Overzee, hoe hoog is de jouwe nu? Fijn dat het zo goed gaat Zirano. En kom maar op met die foto's. Ik ben er zelf zo onhandig in, anders zou ik er ook veel meer plaatsen. Hier gaat het met beleren zeer kalm aan, het ontbreekt eigenlijk aan tijd om meerdere keren per week met haar te werken. Het blijft dus bij 1 of 2 keer per week. Ze blijft braaf en meewerkend.
Die van mij 1:62 schat ik. Moeder was het toen ook met 3 jaar en heb haar om die reden pas met 4 naar de keuring gedaan. Moeder was wel overbouwd en dat is Gentle bepaald niet, die is al recht. Maar moeder is nu 1:69 .
Kan nog wel goed komen hoor. 1.62m is net iets te klein he. Ik ben altijd blij als ze dan toch nog een 1.64m halen. Ik heb een vroege driejarige van februari en die is nu toch 1.64m, een half jaar geleden haalde die met moeite 1.62m, ik hoop echt dat er nog wat bijkomt.
Mijn Charmeur doet haar naam Grande echt eer aan, ze is 1.69m.
lisaislisa
Geplaatst: 23-11-14 22:46
Zirano schreef:
hoe is die van jou gecastreerd staand of liggend. sneu als ze zich minder voelen
Met een Gribaldi moeder kan dat niet mis zijn he Het is duidelijk een mooie combi met Gribaldi erachter. Ken er meerdere en het zijn allemaal leuke dieren.
Maandag wordt mijn Charmeurtje ge prokt. Spannend hoor!
lisaislisa
Geplaatst: 10-12-14 20:29
overzee2 schreef:
Maandag wordt mijn Charmeurtje ge prokt. Spannend hoor!
Duimen! Maar komt vast wel goed!
Hoe gaat het verder met jullie paardjes? Mijne begint zich goed thuis te voelen, de zwellingen zijn helemaal weg! Ben alleen wel benieuwd naar zijn gangen, die heb ik nog niet eens gezien
@Overzee, succes maandag altijd spannend maar komt vast goed, die van mij is ook PROK goedgekeurd. Mijn kleine dame, is wel een portretje met een flink koppie erop, maar absoluut niet gemeen. Ze heeft veel go, vandaag voor het eerst los in de binnenbak met een ander paard gereden, en dit ging wonderbaarlijk goed! Volgens mij hebben de charmeurtjes wel brave karakters