Ik ben niet perse anti-slof hoor, mijn vraag is totaal niet aanvallend bedoeld (zoals dat in veel andere gevallen op bokt wel regelmatig het geval is). Ik ben gewoon nieuwsgierig naar waarom een professional voor deze methode kiest bij een bepaald paard. Mag ook per PM by the way. Groetjes
pauline1
Geplaatst: 15-10-12 09:02
ik heb ook en 2 1/2 jarige Ampere hengst. flinke maat en een super karakter! zo mochten van mij wel alle paarden zijn!
Daisies
Geplaatst: 01-11-12 21:12
Ik rijd een 3 jarige Ampere x Aktion ruin, hij is tot de 2e bezichtiging gekomen van het NRPS en komt uit een redelijk bewezen lijn
Hej, leuk topic! Ik ga het van de week eens doorlezen. Ik ben sinds 2 weken bezig met een 3.5 jarige ampère x oscar! Is lang hengst geweest. Erg leuk dier, mensgericht, goede bewegingen en braaf karakter! We gaan hem zover klaar maken dat er iemand op kan. Dan gaat hij een maandje weg om professioneel ruitermak telaten maken. Als hij goed genoeg blijft wordt het misschien pavocup!
yvonnepuntnl
Geplaatst: 06-12-12 23:59
Ik heb van mijn Amperes vandaag het PROK-certificaat binnengekregen
Super gefeliciteerd! De door mij gefokte Ampère X Goodtimes was ook helemaal goed op de foto's. Hals, rug benen..... Helaas was hij nog wat te jeugdig voor de hengstenkeuring. Ik hoop binnenkort weer wat van zijn huidige eigenaren te horen.