Veulens van McLaren (Morricone x Sir Donnerhal)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Diortje_vds

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 11:53

Zo, onze Mclaren is sinds vorige zondag uit de opfok, en sinds gisteren zadelmak :)

Ik heb er een weekje grondwerk mee gedaan en gisteren is mijn man erop gegaan, al mooi los stap draf galop, en hij valt ons enórm goed mee to nu toe! Hij neemt alles op als een spons, en met een hele positieve instelling. Zoals ik al vermeldde is het enige minpuntje zijn maat, maar onder het zadel beweegt hij wel groot. Nu gaat hij nog een paar keer onder de man (ik ga er misschien zelf op vandaag :o hij beweegt zo leuk dat ik niet kan wachten om het zelf eens aan te voelen!), en dan gaat hij de wei op tot de herfst, hopelijk groeit hij nog wat bij.
Helaas vind ik m'n vimeo account niet meer om videos te posten.

Afbeelding

Afbeelding

Marjoleine89

Re: Veulens van McLaren (Morricone x Sir Donnerhal)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 12:55

Wat braaf! Karakter van de McLarens vind ik wel een enorm pluspunt. Hoe groot is hij nu?
Mijne wordt 2 dit jaar maar ik had wel gehoopt dat hij wat groter was ondertussen.

Maar goed misschien zijn het wel laatbloeiers

Diortje_vds

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 13:00

1m56-57...te klein voor mij momenteel, maar gelukkig ohz beweegt hij groot en met veel houding. Dus we hopen dat hij nog bijtrekt, hij gaat sws snel weer de wei op en dan kan er nog veel gebeuren, hebben we al meermaals ondervonden... Nu het zal er nooit een van 1m70 worden ook niet...maar zou al blij zijn met 1m62

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 10:23

Afbeelding
Vers van de pers. Gisteren avond geboren. Na 2 x een vos merrie veulen van McLaren gehad te hebben uit deze merrie nu een bruin hengstje. Erg blij mee. Weer goed gelukt en weer flink aan de maat. Hij mag lekker gaan uitvouwen

Diortje_vds

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 12:45

oooh proficiat, prachtig alweer, Mac maakt ze zo mooi!

Jildouu_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 19:12

Wat een knapperds hier in de groep.

Gefeliciteerd met het veulentje! <3

Leuk te zien dat die van jullie ook zulke fijne karakters hebben en enkele ook groot zijn.

Hier een knappe jongen van 2022
Van de week gemeten op 177cm ..
Mocht van mij wel iets kleiner blijven.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Diortje_vds

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 11:13

Knap hoor! 1m77 is wel al héél groot jeetje!

DearDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 15:20

Mijn inmiddels 1 jarige, zal haar van de week weer eens proberen te meten. Voor het eerst haar achterbenen en staart gewassen, deed ze ook weer ontzettend braaf!

Afbeelding

Sanano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-25 21:47

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Dit is onze McLaren nu True Secret of teveel hoe wij haar noemen Big Mc, en die naam is zeer passend aangezien ze al 1.69 meet

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-25 22:00

Ik vind de McLaren nakomelingen echt zo aanspreken! Benieuwd hoe ze straks onder het zadel zijn maar het zijn stuk voor stuk plaatjes <3

Mijn McFjordenuitvoering doet het ook nog goed, vorige week even foto’s gemaakt toen ze de wei op ging. Ik ben verliefd op haar vreselijk lieve smoeltje <3

Afbeelding

Qua hoogte ben ik heel benieuwd waar ze op uit gaat komen, moeders is 1,50 maar ze lijkt nu aardig gelijk op te gaan met de D pony gefokte jaarlingen

WillemijnL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-25 08:27

salatiga1995 schreef:
Ik vind de McLaren nakomelingen echt zo aanspreken! Benieuwd hoe ze straks onder het zadel zijn maar het zijn stuk voor stuk plaatjes <3

Mijn McFjordenuitvoering doet het ook nog goed, vorige week even foto’s gemaakt toen ze de wei op ging. Ik ben verliefd op haar vreselijk lieve smoeltje <3

[ Afbeelding ]

Qua hoogte ben ik heel benieuwd waar ze op uit gaat komen, moeders is 1,50 maar ze lijkt nu aardig gelijk op te gaan met de D pony gefokte jaarlingen

Wat een ontzettend mooi dier met dat leuke koppie!

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 23:30

WillemijnL schreef:
salatiga1995 schreef:

[ Afbeelding ]

Wat een ontzettend mooi dier met dat leuke koppie!

Dank je wel! Ben er ook enorm verliefd op <3

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 23:59

Afbeelding

Onze McLaren is nu 2 jaar en is ook al 1.70m

Xritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-25 09:16

Wauw, wat een leukerd. Die van mij is nu 2 jaar. de eigenaar van de opfok, gokte op een stokmaat van 160. Hopelijk komen daar nog aardig wat cm bij

Sanano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 17:45

Foto’s laten maken van onze True Secret of wel haar bijnaam Bic Mac (McLaren /Ampere)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

DearDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:23

Zoooo wat een beauty die BigMac <3 En al meerdere flink aan de maat zeg! Ik zal na het weideseizoen de mijne ook weer eens meten. Ze ziet er in elk geval wel heel goed uit.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding