Zo wat gaaf Elise! Hoop dat je het hele parcour niet heb hoeven lopen, want wow wat een eind. Ik raakte helemaal in paniek van die bomen laat staan als ik het zelf rij.... Ik zou heel vaak gaan stilstaan denk ik
Aah mooi dat hij maandag weer een nieuwe schoen krijgt moniek
Nicee filmpje hihi die 1e sprong zat je er net ff te kort achter Maar mooie simpelle cross niet zo heeel erg aangekleed zegma dat is wel fijn voor zo'n 1e cross weer je zag toen jij voor op reed ging het wel beter
Heel gaaf elise! Dat durf ik echt niet hoor.. misschien met mijn fjord ooit.. maar ik ben niet zo'n lefgozer haha..
Mijn paard is onder mijn billen een hete snelle merrie die flink op haar teentjes getrapt kan zijn.. maar zolang je niks vraagt stapt ze als een brave manegepony aan een halster en touwtje braaf achter me aan haha.. vandaag heeft mijn dochtertje weer fanatieker kunnen rijden op mijn fjord.. dat wordt echt een leuk team samen later.. zo lief en leuk!
Sharkj
Geplaatst: 09-04-17 21:39
Gaaf elise! Zou willen dat ik zon lefkikker zou zijn... blijf wel bij mijn dressuur.
Wat een weertje he vandaag! Heb zo heerlijk genoten de hele dag op stal
moniek21
Geplaatst: 10-04-17 16:28
Echt te grappig dit ... krijg net mail van de KNHS dat Hudson en ik mee mogen doen aan de WK selecties hahahaha , gelijk maar opgegeven voor 12 mei in Kootwijk
Ik les normaal ook maar een half uur en dit was een uur paard moe en baas moe.
Les nu bij het vrouwtje wat haar ook helpt bij het probleem met die knieën dus sluit mooi bij elkaar aan. Heel interessant, en eind van de les liep ze echt super fijn.
Hahaha dat snap ik ja een uur lessen Pff mag je echt wel moe zijn wel mooi idd dat je bij haar kunt lessen .
keshia
Geplaatst: 14-04-17 23:39
Oh ja herken het helemaal.. een uur fanatiek priveles is echt zweten geblazen. Gelukkig is het nog niet zo warm met lessen nu
Stap 1 van onze totale check up, was donderdag.. de zadelmaker. Tos heeft 26 cm nodig qua ruimte en mijn zadel is exact 26 cm. De zadelmaker zei al dat het leek alsof het zadel precies op haar rug was gevuld. Maar in werkelijkheid ben ik begonnen met bontje vorig jaar en is ze nu zeker 4 cm breder geworden rondom de ruggegraat en schoft.. dat is echt enorm! Nu dus op zoek naar hetzelfde zadel een boommaat groter. Hij zegt ook in stilstand past het zadel perfect.. maar als je gaat rijden en je paard bolt netjes in de rug, dan wordt ze echt beperkt.. en je wil nog meer groei in haar rug zien, dus moet je een maat groter. Dus nu op jacht!
Volgende halte, dinsdag de osteopaat! En dan vrijdags de tandarts.. ben benieuwd wat we nog meer te weten komen!
Voor nu enkel longeren, spelen, verzorgen en rust.. ze doet het er prima op!
Qleke
Geplaatst: 15-04-17 18:52
Succes met de jacht keshia!! Heb dat net achter de rug, die zoektocht! Vind dat een goeie denkwijze van die persoon trouwens, rij momenteel ook met een bontje en iets breder zadel! [***] is altijd wat ingevallen geweest aan zn schoft, hoop dat die nu toch wat opgevuld kan raken! De rest is hij heel goed bespierd behalve daar! Ben benieuwd, momenteel wat aant opbouwen weer, ben ziek geweest en deze week terug wil gewoon trainen hallo is toch altijd iets he..
Qleke
Geplaatst: 15-04-17 18:54
En idd super gaaf Moniek!! Jullie gaan dat goed doen
Zat vanmiddag even op Instagram te neuzen op #krackc en kwam Essie tegen, dus Essie mocht je je afvragen wie je nu weer volgt: ik! nog meer instagrammers hier? Niet dat ik heel actief ben maar toch
Ik ook helemaal niet actief maar zet er af en toe iets op. @tjance heet ik geloof ik.
Morgen weer eens een rondje dressuren! Tenminste.... ik hoop dat het gaat lukken. Vandaag schrok andere paard en zet wat passen opzij en mn enkel klapt dubbel in de beugel. Zo stom.... heb denk ik wat bandjes verrekt want is al mooi blauw geworden. Hoop morgen mn laarzen aan te kunnen. Volgende week mn eerste cross met vos rijden. Ik wilde b starten maar die zat al vol en de bb niet. Dus dan maar relaxt een rondje bb crossen, maak Ik me ook niet zo druk van te voren. (Zeg ik nu)