Van Gogh x Placido X Epilot.
Hij is van 7 april 2010.
Foto's zijn uit de oude doos
hij staat nu in de opfok zal binnekort nieuwe maken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

daar was hij nog geen eens een weekje dus
toen hij 6 maanden was was hij 137 dus volgens mij redelijk normaal, wordt 164 ofzo, hoop ik
hhahah ...
is altijd wel heel erg schrikken binnenkort ook maar weer foto's maken van me jaarling monster
Maar in de wiei is die van jou wel een knapertje (L) van de zomer zien ze er weer heel anders uit, wees gerust
Zoals jullie waarschijnlijk al wel weten was ik nogal geobserdeerd door stokmaten haha. Maar hij was toch echt te klein voor me en was geen fraaie combinatie. Hij heeft nu dus een ander leuk baasje die gelukkig een stuk kleiner als mij is haha. Ik heb hem 4 keer gereden voor de verkoop en dat ging heel goed. Kon al heel braaf met hem los door de bak in stap en draf. En ook van hand veranderen, voltes etc gingen al braaf. Zijn nieuwe baasje gaat hem verder doorrijden.

Natalie1993 schreef:Ik kom even binnenvallen, hoop dat jullie 't niet erg vinden. Wil m'n merrie aankomend seizoen misschien laten dekken door Van Gogh. Mijn merrie is een Bernstein x Topas en ben opzoek naar een springhengst, lang op de benen, goed vermogen, etc. Het topic van een tijdje terug: [EHK] [H][KWPN] Springhengst voor Bernstein (v. Ramiro) x Tapos
Denken jullie, met nakomelingen van Van Gogh, dat de hengst een goede keuze is voor m'n merrie? Twijfel tussen hem en Unaniem, maar hij spreekt me toch wat meer aan.
!
diehdieh schreef:Caramba is ook echt een superpaard.... vond het dan ook een hele moeilijke keuze. Maar hij heeft het nu ook heel goed bij zijn nieuwe baasje en hun zijn een veel leukere combi.
maar ik ben t gewoon niet meer gewend te zien).
en ik heb er alles voor over om weer een pijnvrij paard te hebben... 
*

rowo schreef:*haalt topic weer omhoog*
Jeetje wat balen Searcher. Er is wel hoop op genezing om het zo maar te zeggen?
Ik ben afgelopen week naar mijn Van Goghje weer geweest. Hij is moooooi geworden! Ter vergelijking onderaan een foto van afgelopen winter
Frits
Altijd in voor een kusje
Niet op zijn voordeligst, maar hij ziet er iig stukken beter uit als van t winter
http://i70.photobucket.com/albums/i95/r ... C11230.jpg