Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dus bij deze zal ik weer even wat toevoegen.
jouw colandro is wel een pak groter en zwaarder dan de mijne.
Hij wordt in Juli 6 jaar dus dat mag ook wel.
hij was zo braaf!
wakiekie schreef:de moeder van mijne is een volbloed merrie dus meeeeeeer dan genoeg!! dat werkt wel eens tegen met rijden, maar in omgang een rustig braaf paard.. De colandro die ik nog heb heeft idd lekker wat body!
maar de colandro die inmiddels verkocht is, was ook een echt volbloed typje! heel verschillend paard,terwijl de ene een Colandro x Mytens is en de kleine een Colandro x Guidam x Mytens... (de Mytens is zelfde merrie, eigen fok) echt leuk om te zien hoeveel verschil er dan toch in kan zitten!
die van jou lijkt echt op de meeste ''colandro's'' haha! hier lopen namelijk een heel aantal jonge colandro's!!
leuk dier die van jou!

pippie schreef:Ik heb ook een Colandro volle broer van het paard van Florence123.Hij word 5.Het is een ongelofelijk braaf dier.Ik ga binnenkort b starten omdat hij nu pas echt op krachten komt,hij was erg slap in het begin en kon de hoogte nog niet aan.Hij is zeer werklustig en doet altijd zijn best.