Ik heb mijn Florencio nu thuis staan, heb haar opgehaald bij de opfokker. Ze stond daar nl alleen maar binnen terwijl er afspraken waren dat ze om de dag naar buiten zou mogen. Ook was ik het niet eens met het ontwormingsbeleid (dat er in feite niet was en waardoor ik afgelopen maanden een heleboel ellende heb gehad met andere jonge paarden). Voel me een beetje voor de gek gehouden daar, allemaal mooie praatjes maar ze komen niets na.
Cuzette ging daar best braaf de trailer op en ook onderweg heb ik haar niet gehoord, je rijdt zo'n ritje dan wel met samengeknepen tenen en billen want je weet nooit wat zo'n jong paard doet onderweg. Ze is een aantal dagen best druk geweest op stal en meelopen aan 't halster doet ze ook niet zo geweldig. Maar ja, weinig in de hand geweest dus moet nog een boel leren. Ze is ook uit de bak gesprongen dat was ook ff feest. Maar ze kan wel geweldig lopen, word helemaal happy als ik haar zie gaan door de bak!
Dat zijn geen afspraken Diega! Fijn dat je je Floris nu naar huis hebt gehaald, staan ze uiteindelijk toch vaak het beste
Nienke_
Geplaatst: 06-03-10 19:48
Tis zeker alweer een tijdje rustig hier. Ik heb van dora ook nog een paar foto's gemaakt. Ze is alleen zo bewegelijk.... Als ik een foto maak is dora alweer aan de andere kant van de bak. Leuk lilliputter dat je voor flores bent gevallen! En na deze foto waren de baterijen leeg
hey wat leuk om te zien zitten leuke paarden tussen! wij hebben ook een florencio een 5 jarige ruin. hij doet het heel goed, hij was geselecteerd voor het wk in verden en heeft al vele prijzen gewonnen hij staat nu te koop
ik kan hier alleen geen foto plaatsen dat is wel jammer...
Grappig om te zien hoeveel hij op die van mij lijkt, echt precies hetzelfde hoofdje.
sharon80
Geplaatst: 15-04-10 12:40
Het is idd erg rustig hier.... daarom meld ik me ook maar weer eens Hoe gaat het met alle Florissen? Met die van mij gaat het prima. Ze doet het goed en heeft inmiddels haar eerste buitenrit ook al gehad! Wat een braaf en nuchter dier is het toch!:D Hier ook even een plaatje van Flora (Beauvelle) mijn bijna 4- jarige Florencio..... En zo scheetig was ze toen ze geboren werd....
Mijn florencio merrie staat nu in opfok en over paar weken gaan ze lekker het land op. Ze groeit goed. Zal binnenkort als ze in het land staat even foto's maken.
CGJ12
Geplaatst: 22-04-10 00:13
En hier is hij weer: Arie53
PDS
Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-10 18:00
Wauw super mooi paard! helemaal mijn type
Alane
Geplaatst: 23-04-10 15:02
Wij hebben ook heb ook een Florencio
Fürstin Ninetta roepnaam: Nina 5 jaar, vlak voor de winter zadelmak gemaakt en gaat binnenkort voor het doorrijden even op werkvakantie.