Ik had vandaag de keuring voor de knhs. Een classificatiekeuring.. ik heb een grade 5 toegewezen gekregen. Voor mijn rug viel ik nog binnen de normen voor de paardensport. Voor mijn rechterbeen waren er toch wel enkele beperkingen waardoor ze besloten hebben mij een grade toe te kennen.verder heb ik dispensatie gekregen voor een Zweepje, doorzitten hoef ik niet meer en ik mag mijn rechtervoet vastmaken aan de beugel.nu de boel even laten bezinken... pfoe!
De keuring viel me alles mee gelukkig.. het was een zeer uitgebreide keuring met allerlei rek buig en strekwerk. Na een 45 min gingen ze in overleg e na 10 minuten hadden ze alles besproken Het is gelukkig zo gegaan zoals ik hoopte en nu heb ik nog kans om verder dan de l2 te komen. Doorzitten gaat in mijn geval namelijk totaal niet. Het zal nog niet meevallen om mijn paard meer verzameld, en netjes in buiging en stelling te houden in de schouderbinnenwaarts en travers. Dan is doorzitten eigenlijk gemakkelijker. Maar hee, nu heb ik iig nog een kans
Ben heel benieuwd naar de stal sharkj, hoe alles eruit ziet!
Ik wilde ook zo graag naar equitana maar heb het heel druk met stage
Paardje is trouwens weer een stuk beter, heeft even geduurd maar ik kan nu weer m'n training van drie kwartier rijden oppakken en dan hoest ze misschien 2 of 3 keer. Antibiotica hielp niet en de dierenarts was alleenmaar middeltjes aan het voorschrijven, vond ik allemaal wel een duur grapje. Heb dus een supplement van NAF gekocht voor de luchtwegen en dat heeft d'r zo erg opgeknapt!!
Heb ook wat mooie foto's gemaakt, alvast een sneakpeek (worden blackphoto's)
Zal zo even kijken remke, maar die mensen moet je niet mee in discussie gaan ( check het topic in rijtechnische discussies ) daar win je het toch niet van. Ik ben alleen geen ster in dat zien vanaf een foto
Precies Remke... je moet eens zien hoeveel commentaar ik heb gehad op het topic dat ik plaatste van Hudson toen hij 3,5 was .. ik kan wel zien dat hij wat meer naar voren zou mogen zodat hij wat meer naar je hand toe komt en meer tot dragen gaat komen.
Bokt kan af en toe echt vreselijk zijn. Je moet of een grand prix ruiter zijn (al hoeft dat ook niet goed te zijn) of 'wat goed dat je het ons vraagt.
Ik vind hem ook niet echt op het achterbeen. Heb even in het topic gespiekt en foto 1 tm 3 loopt hij inderdaad van achter er niet echt bij. Kijk maar eens naar zn voorbeen (tenzij alle foto's op dat moment gemaakt zijn) maar deze staat echt onder de massa. Als hij meer op het achterbeen loopt komt hij van voren wat omhoog. Foto 5 uit mijn hoofd vind ik dan wel weer een goed plaatje, behalve dat hij zn hoofd kantelt. Maar dat zal een stukje onttrekking zijn omdat het lastig is. Die valse knik zie ik ook niet....
Nou toch petje af dat je foto's durft te plaatsen hoor... ik zou nooit een rij itp durven maken wil niet afgekraakt worden. Dat laat ik wel aan me instructie over haha.
Ga er vooral maar niet tegenin Remke, dan heb je het helemaal gedaan ik vind het er goed uitzien, ja hij mag wat meer liften in de schoft en ja hij mag wat meer op het achterbeen maar hé je rijdt geen grand prix en hebt les dus je bent goed bezig
Inderdaad zoveel muggenzifters op bokt. Zelf kunnen ze het allemaal fantastisch uiteraard Degene met de meeste commentaar rijden vaak zelf niet eens meer of plaatsen nooit foto's, lekker makkelijk.m
Precies Remke je bent top bezig, bij mij was het vooral idioot dat ik al reed op een 3,5 paard .. en waarom hij op ijzers stond
Qleke
Geplaatst: 31-03-17 08:46
Heb het gezien Remke, mijn Krack was ook moeilijk aaneen te rijden over de rug. kruipte/kroop (huh weet niet meer?? ) er beetje achter zoals de jouwe.. gewoon tijd he en je bent goed bezig! Eerlijk gezegd vind ik het er soepel en eerlijk uitzien! En laatste draffoto's duidelijker aaneen dan de eerste duss.. niks mis mee lijkt mij als je zo'n verbetering ziet in een les