Nakomelingen van charmeur

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Snuupke

Re: Nakomelingen van charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 21:56

Hij is er af en toe echt van overtuigd dat ik niet op zijn rug hoor haha...ach t is gewoon geen slaperd.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 22:04

ahh maudenmarc die van jou houd dus van geintjes. Gently begint nu ook wat te protesteren af en toe hij moet nu iets meer bij elkaar gereden worden en denkt doeiii echt niet maar na 5 minuten is dat ook over en gaat het prima. De aquatraining is nog 3 keer en dan gaat alles rustiger worden voor hem

Snuupke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 00:26

Ja die van mij ook hoor..als je dan zegt en nu is t genoeg is het ook meteen klaar, ik mag alleen niet te laat zijn want dan lig ik erlangs

salitka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 10:18

Die van mij kan soms lastig zijn, maar dat is meer rijtechnisch zeg maar, dan dat ze mij er bewust af wil hebben of zo. Ze wil niet dat ik de teugels aanneem, want dan ziet ze niks denkt ze, en 2x van hand veranderen gaat ze stilstaan, alsof ze zeggen wil "wat wil je nou eigenlijk" maar met de dag wordt het beter

overzee2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-14 15:46

Die van mij is vooralsnog zeer braaf. Alleen is ze aan het wisselen dus eerst een dikke wang (dop scheef geraakt) en nu een fietsenstalling voor. Sturen is door al die losse tanden lastig nu.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 18:22

agossie sneu

Sjarett

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 19:46

Was die van jou ook geprikt voor het nakomelingen onderzoek, of moeten alle foto's nog Overzee?
Ik ben met de mijne niet naar de keuring geweest en heb de laatste foto's nog niet laten maken voor de prok, maar ik maak me daar geen zorgen over. Volgens mij geeft Charmeur de goede dingen door en geen ocd ellende.

Wij gaan er in de Kerstvakantie weer vol tegenaan, nu was het steeds 1 keer per week dat er tijd was. Zo schiet het niet op dus even een pauze. Ze loopt nu wel drie keer per week in de molen.
Zodra er los foto's zijn ga ik ze plaatsen.

mychamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 16:53

Ons Gio heeft inmiddels 2 keer onder het zadel gelopen. Hij is echt super braaf zeg, ongelofelijk! Opstappen en wegrijden eigenlijk. Hij kijkt ook niet raar en laat lekker zijn oren hangen!

Hij heeft gestapt en gedraafd, als het weer nog een beetje bijtrekt pakken we hem vanavond ook nog even. Anders morgen weer.

Snuupke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 11:02

Super Denise!! Geeft toch een goed gevoel...

mychamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 12:55

Ja, inderdaad super fijn!
Vandaag heeft hij al los gestapt en gedraafd. Hij is echt heel braaf!

mychamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 13:52

3e x er op:
Afbeelding
Afbeelding

overzee2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-14 11:42

Gentle is goedgekeurd voor de sport. Heeft klein ingekapseld fragmentje dus geen prok. Opereren vond de veearts niet aan te bevelen. Ze krijgt er geen last van. Het is een zeer streng bekende veearts zo staat hij bekend op.positieve manier) dus geloof hem wel.

Heb wel besloten haar te verkopen. Ze is enorm braaf, lief nog niet gebokt kan goed lopen. Maar de reuma speelt weer op dus lijkt een 3 jarige voor mij niet verstandig.
Mocht iemand interesse hebben in een 3 jarig klein (1:61) donkerbruin bloederig paardje dan houd ik mijn paard aanbevolen.

Fotografie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 16:25

overzee2 schreef:
Gentle is goedgekeurd voor de sport. Heeft klein ingekapseld fragmentje dus geen prok. Opereren vond de veearts niet aan te bevelen. Ze krijgt er geen last van. Het is een zeer streng bekende veearts zo staat hij bekend op.positieve manier) dus geloof hem wel.

Heb wel besloten haar te verkopen. Ze is enorm braaf, lief nog niet gebokt kan goed lopen. Maar de reuma speelt weer op dus lijkt een 3 jarige voor mij niet verstandig.
Mocht iemand interesse hebben in een 3 jarig klein (1:61) donkerbruin bloederig paardje dan houd ik mijn paard aanbevolen.

ik weet er misschien iemand voor (mijn zus) kun je mij wat recente foto's en filmpje sturen en richtprijs?

Alizeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 16:30

Overzee: kun je mij ook PB'en? Ken ook iemand die een leukerd zoekt.

overzee2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-14 19:23

Fotografie91 schreef:
overzee2 schreef:

ik weet er misschien iemand voor (mijn zus) kun je mij wat recente foto's en filmpje sturen en richtprijs?

Zit op mijn werk, we hebben ouderavond. Ik zal het morgen avond doen, is dat ok?

overzee2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-14 19:23

Alizeetje schreef:
Overzee: kun je mij ook PB'en? Ken ook iemand die een leukerd zoekt.

Leuk dat jullie meedenken! Ik pb je morgen even goed? Heb vanavond ouderavond en zit op school.

Alizeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 22:35

Geen probleem hoor :)

Rambobo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 11:42

mijn charmeur hengstveulen is verkocht aan Dominique fillion ... erg leuk om je eerste fokproduct bij zo n goede amazone/sportvrouw terecht zien komen

Alizeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 12:29

Wat een leukerds komen er hier weer voorbij!

Rambobo: wauw, kan me voorstellen dat dat erg fijn is!

mychamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 19:48

Totje5mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 14:08

Wij hebben onze 3 jarige charmeur gisteren opgehaald bij de trainingstal, super fijn opgeleid. Hij ging super makkelijk de trailer op en af. Heerlijk beest, rustig nieuwsgierig maar ook veel bloed.

Sjarett

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 15:45

Wauw, dat ziet er goed uit mychamp. Wat zal je trots zijn.

salitka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 18:52

Zo allemaal goede berichten over de charmeurtjes! Leuk hoor, dat ze allemaal zo fijn gaan!
Maar even het volgende.....zijn die van jullie ook van die grote smeerlappen? Ik heb geloof ik een Nijlpaard inplaats van een paard! http://youtu.be/qw_RiLTw-xw

mychamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 19:29

Hahaha wat een grapjas. Ons gio is altijd super smerig geweest Tot vorig jaar. Nu is hij zuiver op stal. Buiten gaat hij overigens ook gewoon in de slijk liggen...
En ik ben inderdaad echt heel trots op ons gio

salitka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 19:36

Dus er is voor Genève nog hoop! Die van mij is wel schoon op stal, maar plassen water kan ze niet weerstaan