Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ben benieuwd naar betere foto;s
Dan kan je ook zo trots zijn
Van de week was ze een en al drama.. wilde niet meewerken.. en vandaag alleen een stop op 1 omdat ze de aandacht er nog niet bij had.. en helaas 3 balken.. maar ze ging heel hard.. en daardoor werd ze te vlak.. maar verder sprong ze super braaf..
Dus ben wel tevreden.. Want rondkomen is beter dan uitgebeld worden
haha!
Ik vind mijne ook zo'n schatje patatje
haha.. wel druk maar niet gemeen..
klinkt als een leuk paard 
Gelukkig niet vervelend..
haha..

Nooit saai iig! Jij rijd ook een leuke zo te zien!
Maar W heeft zo zijn kuren. Is wel een beetje bangig, maar na een por van mij en een keer goed kijken is het meestal ook klaar. Behalve in het begin met springende paarden, dan flipte hij helemaal.
Zo'n eikel soms. Zag iets nog voor de grondbalk en dan is hij zo snel. Maar hing nog half en heb me toen maar laten vallen, stond ik nog half op mijn benen. Vloekte al voor ik de grond raakte.

hahaha!!
Heerlijk dier is het.. Vind haar karakter zo geweldig.. Een clubgenootje moet ook altijd lachen als die van mij opgewekt kijkt.. Jaa zegt ze dan heeft die zo'n mooie en lieve uitstraling..
Dus nu nog ff minder spanning op de wedstrijden en dan komt dat wel goed 
Gelukkig kan ik naar de club.. Met de trailer kan ik alleen op pad.. Zani stapt er zo in en dan kan ik de stang erachter doen.. Ideaal dier!! Ik rijdt nu zo ongeveer 3 a 4x in de week..
haha!!
)
We hebben nog niet zoveel getraind, maargoed we zijn weer op de goede weg.
het is alleen 10 april al....
) en daarna start kaart aanvragen. van de week ga ik weer beginnen met op pakken. heb de laatste tijd alleen wat grond werk gedaan
ladyzwien schreef:Sharon: mmm balen zeg! Een mindere periode nu dus.
Hier gaat alles goed, paardjes buik is al aardig wegWe hebben nog niet zoveel getraind, maargoed we zijn weer op de goede weg.
Heb der ook opgegeven voor de 1ste crosshet is alleen 10 april al.....
Maar W moet eerst maar weer eens normaal gaan springen, anders hoef ik daar niet aan mee te doen!
Ben best trots op mezelf!!!!minnie_muis schreef:ladyzwien schreef:Sharon: mmm balen zeg! Een mindere periode nu dus.
Hier gaat alles goed, paardjes buik is al aardig wegWe hebben nog niet zoveel getraind, maargoed we zijn weer op de goede weg.
Heb der ook opgegeven voor de 1ste crosshet is alleen 10 april al.....
Me to!Maar W moet eerst maar weer eens normaal gaan springen, anders hoef ik daar niet aan mee te doen!