kleine dingen gaan wel weer maar grote bewegingen nog niet. Volgende week naar de fysio. En hopen dat er dan een beetje beweging in komt, alle spieren zitten in de knoop. Wel balen.
groetjes Sandra
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Hij heeft alleen waarschijnlijk vastgelegen ofzo dus hij is nu weer kreupel
). Toen ik haar weer ging oppakken en het zadel tevoorschijn haalte werd ze helemaal blij en vrolijk echt grappig om te zien. Ik kan ook zo opstappen en wegrijden zonder te longeren van te voren.

Mystique94 schreef:Ben echt zo trots op mijn Blingelding![]()
Gisteren wedstrijd gehad in de B en we zijn 2 keer 1e geworden met 197 en 201 punten. We hadden alleen maar 5en voor de middendraf die kwam er niet helemaal lekker uit en voor het halsstrekken in mijn 1e proef. in mijn 2e proef had ik er een 8 voor.
Verder alleen maar 6en, 7ens en 8en gekregen.
Hoe trots kan een mens zijn. Puppy word nu echt paard!!!![]()
baydressage schreef:Ook wij hebben een hele leuke Lingh nakomeling. Een Lingh x Niveau, 5 jarige ruin: Bonnevoi. Hij is super lening, super lief in de omgang en fijn te rijden. We hebben hem gekocht als 1,5 jarige en als 3,5 jarige zelf zadelmak gemaakt. Hij is echt superbraaf en nergens bang voor.
http://www.baydressage.nl/index.php?action=forsale&id=1#
Zie bovenstaande website voor foto's van hem.
tarek schreef:meredith schreef:ik zou me dood schamen tussen die beginners
Hoezo?? Bedoel je dat ze B start? Ze heeft gelijk.... het paard is een beginner. Door die eisen moeten jonge paarden veel te snel zwaar in training omdat ze zo nodig in de M moeten starten. Kinderarbeid is dat
Ook gaaf dat je gelijk van die goede punten haalt!!