Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. We rijden haar nu vooral goed voorwaarts en wat lang en laag totdat haar lichaam sterk genoeg is. SanTi4ever schreef:ja ze zijn alletwee prachtig...dat zwart doet toch wel wat hoor!!
wat apart ja Audrey dat ze eigenlijk precies omgekeerd gekleurd zijn haha
(je hebt trouwens een stel prachtige paarden op je profiel staan zeg!!)
maar ben wel benieuwd naar de foto's van jouw Westpoint (en de Vivaldi stiekum ook wel)
jaggie schreef:@X_Audrey, helaas heb ik nog niet zoveel foto's, misschien deze week weer eens op bezoek gaan in de opfok. Ben stiekum ook wel benieuwd naar jouw Vivaldi, heb daar al een paar fijne bewegers van gezien al blijven de meeste wel een beetje smalletjes.
@Condesa, mooi dier! Zwart/donker is altijd goed hè.
@Domingo08, hoelang is ze nu onder het zadel? Ziet er idd heel braaf uit!
Hebben jullie naast jullie Westpoint verder ook nog andere paarden? Zelf heb ik nog een veulen v. San Remo en twee paarden waar ik Z1 mee start.

wel onwijs lief!

ze klitten nog heel erg samen, maar hebben de rest van de hengstveulen al goed in griff. Zij hebben hun eigen brokken die ze samen delen en de rest moet het maar doen met wat overblijft
Ze waren ook al goed aan het groeien, de Westpoint was eerst het meeste mans, maar de San Remo is nu op het moment het pittigste. Erg leuk om te horen hoe ze zich zo ontwikkelen, zal toch nog wel veel veranderen de komende tijd.
Er staat trouwens nog een Westpoint op marktplaats, alleen maar 1 onduidelijke foto.
en volhouden dat ze doet.. En dan is ze echt onwijs koppig zeg!