Nakomeling Krack C

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

keshia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 22:01

Ik stel van allerhande doelen. Vorige keer wilde ik de galop trainen. Dat pak ik met longeren al mee en dan met het rijden ook.. Ik heb ook nog genoeg om aan te werken vooral ontspannen en losgelatenheid.. bij ons op stal zijn het allemaal recreatie ruiters eigenlijk. Al steek ik er steeds meer aan met mijn enthousiasme ;) maar ik rijd het hoogst van allemaal met mijn L2 niveau haha..

Ik trek me van niemand meer iets aan.. ik word daar onzeker en ongemotiveerd van.. ik train dus zoals ik denk dat fijn is.. en als ik het niet weet vraag ik enkel mijn instructeur en verder niemand haha..heel eigenwijs. ;)

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 22:08

Ik heb inmiddels zelfs een eigen "springlesje" :') maar het is gewoon leuk als je elkaar kunt motiveren en kan brainstormen. Ik ben nu vooral de wel leuke mensen aan het helpen maar ik vind het leuk om combinaties te kijken die ook bezig zijn op Z niveau. Of hoger. En dan ook nog sympathiek rijden. Verder overleg ik ook alleen met instructrice voor de dressuur en instructeur met springen. Maar soms is het gewoon leuk om dingen te kunnen zien ipv alleen te horen.

moniek21

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 06:53

Wat een gedoe blijft dat toch hè met " vervelende stalgenoten " ik heb dat een aantal jaar terug gehad op een stal in Bergen NH waar ik stond.. gelukkig trek ik me er nooit veel van aan wat mensen van mijn rijden vinden ;)
Gelukkig sta ik nu op een stal waar we met een leuke club staan allemaal gezellig en niemand te beroerd om iets voor een ander te doen, ik was de enige die op iets hoger niveau rijdt maar dacht dat degene die afgelopen vrijdag is gekomen ff hoger rijd ... heb ik ook weer iets om naar te kijken , dat vind ik altijd erg leerzaam zeker door te kijken naar lessen van anderen.

keshia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 08:58

Bij ons valt er weinig af te kijken. En al helemaal tijdens de lessen.. verschrikkelijk! De meesten rijden een uur lang op de volte.. en maar plukken en duwen.. en na een uur zo blij zijn dat ie 2 sec los liet op de volte.. ze draaien echt een half uur linksom dan van hand veranderen en een half uur de andere kant op.

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 11:58

Oh jeetje Keshia dat is wel heel heftig :x

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 12:29

Bij ons op stal zijn de meesten heel leuke mensen ook! En idd hoog of laag niveau, van alles wat je ziet, kan je iets leren :j
Ik ben ergens echt zeker van mijn stuk als mensen mij iets vragen naar mn paard of training.. maar als ik er zelf over nadenk ben ik helemaal niet zo zeker van mijn kunnen :=
Achja, met de voeten op de grond blijven kan geen kwaad, alleen hoeft niemand dat altijd te weten, behalve mijn trainster uiteraard! Als je op wedstrijd gaat, is het toch niet altijd ideaal om je zwakke kant te laten zien.. Ik heb al vaak vooraan in de uitslag gestaan, net nadat ik gezegd had dat er nog veel moest verbeteren :+ mensen kijken je ommenduur vreemd aan en vinden je een dikke nek.. Dat is niet fijn als je eigenlijk gewoon kritisch bent voor jezelf..

Jeska2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 17:51

Jaaa bemoeienissen op stal.... :roll: ik zeg niks O:)

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 17:40

Nou de startlijst is bekend .. ik mag om 12.52 uur .. gelukkig start ik na Adelinde met Henkie hahahaha dat zal ons goed doen :')

Jeska2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 17:48

Hahaha Moniek! Wel super gaaf om mee te doen, lekker van genieten hoor!!

Morgen clinic :=

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 18:16

Haha nou moniek dat is fijn! :') maar super gaaf dat je mee mag doen. Gewoon lekker van genieten!

Mijn nieuwe laarzen zijn binnen *blij*

Afbeelding

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 20:43

Wauw Shark wat een prachtige laarzen <3

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 20:49

Dankjewel moniek :D ben er ook heel erg blij mee! Word alleen wel even een hel om ze in te lopen/rijden...:') me cavallos waren iets soepeler.

Jeska2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 21:33

WoW gaaf Sharkj!!!

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 21:49

Succes moniek gewoon lekker van genieten is al eer dat je er mag starten vind ik :) succes meid !

Gaaf sharkj !!!

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 21:54

Danku Danku! Hoop ze snel uit te kunnen testen op het paard... met camera in de buurt natuurlijk. Maar voor nu zal het wel even stukjes strompelen worden :')

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 23:02

Ohh wat gaaf Moniek!!!! Vergeet inderdaad niet te genieten! En foto's te maken :D

Vosje vandaag voor de 2e keer m2 gestart met m'n zus. Eerste proef sloeg echt nergens op. Hoop gestuiter en gespring. Toch 177 punten. 2e proef een stuk beter maar ff te tam.... 178. Snap je dan ook niet. Ik was in ieder geval tevreden! Eerste keer weer buiten en tussen de bordjes.

Zelf 203 en 200 gereden in de z1. En ik hoef nog maar 1 puntje.... :( dus even gezocht in de buurt en nu kan ik zondag weer. Ik moet en zal die laatste punt hebben :')

Maar ik heb wel het mooiste compliment gekregen vandaag! Instructeur zegt dat hij kan genieten hoe we rondrijden. Het is een boer..... weinig complimenteus, dus als hij iets zegt......

keshia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 23:33

Wauw succes moniek! Inderdaad lekker rondsturen en gave foto's maken! Die ervaring pakken ze niet meer af.

Gave laarzen zie ik! Lijken erg veel op mijn wedstrijdlaarzen.. ook van die helse kachelpijpen haha.. heb ze inmiddels een jaar of 5-6 en nee nog steeds zo stijf als wat!

Godsamme wat had ik een rotdag zeg! Het begin was heerlijk! Lekker met mijn dochtertje paardrijkleding wezen shoppen voor haar.. ze heeft zelf de smaak ook te pakken! Heerlijk om mijn fjord met haar rond te zien hobbelen.. maar toen wilden we haar nieuwe borstels uitproberen dus ik haal de fjord uit de wei en wordt ze flink opgejaagd door een paard uit de wei net als we de draai maken bij de draad.. ze springt met een soort galopsprong boven op mijn voet terwijl ik op de beton sta.. ik ben er nog niet mee bij de dokter geweest maar ik vrees dat het gebroken is. Ondanks mijn zenuwbeschadiging en heftige pijnatillers die ik al dagelijks slik heb ik toch echt enorm pijn aan mijn middenvoetsbeentjes. Mooi oliebol, want heb zondag mijn eerste selectie eigenlijk... :( morgen even aankijken hoe het gaat, en anders toch maar even langs de hap.. :(

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 06:23

Dat zijn mooie punten met een mooi compliment vibabu! :D

Ik heb nooit zo'n last van kachelpijpen haha.. vind een beetje stevigheid eigenlijk wel fijn anders krijg ik wiebelbenen met mijn afwijkend been haha.

Dat klinkt heel zuur keshia!! Hopen dat alles een beetje mee valt.

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 07:13

Genieten gaan we zeker , bedankt :D ik ga het laten filmen .. als het er toonbaar uitziet zal ik hem plaatsten _O-

Vibabu dat is mooi zon compliment , succes zondag +:)+
Oef Keshia dat klinkt niet fijn .. beterschap .

Jeska2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 08:58

Jeetje hopelijk valt het mee Keshia! Wel leuke dingen kunnen shoppen voor je dochtertje?

Haha Vibabu, soms is zo'n compliment nog meer waard dan hogere punten op wedstrijd. Op naar het laatste puntje!

Succes Moniek!

keshia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 11:23

Het lijkt alweer ietsje beter te gaan vandaag.. of het ligt aan de pijnstillers ;)
Heel leuke dingen kunnen shoppen, een rijbroekje laarsjes shirtje sokken en een poetskistje. Cap pastte nog dus ze is helemaal compleet nu <3

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 16:51

En en moniek ???

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 21:06

Remke het is de 12e :o we moeten allemaal nog even in spanning wachten :')

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 23:21

Oohw whahah sorry :p

Nog ff wachten idd

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 19:59

Knappe botten Sharkj!!

Proficiat Vibabu!

Das heel spannend Moniek, is het dan echt "de" Adelinde waar je tegen moet?? Maf! :oo