Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Naomi_16 schreef:ferro heeft zo 1000 nakomelingen
Ik zit ook eens op paardenfokken.nl te kijken en die van mij heeft één volle broer.. Even kijken of ik kan vinden van wie die is.
Naomi_16 schreef:Banzai schreef:Hallo,
Ik heb een Ferro x Farmer. Mooi paard en goed bewegen. En...een heel apart karakter. Slaat bij schrik oid met voor EN achterbenen. En is razendsnel met zijn beentjes. Verder is hij super soepel en lenig. Fijn paard om mee te werken, maar ik moet hem altijd in de gaten houden. Zie voor foto's stalmireille.nl. Hij heet VVV Texel.
Groet!
Mireille
wat een leukerd:D wel stevig postuur
hoe oud is die ...?
echt mooie uitstraling ... ie foto van draf is erg mooi ...:D:)
ik heb ook een Ferro
geen kruising
of dergelijk ik wet neit in iedergeval de olympische ferro dat ik weet
Toke schreef:Banzai schreef:Hallo,
Ik heb een Ferro x Farmer. Mooi paard en goed bewegen. En...een heel apart karakter. Slaat bij schrik oid met voor EN achterbenen. En is razendsnel met zijn beentjes. Verder is hij super soepel en lenig. Fijn paard om mee te werken, maar ik moet hem altijd in de gaten houden. Zie voor foto's stalmireille.nl. Hij heet VVV Texel.
Groet!
Mireille
Dan is jou paardje familie van de onze
Terrorieta (moeder van mijn paard, in eigendom van de staleigenaar waar ik sta) is een Ferro x Caritas x Farmer, en komt uit hetzelfde lijntje, en is ook gefokt op Texel!

Kaitlin schreef:Sinds gister staat er ook weer een nieuwe ferro bij ons op stal een Ferro x Sir Donnerhall om precies te zijn,
zwart met onregelmatige bles, nu al 1.70m, word nu zadelmak gemaakt, echt een joekel! haha!
We hebben nu toevallig 6 ferro's naast elkaar staan in de stalgang, zo verschillend, maar ook zoveel overeenkomsten!
! Het is grappig te zien hoe ze er allemaal uit zien en te zien hoe ze zijn wat betreft karakter. Ik vind het sowieso altijd leuk om familie van je paard te zien!
)