Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
: viewtopic.php?f=175&t=774724&p=25987398#p25987398
carrembally schreef:Giisteravond mijn Sydney vulen even laten zien op een veulenkijkavond. Men was wel geod te spreken. Er was nog een mooi Sydney veulen. Pajidin was getuige. Wat vond je ervan?
) carrembally schreef:Ik vond de Koss wel super bewegen maar iets verticaal in de hals en een beetje plat in de bovenlijn. Toch de invloed van Koss? ga je hier ook mee naar de ( gelders) keuring?
De andere Sydney was inderdaad een luxer veulen. Vond deze wat meer in het dressuurtype.
Ik hoop maar dat de merrie drachtig wordt van Veron!
pajidin schreef:@ tienus
Naar de keuring gaan kun je ook voor jezelf doen he?! Het maakt mij niks uit of de hengstenhouder er meerwaarde in ziet. Ik doe het enkel uit eigen meerwaarde. De veulens leren er veel van en als ik zelf in het veulen geloof dan ga ik gewoon naar de keuring. Je kunt dan mooi meten hoe jou fokproduct het tussen de andere veulens doet!
pajidin schreef:@ tienus
Naar de keuring gaan kun je ook voor jezelf doen he?! Het maakt mij niks uit of de hengstenhouder er meerwaarde in ziet. Ik doe het enkel uit eigen meerwaarde. De veulens leren er veel van en als ik zelf in het veulen geloof dan ga ik gewoon naar de keuring. Je kunt dan mooi meten hoe jou fokproduct het tussen de andere veulens doet!
bedankt.
!!!