Nakomelingen Koss

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 17:30

Succes :(:)

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 17:33

AtleetEmma schreef:
Nou voor ons zit er voorlopig geen trainen meer in...

Vanmorgen toen we met dit warme weer besloten lekker een buitenrittje te gaan maken zijn we nog geen 20 meter van het erf af geraakt door een vrachtwagen... Die man die de vrachtwagen bestuurde vond het niet nodig om af te remmen en iets aan de kant te gaan en reed gewoon snel langs ons heen.. Atleet raakt bang door de snelle vrachtwagen en de kleine ruimte tussen hem en de vrachtwagen.. Draait zich om en raakt met zijn rechter achter hoef de vrachtwagen.. Waarschijnlijk is de achterband van de wagen over zijn hoef gereden.. Wij in alle paniek snel de dierenarts en de hoefsmid gebelt... Dierenarts er snel bij, zijn ijzer zat helemaal dubbelgeklapt en los onder zijn voet, dit er snel vanaf gehaald en zijn beschermers afgedaan.. We zagen in eerste instantie alleen een grote scheur in zijn hoef maar er kwam toch wel erg veel bloed uit dus hebben hem gekoeld en zijn met het naar de kliniek gereden... Daar eenmaal aan gekomen hebben ze rontgen foto's van zijn been gemaakt en zijn we erachter gekomen dat zijn hoefbeen gebroken is... Hij word op dit moment geopereerd en we gaan straks weer even kijken hoe het met hem gaat.. Hij krijgt straks gips om en moet voorlopig in de kliniek blijven..

We kunnen nu niks anders doen dan afwachten en hopen dat alles goed geneest... Maar wat een schrik toen het gebeurden arm beest...

Ben wel super trots op mijn grote bikkel hij heeft zich zo rustig en kalm gedragen na de aanrijding en tijdens het foto's maken..

Jemig wat een ellendig ongeluk en wat een onbehouwen chauffeur. Hoop dat je paard er helemaal boven op gaat komen, het is zo'n prachtig beest! Heel veel sterkte, wat zullen jullie geschrokken zijn :(:) ;( /3

MariekeA

Re: Nakomelingen Koss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 18:38

Jeez, wat een idioot. Sterkte!

DiamondHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 18:39

:oo Meid wat erg!!!! Je zal je wel rot geschrokken zijn -O-
En wat een idioot zeg, is hij wel gestopt??

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-11 18:48

Ja hij is gelukkig wel gestopt en hebben ook al meerder keren contact gehad met de chauffeur

We werden net weer gebeld door de kliniek helaas niet met zulk best nieuws :s het bleek toch allemaal erger te zijn dan op de foto's te zien was, hij krijgt nu antibiotica maar het is allemaal de vraag of het nog goed gaat komen ..... :s

DiamondHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 18:52

:(:) Ik zal voor je duimen....

anoukie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 19:07

He gadver wat een narigheid. Hopelijk blijkt het toch nog enigzins allemaal mee te vallen (ook al klinkt het niet zo). Heel veel sterkte en succes.

GJ9

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 21:40

Getsie wat een rotbericht. Ik krijg er kippenvel van.

In ineens al je (ik hoop alleen korte termijn) plannen in duigen.
Ik hoop van harte voor je dat het goed komt, sterkte!!

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 22:30

Och Emma en Atleet, ik denk aan jullie, ik hoop dat de antibiotica en het gips zijn werk gaan doen en dat er snel verbetering te zien zal zijn!

njarco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 07:04

Jeetje wat erg zeg. Heel veel sterkte

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-11 16:26

Vandaag weer bij de kliniek geweest maar helaas geen goed nieuws... Tijdens het opereren bleken er een hele hoop kleine scheurtjes in het hoefbeen te zitten... Alles wat we nu kunnen doen is een week wachten om te kijken of het goed dicht groeit maar als het al goed groeit zal er ook nog een losse bot splinter verwijderd moeten worden... De dierenarts heeft er alleen een hard hoofd in of di allemaal goed gaat groeien. Maar Atje krijgt op het moment anitibiotica en pijnstillers dus hij voelt er gelukkig niet veel van en stond lekker vrolijk is een mega grote stal naar buiten te kijken, dus we wachten de week maar gewoon af...

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 16:38

Owh meis :(:) Sterkte :(:)

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 17:22

Nog een proefje van mij en mijn koss van 180 :P nog wat moeizaam her en der... Maar langzaam komt het misschien ooit wel goed :P

DiamondHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 18:48

Pfffff.... Atleet! Dat word een lange week voor je!! Sterkte... -O-

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-11 19:06

Vandaag nog even met Atje geknuffeld hij stond er nog lekker bij en at goed zei de dokter, morgen gaan ze zijn gips open maken om te zien of er niks gaat ontsteken enzo, voor de rest is het dus nog steeds afwachten en hopen dat alles goed komt...

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 19:32

Hopelijk komt het allemaal goed meid :(:)

Dakotha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 09:45

Heel erg veel sterkte :(:)

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 18:28

*komt voorzichtig om het hoekje kijken*

Mag ik ook meepraten? Ik heb een Koss x Donau uit 2005. Het is een behoorlijk uitgesproken karakter, heel zeker van zichzelf (dus je maakt 'm de pis niet lauw tijdens schriktrainingen :D ) maar ook liever lui dan moe en hij kan heel boos worden als hij echt aan het werk moet. Wel echt een vriend voor het leven, op de grond sowieso heel lief en als hij niet aan het werk hoeft (als mijn man hem rijdt :+ ) kuikenmak.

Ziehier Angelo:

Afbeelding

Verder heb ik een beetje bijgelezen en wil ik Atleet heel veel beterschap wensen!

DiamondHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 19:48

Hoi Ellebel, gezellig!! :D

En hoe staat het met Atleet op het moment?? :(:)

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-11 20:22

Altijd gezellig nog iemand erbij! :)

Met Atleet gaat het nog altijd hetzelfde, hij heeft tot nu toe nog geen infecties aan de wonden dus dat zit ons tot nu toe gelukkig mee :) volgens mij wilde ze dinsdag weer foto's maken van zijn been om te kijken of alles weer een beetje goed begint te groeien, en dan is het maar afwachten wat er uit die foto's blijkt

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 10:25

Ellebel schreef:
*komt voorzichtig om het hoekje kijken*

Mag ik ook meepraten? Ik heb een Koss x Donau uit 2005. Het is een behoorlijk uitgesproken karakter, heel zeker van zichzelf (dus je maakt 'm de pis niet lauw tijdens schriktrainingen :D ) maar ook liever lui dan moe en hij kan heel boos worden als hij echt aan het werk moet. Wel echt een vriend voor het leven, op de grond sowieso heel lief en als hij niet aan het werk hoeft (als mijn man hem rijdt :+ ) kuikenmak.

Ziehier Angelo:

Afbeelding

Verder heb ik een beetje bijgelezen en wil ik Atleet heel veel beterschap wensen!

Aah wat leuk daar heb je Angelo! Sjimmy zat altijd in ons gelderse topic tot ze Angelo ging verkopen. Hoe gaat het met hem, wat een leuke springfoto heb je in je profiel van hem. Dat doet ie goed! Kom eens bij ons in het gelderse topic kletsen, dat vinden we leuk om weer eens van en over Angelo te horen! En dat vindt Albert ook vast leuk ;-)

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 10:37

Angelo :D :D :D

Die is leuk :D :wave:

Butterflys

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 12:31

Leuk dit topic, heb gedacht om mijn merrie bij Koss te doen, om er een nakomeling van te krijgen
En dan hopen op een merrie, waar evt nog eens verder mee gefokt kan worden.

GJ9

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 13:00

Butterflys schreef:
Leuk dit topic, heb gedacht om mijn merrie bij Koss te doen, om er een nakomeling van te krijgen
En dan hopen op een merrie, waar evt nog eens verder mee gefokt kan worden.

Leuk, wat voor merrie heb je?

En leuk Angelo weer te zien! Lekker dier is het hoor.

Butterflys

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 13:10

Mijn merrie is een Darlington x Facet (via de moeder zit er nog wel wat gelders in dacht ik: Vanitas, Pretendent en Tolbert komen daar nog ergens in voor)
Nu heb ik van haar een Zizi Top veulen.