Ferro!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Naomi_16

Re: Ferro!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-08 21:46

ferro heeft zo 1000 nakomelingen Gaaaap

Windsor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:47

Naomi_16 schreef:
ferro heeft zo 1000 nakomelingen Gaaaap

Hij heeft het druk gehad Clown

Naomi_16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-08 21:48

hahah ja en ze zullen ook nog wel blijven na komen haha want nu die er niet meer is , zijn sperma is der nog wel

Naomi_16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-08 21:57

zo die paardenfooken.nl is handig
heb nu gezien welke volle broers/zussen zijn van die van mij dat vroeg ik me tijdje af of ze wel volle broers/zussen heeft plaats van alleen maar half broers/zussen echt leuk
alleen ben tijdje op zoeknaar veulen foto´s van mij paard en andere foto´s van haar zussen/broers weet iemand een site waar je paardenfoto´s kan vinden???

Windsor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 22:00

Geen idee.. Dat lijkt me best wel lastig te vinden. Misschien zitten er mensen op Bokt met volle broers/zussen?

Naomi_16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-08 22:03

ja wie weet .. ik ga der wel een topic over make kijke of iemand er op reageert

Windsor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 22:06

Succes Schijnheilig

Naomi_16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-08 22:13

nou heb geplaats nu maar duimen !! en hopen of die wel veulen foto´s hebben en hopen dat die van mij der ook op sta in de verte (A)

Windsor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 22:19

Dat zou wel leuk zijn Haha! Ik zit ook eens op paardenfokken.nl te kijken en die van mij heeft één volle broer.. Even kijken of ik kan vinden van wie die is.

Naomi_16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-08 22:23

haha ja dat zou wel leuk zijn ja

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 13:31

Hey nog even een Ferro vraagje. Is die van jullie ook zo soepel aan alle kanten. Rhodi is zo'n slangetje, ik heb ook echt helemaal niets in mijn handen! Alleen wel sterk ja, hij snapt het hals strekken nog niet helemaal, dus ietsje meer teugel en hij rukt keihard zijn neus naar de grond *autsj*. Hoe is die van jullie onder het zadel?

Windsor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 16:26

Die van mij wordt steeds makkelijker onder het zadel. In het begin liep ik alleen maar met hem te vechten, maar hij gaat steeds soepeler lopen en steeds beter eigenlijk.

RianlovesJet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 16:46

Bij ons op stal staat ook een Ferro, Verilla:

VERILLA FERRO MANSJEL WELLINGTON 2002 KWPN VB
XX/OX percentage : 49.22% FERRO
Dromen

Naomi_16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-08 17:52

die van mij is wel soepel pas als ik der langer dan 30 min rij ... ze houdt zich soms te vast aan der rechterkant is wel moeilijk om dat los te rijden maar het is nu wel zo goed als los ... elke dag gaat het wel beter
maar verder loop ze giga goed onder het zadel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 18:01

Naomi deze vind je denk ik ook wel leuk: http://www.allbreedpedigree.com/ferro17
Onder Reports staat Progency en daar vind je nakomelingen en bij Photo's vind je foto's van [***]'s voorouders tot 1893 of zo.

De mijne was altijd zo soepel als een stuk elastiek helaas deze zomer in de lappenmand geraakt maar nu na behandelingen van osteopaat gaat het al een stuk beter.

Naomi_16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-08 18:59

okeej bedankt Gast8253 ga ff kijken Haha!

StalMireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:50

Naomi_16 schreef:
Banzai schreef:
Hallo,

Ik heb een Ferro x Farmer. Mooi paard en goed bewegen. En...een heel apart karakter. Slaat bij schrik oid met voor EN achterbenen. En is razendsnel met zijn beentjes. Verder is hij super soepel en lenig. Fijn paard om mee te werken, maar ik moet hem altijd in de gaten houden. Zie voor foto's stalmireille.nl. Hij heet VVV Texel.

Groet!
Mireille

wat een leukerd Haha!:D wel stevig postuur
hoe oud is die ...?
echt mooie uitstraling ... ie foto van draf is erg mooi ...
Haha!:D:)

ik heb ook een Ferro
geen kruising
of dergelijk ik wet neit in iedergeval de olympische ferro dat ik weet

Hij lijkt op de foto's steviger dan hij is. Is hij eigenlijk helemaal niet. Wel heeft hij een wat lage inzet van de hals en ze zeggen niet zo'n mooi kruis.

Dank voor compliment!

StalMireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:51

Toke schreef:
Banzai schreef:
Hallo,

Ik heb een Ferro x Farmer. Mooi paard en goed bewegen. En...een heel apart karakter. Slaat bij schrik oid met voor EN achterbenen. En is razendsnel met zijn beentjes. Verder is hij super soepel en lenig. Fijn paard om mee te werken, maar ik moet hem altijd in de gaten houden. Zie voor foto's stalmireille.nl. Hij heet VVV Texel.

Groet!
Mireille

Dan is jou paardje familie van de onze Haha!
Terrorieta (moeder van mijn paard, in eigendom van de staleigenaar waar ik sta) is een Ferro x Caritas x Farmer, en komt uit hetzelfde lijntje, en is ook gefokt op Texel!

He, wat leuk!! Zal wel bij dezelfde fokker vandaan komen dan!

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:44

Sinds gister staat er ook weer een nieuwe ferro bij ons op stal een Ferro x Sir Donnerhall om precies te zijn,
zwart met onregelmatige bles, nu al 1.70m, word nu zadelmak gemaakt, echt een joekel! haha!
We hebben nu toevallig 6 ferro's naast elkaar staan in de stalgang, zo verschillend, maar ook zoveel overeenkomsten! Haha!

uletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 17:18

een ferro x sir donnerhall??? of een sir donnerhall x ferro?? want de nakomelingen van sir donnerhall worden dit jaar pas 3 dus dat lijkt me sterk

Linda86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 17:34

Kaitlin schreef:
Sinds gister staat er ook weer een nieuwe ferro bij ons op stal een Ferro x Sir Donnerhall om precies te zijn,
zwart met onregelmatige bles, nu al 1.70m, word nu zadelmak gemaakt, echt een joekel! haha!
We hebben nu toevallig 6 ferro's naast elkaar staan in de stalgang, zo verschillend, maar ook zoveel overeenkomsten! Haha!

Dat lijkt me een heel gaaf gezicht, 6 Ferro's naast elkaar Haha!! Het is grappig te zien hoe ze er allemaal uit zien en te zien hoe ze zijn wat betreft karakter. Ik vind het sowieso altijd leuk om familie van je paard te zien!

Naomi_16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-08 19:43

haha grappig 6 naast elkaar haha Haha!

nathalie16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 19:51

bij ons staat dr een paar ferro's op stal, maar vandaag zei dr een dat ze allemaal de neiging hebben om te slaan met de achterbenen, nou de mijne niet echt hoor (alleen als ik een zweep pak Tong uitsteken )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 21:14

Mijn merrie had als 3 jarige een flinke wond aan haar achterbeen (mevroi wilde het midden van de stapmolen van dichtbij bekijken) ze moest toen 2x dgs behandeld worden aan die wond en zelfs toen heeft ze nooit met haar achterbenen "gewapperd".
Maar ik weet dat haar volle zus weleens onder de buik van een ander paard door de hoefsmid buitenwesten geslagen heeft. Nou was die man ook niet slim bezig om 2 tweejarigen in de loopstal te bekappen Gestoord

Naomi_16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-08 21:23

nee dat is indd helemaal niet slim,
die van mij haalt de achterbeen uit tijdens het rijden als het der niet zint dan doet ze trappe met achter been maar naast op stal buiten rijden om doet ze geen kik niet eens met der bene .. tenzij er een paard ongewenst iets doet bij der maar verder is het een super merrie:D