Nakomeling Krack C

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 09:15

Had het ook toevallig gezien al op facebook Moniek! Toch nog een mooie score he! Ik zag het filmpje van Adelinde ook voorbij komen! Tja das niet mis he.. Hudsie ziet er idd knap uit op de foto!! Dat je tussen die namen mag en kan rijden, is het grootste bewijs dat je goed bezig bent!

R_emkee

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 09:31

Super knap moniek !

Denk ma zo de top 10 als je die weg laat omdat hun allemaal zowiezo al heel anders rijden meer paarden en dure paarden hebben. Vind echt knap je hebt gewoon bijna 70 % hea ! En je was daar en jullie hebben het beide genaild !! Ik vind het een top prestatie ! En die foto is gaaaaf

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 12:09

Top Moniek!

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 12:41

Onwijs bedankt voor jullie lieve woorden.. tegen die profs kunnen we echt niet op... Henkie kwam de losrijbaan in met slofteugel... dat mag volgens mij helemaal niet .
We reden er en we hebben er veel van geleerd :D

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 12:44

Als je maar hebt genoten dat is het belangrijkst!

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 15:51

Dat hebben we zeker :D

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 21:49

Altijd van genieten! Zolang het voor je eigen gevoel maar gewoon lekker ging. Er zijn er altijd waar je gewoon echt niet tegen op kan zonder zelf een kapitaal paard onder je hol te hebben.

Ik heb het vaak op stal al. Dan ben ik aan het rijden en komt er iemand bij rijden met een zeer talentvol paard.. dan voel je je vaak ook wel even "gefrustreerd" :') maar leer dat ook naast me neerleggen.

Heb gister en vandaag echt genoten van fancy. Heb nu 3 lessen gehad en begin nu echt verschil te gaan merken. Vandaag was ze alleen echt wel heel erg veel heet en heel veel paard.

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 22:08

Iemand toevallig een setje witte beschermers te koop ?

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 22:09

Aah dat is wel fijn qleke :) hihi nu die actievie tijd omzetten in werken :p maar super dat ze het zo goed oppakt nu :D

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 10:04

Denk dat je Sharkj bedoelt Remke :D

Ik heb ze niet te koop!

[***] ging echt goed deze week <3 we beginnen weer ons ritme te vinden!!

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 10:48

Oohw haha jaa :P

Maar toch ook voor jou qleke mooi dat je je ritme weer terug vind :)

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 16:37

Ik was vanmorgen heel stoer en ben samen met Hutsefluts een rondje door het dorp gedaan, auto's fietsers en zelfs 2 Harley's tegen gekomen ... hij en ik vooral waren zo dapper *\o/*
Dit gaan we vaker doen ;) ohja we hebben ook nieuwe beschermers van Kingsland <3
Afbeelding

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 17:06

Wauw zien er gaaf uit moniek ist gewoon helemaal er om heen ?

Ik heb ook nieuwe set gekocht haha

Afbeelding

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 17:23

Remke, ze zijn hetzelfde als jouwe alleen met bont boven en onder.. binnenin zit ook gewoon neopreen .

Jouw set is ook mooi :)

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 17:39

Aah okee staat hem gaaf !

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 17:44

Haha remke wilde je eerst naar texel toe en daarna maar nieuwe peesbeschermers gekochr? (Zie je advertentie onderaan)

Mijn vosje haalde ik vrijdag goed kreupel uit de box. Geen idee wat die gedaan heeft :/ volgende week maar naar de kliniek als het niet over gaat.

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 17:45

Huh texel ??

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 17:46

Onderaan van je screenprint staat booking.com en dan aanbiedingen voor den burg en de koog :D

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 17:49

Ooohw whahhah :p nou ja me vriend wil graag x naar texel idd en dacht doe ik dat in augustus maar alles zit vol :(

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 20:31

Heel knap die beschermers! Wil ik ook wel met zo'n wolletje :o

Oei Vibabu das niet leuk!!! Mss toch gewoon een blein hopelijk?

Zealousje vandaag weer heerlijk gereden.. Wissel rechts ging perfect, links was het pas na de 10de keer gelukt, maar kom gelukt is gelukt :D

Jeska2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 21:03

Ah gatsie vibabu, misschien vastgelegen? Hopelijk niks ernstigs!

Super goed Moniek! Je mag zekerweten trots zijn op hutsie! En op jezelf natuurlijk..!

Leuk Remke! Ik heb ook zo'n set maar gebruik ze eigenlijk alleen voor netjes. Zijn zo wit haha! Staat wel poepiechique altijd.

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 21:24

Ziet er mooi uit moniek! Ik heb van die bont beschermers van br met het pro mesh. Die zijn ook erg fijn :D

Ik heb overigens mijn micklem verkocht. Had een tijdje met me normale hoofdstel gereden en daarna dacht ik pak die micklem weer even maar ze liep er echt totaal niet meer op :') vriendinnetje van me wilde hem graag proberen en kopen.

Mooie set remke! Ik rij heel vaak met witte beschermers en springschoenen :D

Aaii vibabu! Hopen dat het mee valt met vosje.

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 21:59

Ik rijd ook al effe terug met een gewoon hoofdstel! Was aan het denken (dromen) als ik toch met s&t zou beginnen rijden de overstap toch heel groot zou zijn.. Ik was ook gewoon effe het gevoel op de micklem kwijt, miste wat fijngevoeligheid.. Maar de mijne blijft toch mooi hangen :D

keshia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 12:29

ik had gisteren ook gereden maar het ging echt voor geen meter. madame is momenteel zo gevoelig en heet! vooral heel heel heel heet. oef. brokken zijn al bijna helemaal afgebouwd, maar men! ik was een aantal onderdelen uit de proef aan het oefenen, dat is in de linkergalop de diagonaal op, overgang naar draf, en volgende hoek galop, en volte 12-15 meter bij c gelijk.. sjonge ik weet niet hoe, maar ben vanuit x in een giga overdreven middendraf de hoek in gevlogen waarbij ze met 4 benen in de lucht aansprong in galop, en ik maar 1 galopsprong had voordat ik de volte inzette.. haha.. en dat voor een merrie van 15 jaar, en 160 hoog. pfff... echt mijn handen vol dus momenteel.
zit dus echt te twijfelen waar ik goed aan doe, een keer goed doorpakken en net zolang doorgaan tot het fatsoenlijk gaat, brokken nog verder naar beneden, of gewoon zo losrijden en dan maar zien wat ervan komt :') al is dat natuurlijk al een hopeloos plan an sich...

sjeetje vibabu, ook al kreupel, ik hoor het zoveel overal. de een na de ander kreupel..
hopelijk gaat het snel over, merk je er iets aan verder? warm of dik been of zo?
ik moet echt afkloppen dat ik de afgelopen 10 jaar nooit een kreupel paard heb gehad. nog niet voor een dag.. echt mazzel!

micklem lijkt me ook interessant om eens een tijdje te proberen. al vind ik het niet echt een blits hoofdstel ;)

verder heb ik ook de br pro beschermers gehad, maar heb 2x gehad dat de schalen braken nadat ze in de was geweest waren, dat vind ik echt zo waardeloos!
ik heb nu van hh de beschermers met bont.
ik zei van de week nog lachend tegen een stalgenootje, dat ik een bont paard had.
had een nieuw halster gekocht, met bont, die hh beschermers (4) met bont, bontje onder de singel, en bontje onder het zadel haha.. toen dacht ik wel even, nou dat is too much! haha

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 15:53

Haha Keshia sorry maar moet er grappig uit gezien hebben :D kan je weinig aan doen vrees ik, dan vooral geduldig zijn? Zo zou ik het aanpakken.. mss heeft ze het niet met die oefening? Als ze zo weg loopt in draf, zou ik niet in galop aanspringen! Kwestie van leren wachten! :)