Hoe groot is hij ong.?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
tiwi1969 schreef:Prachtig die veulens, allemaal verschillend en toch ook weer niet.
Noa ontwikkelt zich goed en is lekker nieuwsgierig en best wel mak. Echt een heerlijk dier om spelenderwijs mee te werken.
[ Video ]
[ [url=m/tIcd3x.jpg]Afbeelding[/url] ]
StormMilagro schreef:Hier na lang twijfelen toch besloten om dit jaar te laten dekken. Morgen contact opnemen met Marjolein en met de dierenarts! Zo spannend!
Banjer schreef:Ik schat hem op 1,47/1,48... zal het weekend eens meten
Wanneer wordt nummer 3 verwacht?
Nu duimen dat het een goed ei is wat gelijk pakt! 
Evilou schreef:Hier gisterenavond opnieuw geïnsemineerd. Ei was er af en een klein beetje vocht in de baarmoeder dus gelijk gespoeld en ook nog een keer Oxytocine gespoten. Nu duimen dat 3x scheepsrecht is anders gaat we de volgende keer met de merrie bij Du Bois zelf langs.

onze merrie is erg onrustig en loopt steeds heen en weer en eet vrijwel geen hooi of gras. Ze lekt nog niet echt melk maar er zitten wel steeds nieuwe harspuntjes op. Ik kan wel in bed gaan liggen maar ik doe geen oog dicht zo als ik die pony de hele tijd heen en weer hoor lopen. en vooral niet als het dan ineens even stil is
ik ben zooooo benieuwd wat ze ervan gebrouwen heeft
na een half uurtje stond ze en weer een half uur later heeft ze gedronken. Een bevalling uit het boekje
ik kan niet wachten om haar morgen in het licht te zien. Zo in het donker lijkt het een valkje met 3 witte voetjes en iets wits op haar hoofd
morgen foto spam!
ik ben echt helemaal in de wolken.