Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
overzee2 schreef:Gentle is goedgekeurd voor de sport. Heeft klein ingekapseld fragmentje dus geen prok. Opereren vond de veearts niet aan te bevelen. Ze krijgt er geen last van. Het is een zeer streng bekende veearts zo staat hij bekend op.positieve manier) dus geloof hem wel.
Heb wel besloten haar te verkopen. Ze is enorm braaf, lief nog niet gebokt kan goed lopen. Maar de reuma speelt weer op dus lijkt een 3 jarige voor mij niet verstandig.
Mocht iemand interesse hebben in een 3 jarig klein (1:61) donkerbruin bloederig paardje dan houd ik mijn paard aanbevolen.
Fotografie91 schreef:overzee2 schreef:Gentle is goedgekeurd voor de sport. Heeft klein ingekapseld fragmentje dus geen prok. Opereren vond de veearts niet aan te bevelen. Ze krijgt er geen last van. Het is een zeer streng bekende veearts zo staat hij bekend op.positieve manier) dus geloof hem wel.
Heb wel besloten haar te verkopen. Ze is enorm braaf, lief nog niet gebokt kan goed lopen. Maar de reuma speelt weer op dus lijkt een 3 jarige voor mij niet verstandig.
Mocht iemand interesse hebben in een 3 jarig klein (1:61) donkerbruin bloederig paardje dan houd ik mijn paard aanbevolen.
ik weet er misschien iemand voor (mijn zus) kun je mij wat recente foto's en filmpje sturen en richtprijs?