Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Carmen85 schreef:haha gespeelde onschuld zou ik het eerder noemen, ze zijn slimmer dan je denkt hoor. Als ik even niet op zit te letten, haalt die van mij altijd wel weer een streek uit. Sta je met de rug naar haar toe, heeft ze ineens een pluk van je haar tussen haar lippen. Of ze staat op het zadel te kauwen als je een ander paard aan het poetsen bent. Het zijn vaak wel "streken" waarbij ze om aandacht vraagt, want oooh wee als ik een ander paard aan het opzadelen ben, dan is ze echt beledigd dat zij niet aan de beurt is!
@Marjan waar ben je bang voor bij je paard? Hopelijk hersteld hij snel!

Wat heb je gedaan om haar zoveel spierpijn te bezorgen? Lekker he die bloedpaardjes, altijd weer een verassing wat ze nu weer uitgedokterd hebben.

)
)

Carmen85 schreef:haha valinsky, als ze zo heftig reageert op spierpijn is ze wel een beetje een aansteller hoorWat heb je gedaan om haar zoveel spierpijn te bezorgen? Lekker he die bloedpaardjes, altijd weer een verassing wat ze nu weer uitgedokterd hebben.
@Kimmie, spannend! Via welke verzekeringsmaatschappij ga je haar verzekeren? Ik heb een paar jaar verzekeringen van HippoZorg en van Paardenverzekering Bierum verkocht. Met beide zeer goede ervaring.

Verder weet ik nog niks van boris zn pootje :s maandag komt mn nieuwe smid en die gaat er een ijzer onder doen dus ff afwachten...

MarjanB schreef:Hoi,
Heb via http://www.uwpaardverzekeren.nl/ die komen geloof ik onder een bepaald bedrag ook niet kijken en hoeft ie ook niet gekeurd te wordenVerder weet ik nog niks van boris zn pootje :s maandag komt mn nieuwe smid en die gaat er een ijzer onder doen dus ff afwachten...
Die in amerika toen ie nog jong was is precies Boris! Heel grappig als ie nu ook nog es zo gaat lopen

morgen ga ik weer met een bijzetje om kijken hoe ie het doet en dan woensdag weer eens rijden! Hopen dat ik er nu wel op blijf zitten haha