Goedzo Keshia top gedaan
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
ben benieuwd, zal wel weer een grotere boom worden en hij moet recht gemaakt worden. M'n beugels zijn recht als ik ze van mijn zadel af haal maar hangen scheef als ze aan mijn zadel hangen! Oeps! Komt ook lekker ruk uit allemaal want volgend weekend heb ik die clinic van J.ohan h.amminga
ken het probleem. Ik kan echt om de 3 a Max 4 maanden wel hoor... nu net 2 maanden geleden geweest en kan weer. Ze is sinds we op die nieuwe stal staan al zoveel bijgekomen in vet en spier dat het nu toch wel krap komt te liggen. Jippieee..
intensieve workout van een uurtje
doet natuurlijk zeer in dat neusgat.. ook enorm schudden met dr hoofd dus ik denk misschien een beetje last van 'hooikoorts'. Tenminste... dat hoop ik dan maar..
droes is in de buurt helaas. Geen koorts gelukkig! Pfff paarden..!!! Jeska2 schreef:Goed bezig allemaal!![]()
Vandaag mogen de paardjes het land op bij ons! Op de wei staat zoooooveel gras dus Gien mag maar een uurtje vandaag. Gisteren alvast even op verkenning geweest en ze vind het allemaal maar raar. Gina is een beetje autistisch dus al die veranderingen zorgen ervoor dat ze zich nu gedraagd als een wilde hengst.
M'n zadel ligt echt mega bagger, maar wil d'r ook niet stilzetten.. denk dat ik toch even opkruip dit weekend.. of is dat echt heel dom? Wat zouden jullie doen? Heb braaf heel de week gelongeerd of vrije dag gegeven. Maandag komt de zadelmakerben benieuwd, zal wel weer een grotere boom worden en hij moet recht gemaakt worden. M'n beugels zijn recht als ik ze van mijn zadel af haal maar hangen scheef als ze aan mijn zadel hangen! Oeps! Komt ook lekker ruk uit allemaal want volgend weekend heb ik die clinic van J.ohan h.amminga
![]()
R_emkee schreef:Jeska2 schreef:Goed bezig allemaal!![]()
Vandaag mogen de paardjes het land op bij ons! Op de wei staat zoooooveel gras dus Gien mag maar een uurtje vandaag. Gisteren alvast even op verkenning geweest en ze vind het allemaal maar raar. Gina is een beetje autistisch dus al die veranderingen zorgen ervoor dat ze zich nu gedraagd als een wilde hengst.
M'n zadel ligt echt mega bagger, maar wil d'r ook niet stilzetten.. denk dat ik toch even opkruip dit weekend.. of is dat echt heel dom? Wat zouden jullie doen? Heb braaf heel de week gelongeerd of vrije dag gegeven. Maandag komt de zadelmakerben benieuwd, zal wel weer een grotere boom worden en hij moet recht gemaakt worden. M'n beugels zijn recht als ik ze van mijn zadel af haal maar hangen scheef als ze aan mijn zadel hangen! Oeps! Komt ook lekker ruk uit allemaal want volgend weekend heb ik die clinic van J.ohan h.amminga
![]()
Staat gina toevallig met dreamer ? Een canturano ??
Blegh succed met je zadel
wel heel fijn dat ze zo goed ging
komt wel weer goed
jup.. ik oefen sinds kort ook de contra haha
) tot grandprix aan toe. Genoeg te kijken dus :p
dus ik sluit compromis. Ze doet even wat ik vraag... en dan mag ze even ontspannen. Soms pak ik gewoon 1 dag los trainen en dan 1 dag hard werken. Maar denk nooit; goh vandaag wil ik wijken, schouderbinnenwaarts.. achterwaarts en travers GOED rijden. Want dan gaat het toch fout
nou is de krack wel heel makkelijk hoor. Die kan ik wel plannen. Maar dat plannen heb ik met die andere zo ontzettend afgeleerd dat ik bij de krack ook kijk hoe het die dag gaat al is ze vrij stabiel.
niet helemaal mijn ding. Al vind ik nog steeds wel het toppunt dat iemand van onze stal bij een andere vereniging moest vertellen dat ik met hun wedstrijd niet mee deed omdat mijn paard stuk was, wat ze wel begreep. Paard had een mini peesblessure gehad en hij was nog niet op niveau om wedstrijd te gaan. Heel jammer die mensen. Gelukkig zie ik ze bijna niet