Heb jij een paard van de hengst Future?!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kivas

Re: Heb jij een paard van de hengst Future?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 12:16

arme fulano!! ja idd gelukkig niets ernstigs, maar idd die boxrust, Vasco zou helemaal knetter worden en zijn benen aan gort slaan.. pff, je moet dus nog even geduld hebben.. succes in ieder geval

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 13:00

Gelukkig is het maar 5 dagen en mag ie daarna weer wat bewegen, ik heb hem gister maar aan de hand laten grazen zodat ie het idee heeft dat ie toch nog buiten is geweest haha. Ik hoop dat dat vanavond weer lukt zo ziet hij toch nog een beetje buitenlucht...

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-08 00:07

Arme Fulano, echt balen met dit weer Boos!
Nou die van mij vind het niet zo erg hoor als hij maar voldoende aandacht krijgt kan ik hem gerust in zn box laten staan Haha!

geef hem maar een dikke knuffel en hoop dat die 5 dagen snel voorbij gaan voor hem...

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 08:34

en hoe gaat het hier allemaal?? nog iemand wedstrijd dit weekend.. Wij mogen morgen weer.. spannend!!
Gister lekker met hem met de trailer naar de bossen gereden en daar een lekker rondje gemaakt.. heerlijk!! Hij was ook super braaf zo alleen!!

Hoe gaat het met Fulano, al aan het ontploffen of laat hij het lekker over zich heen komen??

Iedereen succes met alle dingetjes!

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 16:57

Het gaat nog steeds goed met Fulano, ik heb zelfs het idee dat de bult al iets minder wordt... Ik laat hem lekker elke dag grazen aan de hand en dat doet ie heel braaf! (al heb ik wel de ketting eraan voor het geval dat!)

Omdat ik toch niet veel met hem kan doen zijn we vandaag naar Etten Leur geweest, Future moest daar lopen en vond het wel leuk om hem een keer in het echt te zien! Hij is derde geworden 70,25% ik heb een zooi foto's van hem gemaakt die ik straks (als ik thuis ben) erop ga zetten! Hij heeft een mooi front maar achter vind ik hem echt niet goed, in de proef in ieder geval niet. Bij de prijsuitreiking liet hij wel een paar passen mooie draf zien van achter dus hij kan het wel maar daar moet echt nog aan gewerkt worden!

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 22:39

Zo hier is een link naar de foto's van Future!

http://www.dpfotografie.nl/simpleviewer ... index.html

Heb ze even snel erop gezet dus kwaliteit van de foto's moet nog aan gewerkt worden!!! Maar goed het gaat natuurlijk om het paard Knipoog

Valt me trouwens nu pas op dat ie veel met zijn mond open loopt...

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 10:45

leuke foto`s.. hij is er van achter inderdaad niet super bij als je de foto`s zo bekijkt.. blijft een knap paard..

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 12:06

pff gister wedstrijd gehad.. Had beter niet kunnen gaan, te zenuachtig.. Vaco deed het goed, maar ik kon hem niet sturen/rijden.. Helaas.. stom van mezelf!! resultaat: 192pnt, gedeelde 7de plaats..

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 13:57

Zelfs als je niet kunt sturen heb je nog 192 punten! vind ik erg knap haha!!!

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 15:37

Zo ik heb weer heerlijk gereden! Ik zit er eindelijk weer op en hij pakt het zo allemaal weer super op. Ik stond nog ingeschreven voor een wedstrijd morgen, die ga ik ook maar gewoon rijden! Of ik nu thuis rijd of op wedstrijd maakt op zich niet veel uit...

De bult is langzaam aan het wegtrekken dus ik kan weer lekker aan de slag!

Nog meer mensen concours dit weekend?

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 16:17

Zo ik heb er weer 2 puntjes bij! hij was erg braaf de eerste proe had ik 184. Ik was erg blij omdat we nog niet echt helemaal op ons niveau zitten (wat wil je na een paar dagen rijden) en de tweede proef was ie helemaal op. Ze hadden me al omgeroepen dat ik naar de ring moest, zaten er nog 4 mensen voor me! En ik heb in die tussentijd teveel gereden dus hij was in de proef echt op. Maar gelukkig nog 180 puntjes.

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 18:45

dorine super, ik heb zondag as weer wedstrijd ben ook wel weer een paar weken niet geweest. hij loopt momenteel erg goed trainer rijd hem een paar dagen bij ivm drukte en stress Knipoog haha nee maar hij pakt alles super op en hij vind hem helemaal leuk.
Komen veel buitenlandse klanten bij ons op stal en iedereen vind hem geweldig en leuk...

Dus ben benieuwd hoe hij het doet aankomend weekend het is niet zo groot dus kan lekker rijden.

Kivas nog wedstrijd gehad met je paardje?

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 20:51

ik heb een johnson jaarling uit een future moeder mag ik me dan ook melden???
dit is z n hele afstamming... Vingers aflikken Vingers aflikken
http://www.paardenfokken.nl/pedigree.ph ... axniveau=6

ik heb hem op de veiling gekocht vorrig jaar en heb hem mede door het super fijne meewerkende karakter van z n moeder gekocht. gewoon zo netjes opgevoed en braaf en rustig Lachen en niet te vergeten een suuuper mooie merrie!!

ben ook nog een paar x bij de fokker (p vd vleuten , fokker ook van johnson zelf) langs geweest toen die nog daar stond en ben blij (voor zover ik het weet) dat ie veel van z n moeder weg heeft qua karakter. het is zo n lief makkelijk beest Lachen

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 00:24

tuurlijk mag jij je melden.. Welkom.. hihi..
Netjes dorine, weer 2 puntjes en dat na zo`n korte trainingstijd Knipoog komt helemaal goed...
Ik heb zondag weer wedstrijd, ben benieuwd.. we shall see..
Iedereen veel succes met de paardjes!!

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-08 17:21

leuk om meer mensen te ontmoeten met een future toch Tong uitsteken
Gister naar out door Gelderland geweest en tot mijn stomme verbazing zag ik Future gewoon, anky was uitgevallen met Nelson dus mocht marlies toch starten, moest wel ff kijken of hij het inderdaad was Tong uitsteken nou het is een knapperd, vond dat hij zich aardig goed liet zien, kan altijd beter ze was als 1na laatste geeindigd geloof ik.

Morgen ga ik ook maar weer een keertje op wedstrijd ben benieuwd, laatste x ging hij rennen op wedstrijd dus hoop dat hij door het warme weer wat tammer is, vandaag was hij fijn Haha!

Kivas succes morgen dorine nog wedstrijd gehad?!

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 17:56

Van onze 2 jarige Future merrie staat nu ook een filmpje online zie onze site mansolein.com

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 20:37

Ik heb dit weekend geen wedstrijd gehad. Ben ook op Outdoor Gelderland geweest dinsdag woensdag en vandaag. Heb woensdag nog even bij hem in de stal gekeken maar hij is inderdaad wel knap! Al moet ik wel zeggen ik kan niks van Future in Fulano terug vinden. Fulaan heeft heel veel van zijn moeder gekregen (ook zijn karakter)

Hoe zijn de westrijden gegaan?

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-08 20:53

Nou ja zo van een afstandje heeft hij geloof ik ook niet echt heel veel weg van zn pappie, van mij is zo ie zo stukkie groter Knipoog haha

nou de wedstrijd ging vandaag boven verwachting!! had voor het eerst boven de 200 punten had 205 en was 1ste en 199 en was ik 2e ben nu officieel M1 startgerechtigd gaat dus erg hard.
Heb de outdoor wedstrijden nog L2 opgegeven als ik terug kom van vakantie gaan we denk ik over ff overleggen met de trainer Knipoog

Wanneer ga jij over dorine naar het L2?!

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 20:53

hoi hoi.. ben de enige die future nog niet in real life gezien heeft denk ik.. hihi..

Vanochtend wedstrijd gereden, hij liet zich lekker rijden, al zaten een paar hertjes naast de bak de boel op te butsen.. hihi.. resultaat: 1ste met 205pnt.. dik tevreden dus.. al moeten we nu wel oppassen met onze wp.. wil de gehele zomer nog M1 blijven..

netjes karianne.. hihi allebei eerste met 205pnt Knipoog super gefeliciteerd

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 12:28

Zozo goed bezig dames!!!

Ik ga nog even niet naar het L2 wil eerst de selecties rijden en dan kijk ik wel verder! De selecties zijn deze maand allemaal en dan in juli nog kringkampioenschappen en dan ga ik denk ik over!

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 11:58

Hmm bij mij ging het dit weekend niet zo denderend... Hij was weer erg vervelend in de ringhad 185 en 169, (terwijl ik eigenlijk de punten andersom had verwacht) hij kan echt zo dwars doen!!!

Hebben jullie nog wedstrijd gehad?

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 11:00

dit weekend geen wedstrijd gehad, maar dorine toch weer een puntje bij!!
Ik heb dit weekend weer wedstrijd.. we zullen zien.. iedereen verder nog veel succes!!

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-08 22:29

Nou bij mij was het ook weer een hele happening.. hij ging op het voor terein weer rennen, en spanning nou uiteindelijk voor ik de ring in moest ging het beter ja en je raad het al toen was hij moe Tong uitsteken maargoed had 184 en 172... groot verschil met vorige week maar dit wa ook wel een reuze conours vergeleken vorige week...

over twee weken het goude ei in kootwijk hopelijk gaat het dan iets beter daar, altijd zn open vlakte maar er is hoop Knipoog haha

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 14:16

En hebben jullie nog wedstrijd gehad? Bij mij ging het eindelijk weer eens lekker, hij had van de week een dik been maar was niet onregelmatig, heb zaterdag er weer voor het eerst op gezeten en hj voelde best goed aan, ik stond nog ingeschreven voor vandaag dus ik ben maar gewoon gegaan. En hij liep best lekker had de eerste proef 195, de tweede ging weer iets minder wordt ie weer iets drammerig en kan ik er niet aan rijden dus kreeg ik terecht 177. Maar goed met die 195 ben ik erg blij eindelijk weer eens een goede proef!

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 08:10

lekker dorine.. 2wp erbij!!

Gister weggeweest.. pff ik weet niet wat dat is met mij en selecties.. Ik kan echt niet rijden!! Grrr..
Was om 16.00uur klaar met alles (poetsen uitvlechten etc..) dacht dat de prijs uitreiking dan wel ongeveer zou zijn.. Aangezien er nog maar 2 na mij waren.. helaas pas om 18.00uur.. Om hem nog 2 uur in die hitte te laten staan.. nee mij niet gezien.. gelukkig was mijn vriend naar Roermond en zo lief om op de terugweg mijn staatje op te halen.. Had 196pnt.. plaatsing weet ik niet, helaas!