. Springt M, heeft de Nederlandse gesprongen en heeft een héle goede manier van springen! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Springt M, heeft de Nederlandse gesprongen en heeft een héle goede manier van springen!
En ik was juist zo trots op zijn mooie volle zwart met lichtbruine staart... GRR!!
Heb weer even gespeeld met hem aan het halstertje. Meelopen, slootje over, stilstaan en weer doorlopen. Heb op een gegeven moment het halstertouw over zijn nek gegooid ( en ja als meneer een goede bui heeft dan kan ik dat soort dingen allemaal doen zonder dat ie doet alsof ik hem vermoord
, was er vandaag niet van onder de indruk), en deed net alsof ik hem vasthad en meenam ( dus zeg maar mijn hand vlakbij het touw, en dan gaan lopen) wat denk je, die grapjas loopt gewoon mee
! Heb mijn hand steeds een beetje verder weg gedaan, en na een halve minuut had ik een (bijna) 1,5 jarig paard met halster en touw over zijn nek geslagen achter me aan lopen! Hij vond het erg leuk, oortjes naar voren en super alert. Kon het hele weiland door met hem achter me aan, was echt zo grappig! Hij met zijn hoofd naar beneden, lekker relaxed achter me aan aan het wandelen. Als ik stopte kreeg ik een neus in mn nek haha!
!
Heb ik daar straks ook weer lekker profijt van
je ziet vaak dat paarden het nog niet helemaal kunnen verwerken. Mijn 4jarige heeft ook de hele winter zowat stil gestaan (omdat ik ook niet kon rijden met het weer
) maar heeft hem echt goed gedaan
net of ie 'gebroken' was... maar daarna ben ik er alsnog afgevallen
met alle gevolgen van dien

viel niet raar hoor, gewoon op mijn voeten, gevolg was wel een enkel uit de kom, gehele vork in de enkel kapot en verbrijzeld.onderkant kuit en scheenbeen kapot. 4 uur durende operatie ondergaan, meer metaal dan bot in mijn enkel
) en jaar revalidatie staat ervoor
en Crosley is ook nog eens groot en slap en die van klein en breed
) wel een fijne eigenschap als we nog eens aan een parcours toe gaan komen.
zelfde bles en type. Grappig toch hoeveel ik herken in andere paarden. Mooi dier!!
. Ben ook goed chagerijnig, omdat ik niets aan het ongeval heb kunnen doen.