Wel prachtig dat hij "zomaar" is overleden.. geen gedoe, de wei in en pats je leven voorbij.. voor het paard en ook de eigenaren toch een mooi scenario lijkt mij..
__PrinCes
Geplaatst: 09-05-17 15:24
Wow ik ga even bijlezen. Ik volgde het topic ineens niet meer
Las het ook net van Krack. Jammer hoor..
__PrinCes
Geplaatst: 09-05-17 16:03
Okee even zien wat ik allemaal heb gelezen...
Helse stalgenoten.. Vreselijk, altijd dat bemoeizuchtige gedoe. Gelukkig sta ik nu bij mijn instructrice en deels thuis dus dat gezeik heb ik niet... In het verleden wel op een stal waar je dan alles samen moest doen, binnenzetten buitenzetten e.d. maar dat was ook altijd gezeik. Niemand die iets voor elkaar over had of eens wat extra deed ofzo.. Maar wel altijd zeiken als jij niks extra had gedaan..
Moniek heel veel succes de 12e! Ben erg benieuwd naar foto's en filmpjes
Keshia hoe gaat het ondertussen met je voet? Nog naar de dokter geweest?
Jaaa moniek! Ik heb nog aan je gedacht vandaag! Ben ook benieuwd hoe het is gegaan.
Ik haal vanvond vosje uit zn stal en die liep stokkreupel en heeel kort van voren. Toch even in de paddock gezet en toen liep ze heel mooi te showen... en een ander moment weer stokkreupel. Geen idee wat dit is :/
Ik ben super trots op mijn Hutsefluts , hij heeft het super gedaan , hij keerde wat in zichzelf en ik heb niet de leiding gepakt ik ging wat afwachtend rijden helaas door de spanning .. ik moest hem meer drijven dan dat ik thuis hoef daardoor echt niet kunnen laten zien wat hij kan .. hij deed wel echt zn best en was super braaf . We hadden 68% ik moest natuurlijk na Adelinde met Henkie .. die wonnen 91% Hahaha ik viel dus gewoon in het niet bij haar .. maar dat geeft niet .. we hebben het gedaan en we zijn weer een mooie ervaring rijker , uiteindelijk 21e geworden van de 29 starts volgens mij 2 niet gestart en 1 toegevoegd .
Wat een ervaring! En wat een gave gangen op dat plaatje!
Je mag super trots zijn op jezelf bedenk maar dat die anderen heel wat meer uren in t zadel hebben gezeten en dat zij de beste selectie van hun dure paarden meenemen. Dan is 21e heel zo gek niet!!
Zag de uitslag inderdaad! Gaaf hoor! Zag ook d.amea op de lijst staan. Grappig die rijdt bij mij in de les! zitten bij dezelfde club. Maar die is dus niet gestart..