Was aan het denken, soms doet hij zn wissels perfect, soms nog enkel vooraan.. Als ik nu zou starten met zo'n niet perfect wissels, is dat dan een schande?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

kan altijd gebeuren. Wat super dat hij zo fijn gaat.
dan komt die verbinding vanzelf! Komt helemaal goed, is bij fly ook goed gekomen haha! Die is nu super aan het been en wordt daarbij ook fijner in de hand en meer in verbinding. De neiging om te makkelijk door te knikken blijft wel, maar dat vind ik zelf niet zo'n ramp. Snap ook niet dat mensen allemaal zulk commentaar gaan leveren op basis van foto's.. daar kan je het toch helemaal niet duidelijk op zien..
aardig van jullie
enne qleke idd gewoon leker starten .
zulk soort mensen.. pffff

, maar ook rijdend straks zonder) bezig, maar haat die mensen die dat zo op willen dringen. Als jij en je paard happy zijn en je beiden goed voelt dan is het toch allemaal prima. Ik vind het fantastisch om jullie zo te volgen al is mijn manier compleet anders maar dat is omdat de "gewone" weg voor mijn paard gewoonweg niet werkte dus zijn we verder gaan kijken..

maar heb er verder niks tegen.
ging er met een noodsprong vanaf en erop wilde ze niet meer totdat ik een flinke brul gaf. Daarna hebben we lekker even relaxed wat gereden in de zon in de nieuwe buitenbak. Om vervolgens nog een keer de paddock in te gaan ,dit keer samen met het paard van die vriendin en dat ging heel goed. Dus ik ben blij