Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
leuk man gefeliciteerd met de veulens!
ik heb zelf alles gefiltm en de laatste foto's zelf gemakt 
_likepink_ schreef:Haha zo te horen gaat het allemaal goed!leuk man gefeliciteerd met de veulens!
Voor de geintreseerden heb ik een filmpje in elkaar geknutseltik heb zelf alles gefiltm en de laatste foto's zelf gemakt
http://www.youtube.com/watch?v=aYTOQdkI ... annel_page
Van Canturano komt er ook een aan!En van de rest zoals singapore ect

. CdC schreef:Ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die met Zurich hebben gedekt/ nog gaan dekken dit jaar.
Ik overweeg hem voor mijn eigen merrie en heb een praktische vraag over het dekken.
LVP stables is nogal ver weg, dus ik zou haar graag dichterbij laten dekken. Verzenden kan natuurlijk ook, maar ik zou haar liever bij een hengstenhouder stallen gedurende de dekking.
Is het uberhaupt mogelijk om bij een andere hengstenhouder (welke?) te laten insemineren met Zurich?
. Alle veulens uit deze caritas merrie die schimmel worden worden al vroeg schimmel. We hebben een 3 jarige lopen (zie foto in mijn profiel). Die was als jaarling al bijna wit
. CdC schreef:Ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die met Zurich hebben gedekt/ nog gaan dekken dit jaar.
Ik overweeg hem voor mijn eigen merrie en heb een praktische vraag over het dekken.
LVP stables is nogal ver weg, dus ik zou haar graag dichterbij laten dekken. Verzenden kan natuurlijk ook, maar ik zou haar liever bij een hengstenhouder stallen gedurende de dekking.
Is het uberhaupt mogelijk om bij een andere hengstenhouder (welke?) te laten insemineren met Zurich?

dots83 schreef:
Zurich x Quattro van vorig jaar. Ben vrijdag bij de opfok wezen kijken en is bijna wit.
Dit jaar 1 canturano veulen
Canturano x Ramiro
Merrie is weer drachtig van Canturano en heb nog een Lord Z x Gondelier dragend van Canturano