@Fleur_BC: mooi filmpje hoor al beter dan die van gisteren. Het hete zie je er inderdaad niet aan af, Het viel mij wel op dat je inderdaad je teugels wat aan de lange kant hebt.
@Romygic:Wat een leuke flo, die lijkt ook wel iets weg te hebben van de mijne.
Die schimmel valt wel een beetje buiten onze Flo standaard
Fleur das euhm wel erg roze is idd erg verandert al
Romygic ik vind ze wel op elkaar lijken
Azar welkom, ook een leuke Flo! Lijkt wel of ie een maanoog heeft op die laatste foto Rij je nog met Azar?
Gisteren wedstrijd gehad, vond het niet zo heel goed gaan, was op gras en kreeg niets ingedraaid toch nog een eerste plek met 199punten, en een dikke vette 9 voor mijn middenstap gekregen, eindelijk!
Ja dat is die schimmel die op sporthorses stond! Die staart is afgebeten hij heeft een lomp hoofd! Ik vind ze erg op elkaar lijken. En heel erg lief ind. Ik zal binnekort nog is een filmpje te maken. Ik hou van roze. Heb ook geel en rood en gifgroen haha
Fleur_BC
Geplaatst: 10-04-12 16:05
romygic schreef:
vind het zelf wel grappig dat ik Fleur hier op bokt tegen kwam met het volle zusje van mijne, echt vet toeval!!
ik zie dat er florestan in zit die zit ook in mijn stamboom!
Romanoff
Geplaatst: 11-04-12 19:42
Fleur_BC schreef:
ik zie dat er florestan in zit die zit ook in mijn stamboom!
Daaruit is Florencio uit gefokt
Wel een duur veulie! 5000 eurie!
Pff.. wat een baaldag! Mijn longeerhulp is vandaag gewoon geknapt. Heb hem nog maar 5 maand (die van EJ) waardeloos ding! Bel je daar heen; Goh nou wat naar. Ja je kan het latne zien maar kan je niet beloevn dat we er iets mee kunnen.. Zucht.. wat een service. Dus maar meteen een nieuwe bestld bij Divoza, die heeft 20% korting en had nog ene tegoedbon.
En kom ik op stal; Zegt mn instructrice die Flo nu rijd, Hm zn zadel ligt ok niet meer goed. Dus ik was bezig met grondwerk zie ik ineens 2 dikke zwellingen op zn schoft. ZUCHTTT!! Volgende week vrijdag weer de zadelmaker erbij. Soms...
Fleur_BC
Geplaatst: 11-04-12 20:07
Daaruit is Florencio uit gefokt
Wel een duur veulie! 5000 eurie!
Pff.. wat een baaldag! Mijn longeerhulp is vandaag gewoon geknapt. Heb hem nog maar 5 maand (die van EJ) waardeloos ding! Bel je daar heen; Goh nou wat naar. Ja je kan het latne zien maar kan je niet beloevn dat we er iets mee kunnen.. Zucht.. wat een service. Dus maar meteen een nieuwe bestld bij Divoza, die heeft 20% korting en had nog ene tegoedbon.
En kom ik op stal; Zegt mn instructrice die Flo nu rijd, Hm zn zadel ligt ok niet meer goed. Dus ik was bezig met grondwerk zie ik ineens 2 dikke zwellingen op zn schoft. ZUCHTTT!! Volgende week vrijdag weer de zadelmaker erbij. Soms... [/quote]
nou sorry :p ben blond haha. Vervelend zeg dat met het zadel
Is een vraagprijs zoals erbij staat, zakken kan je nog altijd, stijgen niet meer En merrie is zeker niet van de minste als je wat van Oldenburg afstamming af weet
Persoonlijk zou ik het ook niet doen, maar snap het wel met zo'n afstamming! En als ik een rijke vent had gevonde in plaats van een vrachtwagenchauffeur had ik het ook wel willen doen
Als het veulen niet verkocht raakt, komt ie gewoon naar mij ik vind het echt een leukerd, noem hem nu al de kleine terrorist Mijn veulen heb ik even geleden voor niet veel minder gekocht, maar dat was nog in de "gouden" jaren, en tsja die heeft ook maar de 1.5 jaar gehaald Dan pas denk je eens aan die prijs
gezien de afstamming begrijp ik de prijs wel knap veulen trouwens!
Romanoff
Geplaatst: 11-04-12 20:48
Ja en die senarios heb ik dus al in mn hoofd. Tuurlijk kan je 4jarige ook ineens overlijden, maar goed.. dan had je iig een rijpaard gekocht ipv van een veulen. Ik vind het risico erg groot voor zo'n bedrag hihi!
Seppe
Geplaatst: 11-04-12 20:57
Ik vind dat eigenlijk ook niet zo veel geld voor dergelijke afstamming. Ofwel heb ik zot geld teveel betaald voor mijn veulen van ook wel goede afstamming, ah ja!