Goed om te horen dat ik niet de enige ben die het springen moeilijker vind dan de cross haha. Maar ja het hoort er wel bij! Dus we gaan er gewoon mee aan de slag.
Sonny Boy (1.5jr) doet het erg goed,en groeit met de dag.
Eind juli is zn jaarling vriendje vertrokken en heb ik mijn 7 jr merrie weer naar huis gehaald.
Eerst was de merrie nog de baas maar de rollen zijn nu alweer omgedraaid maar ze kunnen niet meer zonder elkaar.
Als ik ga rijden met de merrie breek Sonny letterlijk de stal af.. en zichzelf heel houden vind hij ook nog moeilijk gelukkig zijn het elke keer(afkloppen) nog kleine schaafwondjes.
Veder is het wel een brutale aap en pakt alles vast wat maar kan. Ohja en hij is al bijna even groot als de merrie 167..
Wat geven jullie de jaarlingen te eten kwa brok? Ze staan het meesten op de wei waar ze ook nog onbeperkt hooi kunnen eten
In april 2024 verwachten we het 1ste veulen van de merrie, dit keer geen bonte,maar gefokt met een homozygote cremmello hengst, daar komt dan een valk of palomino uit, leuk voor de kleur verzameling
Pffff dat is zeker een grote ik vond die van mij al groot met 1 1/2 jaar en 1,64m die andere is met 2 jaar blijven 'steken' op 1,67m die was vorig jaar ook 1,63m.
Ze zijn idd niet altijd even handig.. Die van mij zou dit jaar naar de stamboekopname. Stond ergens anders ivm de training daarvoor en een week voor de keuring heeft ze met rollen in de stal een winkelhaak op de kogel gekregen. Niet gevoelig/kreupel oid, maar been wel iets dikker, dus maar niet voor de keuring gebracht Nu op voor de herkansing
snorkel1986
Geplaatst: 29-09-23 22:57
Mag ik vragen wat jullie ongeveer zouden betalen/ vragen voor een ceasar veulen uit een elite merrie? Een mooi bonte merrie Jaarling
Silly1972
Geplaatst: 30-09-23 08:48
De meeste staan tussen de 4500 en 7000 te koop. Ligt aan de aftekening en afstamming.
snorkel1986
Geplaatst: 30-09-23 19:02
Silly1972 schreef:
De meeste staan tussen de 4500 en 7000 te koop. Ligt aan de aftekening en afstamming.
Dankje
janderegelaa
vanaf nu met een R erachter
Geplaatst: 01-10-23 06:11
snorkel1986 schreef:
Mag ik vragen wat jullie ongeveer zouden betalen/ vragen voor een ceasar veulen uit een elite merrie? Een mooi bonte merrie Jaarling
Deze bonte jaaling mag best wel wat kosten. Is echt een knappe uit een mooie moeder.
Als alles doorgaat krijgen we soort van droneshoot. Dan willen ze dus met een drone rijfilmpjes en foto's maken. Ik ben gevraagd om dat te testen met Cashmiro. Ben heel benieuwd hoe hij dat gaat vinden en hoe dat uitpakt.
Amigo_tje
Geplaatst: 03-01-24 21:50
Caresse07 schreef:
Hele mooie foto's, prachtige pony
Dankjewel Caresse07 en laura_estee Ze is idd erg mooi. Maarja, ik ben bevooroordeeld
Nu mag ze nog beetje doorgroeien. Zou graag hebben dat ze rond de 1.55 m uitkomt uiteindelijk. Ze zit nu rond de 1.48-1.50 m ongeveer.