Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
AtleetEmma schreef:Nou voor ons zit er voorlopig geen trainen meer in...
Vanmorgen toen we met dit warme weer besloten lekker een buitenrittje te gaan maken zijn we nog geen 20 meter van het erf af geraakt door een vrachtwagen... Die man die de vrachtwagen bestuurde vond het niet nodig om af te remmen en iets aan de kant te gaan en reed gewoon snel langs ons heen.. Atleet raakt bang door de snelle vrachtwagen en de kleine ruimte tussen hem en de vrachtwagen.. Draait zich om en raakt met zijn rechter achter hoef de vrachtwagen.. Waarschijnlijk is de achterband van de wagen over zijn hoef gereden.. Wij in alle paniek snel de dierenarts en de hoefsmid gebelt... Dierenarts er snel bij, zijn ijzer zat helemaal dubbelgeklapt en los onder zijn voet, dit er snel vanaf gehaald en zijn beschermers afgedaan.. We zagen in eerste instantie alleen een grote scheur in zijn hoef maar er kwam toch wel erg veel bloed uit dus hebben hem gekoeld en zijn met het naar de kliniek gereden... Daar eenmaal aan gekomen hebben ze rontgen foto's van zijn been gemaakt en zijn we erachter gekomen dat zijn hoefbeen gebroken is... Hij word op dit moment geopereerd en we gaan straks weer even kijken hoe het met hem gaat.. Hij krijgt straks gips om en moet voorlopig in de kliniek blijven..
We kunnen nu niks anders doen dan afwachten en hopen dat alles goed geneest... Maar wat een schrik toen het gebeurden arm beest...
Ben wel super trots op mijn grote bikkel hij heeft zich zo rustig en kalm gedragen na de aanrijding en tijdens het foto's maken..
Ik zal voor je duimen....
Sterkte
nog wat moeizaam her en der... Maar langzaam komt het misschien ooit wel goed 
) maar ook liever lui dan moe en hij kan heel boos worden als hij echt aan het werk moet. Wel echt een vriend voor het leven, op de grond sowieso heel lief en als hij niet aan het werk hoeft (als mijn man hem rijdt
) kuikenmak.
volgens mij wilde ze dinsdag weer foto's maken van zijn been om te kijken of alles weer een beetje goed begint te groeien, en dan is het maar afwachten wat er uit die foto's blijkt Ellebel schreef:*komt voorzichtig om het hoekje kijken*
Mag ik ook meepraten? Ik heb een Koss x Donau uit 2005. Het is een behoorlijk uitgesproken karakter, heel zeker van zichzelf (dus je maakt 'm de pis niet lauw tijdens schriktrainingen) maar ook liever lui dan moe en hij kan heel boos worden als hij echt aan het werk moet. Wel echt een vriend voor het leven, op de grond sowieso heel lief en als hij niet aan het werk hoeft (als mijn man hem rijdt
) kuikenmak.
Ziehier Angelo:
Verder heb ik een beetje bijgelezen en wil ik Atleet heel veel beterschap wensen!