Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Is wel nodig ja
maar die aquarel is een mooie herrinering.
Wil in 2008 officieel gaan starten als alles goed gaat. Kan hem nu nog niet doortrainen, daar vind ik m nog te jong voor en dat vind ie zelf ook...
Rijd hem nu 4 keer in de week een half uur, dat gaat prima. Misschien een keer leuk om met alle Negrootjes een keer af te spreken (van de zomer ofzo) en er met ze allen een leuke dag van te maken??? Is maar een voorstel....

Harvin schreef:Ja dat is zou leuk zijn. Met z'n alle een buitenritje maken ofzo. Zoeken we een lokatie waar we de paarden even op stal kunnen zetten zodat wij kunnen kleppen
(hoewel de foto's misschien een ander beeld geven, op vreemd terrein is de mijne een beetje heel erg druk
) Maarre ik wil uiteraard graag mee om naar andere Negro's te kijken

Leuk he foto's bewerken

Timbers schreef:Timber zoekt achter elke boom een tijger of een leeuw.......echt als er maar iets op ons terrein anders staat loopt mevrouw snurkend over het erf
Zal het met Timber niet schelen als er meerdere paarden zijn en we in het bos ofzo afspreken, zodat je geen last hebt van auto’s? 
Harvin schreef:Vin is heel braaf in het bos dus hij zal Timber wel vertellen dat hier geen tijgers en leeuwen wonen.
Of wil je naar het buitenland voor onze meeting![]()
Als er tijgers en leeuwen wonen kan ik je ook niet garanderen dat Vin braaf is

Alle look a likes zijn welkom.
Harvin schreef:Nieuw Topic openen "look a likes"van Vin en Timber

wist ik niet......dacht dat het nieuwe foto's waren.