behandeling van de tandarts. ik heb een compleet nieuw paard volgens mij gekregen. hij werd zo anders nadat de tandarts was geweest. heb zelfs een half uur los in de bak gereden, hij heeft geen poging gedaan om te steigeren, zelfs niet eens met zijn hoofd omhoog. dus denk dat we de oplossing hebben gevonden.. voelde me zo trots.
nu nog zonder begeleiding durven maar de 1e stap is weer gezet.

groetjes