Mooie foto Shark!
Fly ging onwijs fijn weer vandaag, hij gaat elke keer weer vooruit en heeft nog geen één keer slechte zin gehad. Even een keer mooie rijfoto's laten maken
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
oke, er was 1 vleesetende tapijtsnipper die pas werd opgemerkt bij het uitstappen Maarja.. Die zijn ook heel eng natuurlijk!
resulteerde in enigszins een beetje misbruik van de situatie. Al bleef ze verder wel braaf
Fancy vond het wel prima dus haha!
,
vond het spannend maar bleef echt heel braaf... We hebben gewerkt aan de lengte in z'n hals, bij spanning rolt hij zichzelf snel op.. En rechtsom kreeg hij uiteindelijk weer een huppel.. Ook hier hebben we aan gewerkt nuttige tips gehad. Aan het einde toen ik eraf was en we de bak uit wilden deden ze de roldeur omhoog
hij schrok zich te pletter wat resulteerde met een paard wat in z'n eentje naar het end van de baan rende
Ik liep naar hem toe en zei " kom maar " hij liep gelijk mijn kant op en kon hem zo weer pakken
wat een topper .. We hebben weer wat vertrouwen opgebouwd en ervaring opgedaan, op naar 12 maart
Hel!!

eet alleen der biks , hooi en Pavo sportsfit muesli. Jullie snappen dus al dat ze vreselijk stond te kieskauwen en vervolgens de helft van de zooi uitspuugde toen die myoplast er doorheen zat gister. Hoop dat ze er een beetje aan wil wennen en het na een paar keer gewoon opeet. 
) Op advies van de dierenarts toen maar het hooi gaan mengen met het kuil en daar een probiotica bij te geven. Dat lijkt te werken! Maar owee als ik het niet goed genoeg meng, dan blijft het hooi gewoon liggen
de probiotica in poeder vorm wordt ook met lange tanden gegeten
Mocht het wel positief uitpakken dan is dat alleen maar mooi.
Luzerne mot ze ook niet , muesli's tot nu toe Pavo Sportsfit is favoriet en Pavo Care4life gaat er redelijk in ,maar de rest trekt ze echt haar neus gewoon voor op. Hooi als dat niet goed genoeg is gebruikt ze als bed om in te slapen. Meestal is ze wel echt dol op haar hooi want ze laat er gerust der biks en muesli voor liggen. Misschien komt het ooit nog eens goed met die kieskeurige
ze begon wat narrig , maar daarna liep ze heel erg fijn.
muesli gaat nog maar zodra er teveel biks doorheen zit moet hij het ook niet meer.mijnzoef schreef:Ik heb een negen jarige Krack C x Houston merrie. Aan de hand kun je je geen liever paard voorstellen. Onder het zadel kan ze wel pittig en sensibel zijn maar wel eerlijk. Fijn dier om mee te werken wil graag werken maar blijft wel een merriedus als zij besluit dat het echt niet gaat moet je van goede huizen komen om dat om te buigen. Nu moet ik zeggen ik heb haar gekocht als 3,5 jarige en inmiddels is ze negen en laat ze alles veel beter over zich heen komen. Als ze iets kent vergeet ze het ook niet meer. Super dier!!
[ [url=m/CtRz0x.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar gelukkig vonden ze haar leuk en heb je nog mooi commentaar gehad