Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

nijland schreef:ik zat net dit te lezen op internet:
op 11 december is er bij Hans Bedaf een hele dag georganiseerd in het tegen van kika (kinderenkankervrij)
op deze dag zal er 's avonds een showavond worden gehouden en stal hexagon is daar ook bij.
stal hexagon zal ook een show of clinic doen, aangezien stal hexagon de eigenaar is van rubiquil en ook heel veel nakomelingen van rubiquil heeft, denk ik wel dat ze ook rubiquilnakomelingen meenemen voor de show of clinic.(ik weet het dus niet 100%zeker)
dit is voor de rubiquilliefhebbers wel erg leuk denk ik om naar toe te gaan!
de kosten zijn maar 15 per persoon en het is voor een super goed doel en er worden ook nog andere dingen georganiseerd,staan namen bij van johan hamminga,kirsten beckers,coby van balen.dus zeker de moeite waard!
hier de link, kijk onder showavond
http://www.dressuurvoorkika.nl/
bestellen dus, die kaarten!
livvy schreef:Gracy: leuke foto en fijn dat ze braaf was. Kan nog wel goed zien dat ze jong is, nog weinig spieren enzo, maar dat zal vast goedkomen!
Liess: mijne wilde ook niet stoppen als het eenmaal aan het lopen was, maar dat ging snel over gelukkig.
het klopt dat ze weinig bespiering heeft.. ze is 4 jaar en nog steeds hard in de groei.. wij hebben haar meer tijd gegeven en sinds haar miskraam pakken wij haar rustig op. 
rowo schreef:Nou waarsch is mijn Rubiquil vanaf binnenkort een PROK merrie. Ik ging er heen omdat ik dacht dat ze niet goed was in de benen. Maar ze lijkt zo goed, dat we maar meteen er een PROK keuring van gemaakt hebben en dat zag er volgens de DA daar heel goed uit en PROK waardig. Nu het oordeel afwachten
Ik duim voor je
nijland schreef:ik zat net dit te lezen op internet:
op 11 december is er bij Hans Bedaf een hele dag georganiseerd in het tegen van kika (kinderenkankervrij)
op deze dag zal er 's avonds een showavond worden gehouden en stal hexagon is daar ook bij.
stal hexagon zal ook een show of clinic doen, aangezien stal hexagon de eigenaar is van rubiquil en ook heel veel nakomelingen van rubiquil heeft, denk ik wel dat ze ook rubiquilnakomelingen meenemen voor de show of clinic.(ik weet het dus niet 100%zeker)
de kosten zijn maar 15 per persoon en het is voor een super goed doel en er worden ook nog andere dingen georganiseerd,staan namen bij van johan hamminga,kirsten beckers,coby van balen.dus zeker de moeite waard!
Stal Hexagon heeft een aantal goede stalruiters/amazones rondlopen met allemaal paarden in de subtop. En Rubiquil wordt toch niet meer uitgebracht? Nja ik kom 'm nooit meer tegen...
SunNDLM schreef:nijland schreef:ik zat net dit te lezen op internet:
Dat zou ik niet met zekerheid te zeggen hoor!Stal Hexagon heeft een aantal goede stalruiters/amazones rondlopen met allemaal paarden in de subtop. En Rubiquil wordt toch niet meer uitgebracht? Nja ik kom 'm nooit meer tegen...
En ja hier lopen inderdaad heeeeeeeeeeeeeeel veel nakomelingen van Rubiquil rond. Maar wat wil je dan ook, toen Rubiquil nog niet goedgekeurd was betaalde Leunus mensen om hun merrie te lenen voor een veulen zodat Rubiquil punten voor de nakomelingen zou krijgen
SunNDLM schreef:nijland schreef:ik zat net dit te lezen op internet:
Dat zou ik niet met zekerheid te zeggen hoor!Stal Hexagon heeft een aantal goede stalruiters/amazones rondlopen met allemaal paarden in de subtop. En Rubiquil wordt toch niet meer uitgebracht? Nja ik kom 'm nooit meer tegen...
En ja hier lopen inderdaad heeeeeeeeeeeeeeel veel nakomelingen van Rubiquil rond. Maar wat wil je dan ook, toen Rubiquil nog niet goedgekeurd was betaalde Leunus mensen om hun merrie te lenen voor een veulen zodat Rubiquil punten voor de nakomelingen zou krijgen