maestro! (contango x joost x abgarxx)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Amarie

Re: maestro! (contango x joost x abgarxx)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 16:46

Net was het even spannend, de kleine is door de draden bij in ingang geschoten (tot gisteren dit ook nog dicht gemaakt met doek en vanaf vandaag eens geprobeerd zonder) en liep in de bak terwijl moeder nog in de wei stond.
Paniek, wil naar mama toe en wil naar mijn kind toe. Gauw de opening tussen de wei en de bak opengemaakt zodat ze weer saampjes konden zijn. Het was even schrikken maar wat kan die kleine lopen zeg, heerlijk.
Stelletje sukkels.
Morgen probeer ik het weer zonder doek, kijken of hij ervan geleerd heeft.

Marcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 18:27

Moeten we over een jaar of 3/4 toch een viertal of zestal rijden tijdens de hengstenkeuring :+

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 18:30

Tuurlijk en volgens mij hoeven de meeste dan niet te bandageren. De witte benen zijn er al.

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-09 12:18

hahahah ja das een goeie :D

Marcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 18:16

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 18:47

Leuke foto's zeg zeker met die teksten erbij.

Marcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 10:25

Morgen ga ik naar een vriendje voor Echt wel kijken!! Dat is ook een Maestro! (Maestro x Farrington x Ferro) :D 8-) *D

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-09 10:45

leuk!!! maestro rulleeesss 8-) hahaha

die ken ik denk ik niet... waar staat die?

Marcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 10:53

Een heel eind weg....... in groning net de grens over DL in. Zo`n 250 km rijden :7

Marcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 10:55

3x raden hoe hij heet.....................

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-09 10:59

sooo das een eind weg!! je heb er zin in :P hahaha
uhhhmm el maestro??

maar hoe kom je daarbij dan, zo ver? staat ie op int?

Marcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 11:10

Haha nee......Enjoy!

Hij staat op marktplaats.

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-09 11:11

o hahaha wat orgineeell he:P hihihi god had ik nou maar een andere naam voor mijn joytje gebruikt hahaha

Marcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 11:13

haha, ja, ben ook blij dat wij niet voor Enjoy gegaan zijn. Want dat was in eerste instantie ook onze eerste keus geweest.

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-09 11:14

haha ach ja... maak t uit :P maar ziet er goed uit.. ben benieuwd op z n karakter zal je m niet laten staan denk :+ heb nog geen 1 maestro gezien met een vervelend karakter!!

Marcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 11:19

Daarom.... en Farrington x Ferro is ook niet verkeerd. Dus ben ook heel benieuwd!

Wordt wel een orginele startlijst over een paar jaar met al die enjoytjes.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 17:20

Moet zeggen dat Enjoy ook op mijn lijstje stond maar ja er was me iemand voor zowel hier als in de kennissenkring dus daarom laten vallen.
Succes met bekijken Marcha

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-09 17:24

bij kraamstal itp staan nieuwe foto s van mijn veulentjes (weet niet hoe je een link moet zetten), enjoy en easy van essiesilly in het land... neem gerust een kijkje :D:D
ps, let op de lauries crusador merrie , is al 16! ( zeg ik trots *D ) met die rousseau ga ik as do. naar een selectie voor de veulenveiling borculo..:)

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-09 19:03

trouwens zijn jullie maestro babes ook zo op hun mama? haha die van mij is wel heel makkelijk, kan m zo overal aanraken enzo en halstertje omdoen enz. maar kijkt wel een beetje de kat uit de boom, zo is die rousseau van mij heel anders die komt meteen op je af, maakt niet uit waar der moeder is. maar easy is veel afwachtender.

ook ging ik vandaag zarola longeren en eerst easy mee laten lopen maar dat houd ie natuurlijk niet heel de tijd vol dus toen hield m n vader hem vast en dat vond ie niiiiet leuk!! hihi arme beest werd helemaal gek terwijl die nog geen 3 meter van mams weg was:S
maar ja, komt wel goed denk :) gaat vanzelf wel bij mams weg

Marcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 19:19

Ohhww nee die van ons niet. Ons echt wel rent bij zijn moeder vandaan in de wei, volgt haar het liefst niet de wei in en komt brutaal op je af stappen. En dat met zijn 3 dagen oud, dat wordt me er eentje.......

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 19:21

Niet bijzonder nee, hij gaat gerust hele stukken bij zijn moeder vandaan. Als ik de wei in kom en hij komt niet naar me toe dan hoef ik niet op hem af te lopen want dan peert hij er tussen uit.
Halster op en afdoen gaan prima soms kun je hem goed aanraken en soms kijkt hij de kat uit de boom.
We zijn nu ook drie dagen bezig om moeder en kind even te scheiden en ik moet zeggen dat gaat heel goed dus zonder paniek.

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-09 19:35

ja het scheiden ging dus helemaaaal niet had met uitstappen easy even op stal gezet en 10 sec weggestapt en hij werd helemaal gek :| dus mis gewoon nog te vroeg voor hem, hij gaat toch vanzelf wel bij z n moeder vandaan.. hoop ik :P

haha ja zo is de andere ook marcha die boeit haar moeder helemaal niet:D:P

maar toch is easy wel een dotje :D we gaan gewoon oefenen :D

Motje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 21:52

[KS-ITP] Meet Enjoy (Maestro X Metall)

Een topic van Enjoy.

Ze lijkt echt precies op jou Easy, esther.

Twan is gistermiddag wezen kijken, hij vond haar erg leuk! Enjoy kwam zo op hem afgelopen :D

Enjoy en Easy kunnen wel samen een pas de deux gaan rijden :D

Gefeliciteerd met Echt wel, grappige naam. Apart een vosje. De moeder van mijn merrie is ook vos dus ik hield er ook rekening mee dat het misschien wel een vosje zou worden.

Enjoy is super nieuwsgierig, echt een brutaal aapje. Ze gaat zelf gewoon op onderzoek uit en mams rent er maar achteraan. Vanavond Enjoy met halster en touw vast gehouden want ik moest even haar kontje schoon maken, want ze heeft een beetje diarree (hengstigheid bij Uutje) Eerst kwam ze even in protest maar later vond ze het wel lekker dat geschrob aan dr kontje :+
Nog even dr beentje opgetild en achter tilde ze zelf op, zonder tegen te spartelen.

Enjoy is idd een erg populaire naam, maar in mijn kennissenkring heette er nog geen eentje Enjoy, en ik vond het een erg leuke naam dus ik dacht... jammer dan... :Y)

Marcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 23:24

*\o/* *\o/* *\o/* Ik kom me hier even opnieuw aanmelden! Ik mag vanaf vandaag hier niet alleen meepraten als verzorgster van een Maestro maar ook als eigenaresse! *\o/* *\o/* *\o/*

Dit is mijn Enjoy (nu nog bruin, maar waarschijnlijk wordt hij ook heel donkerbruin of zwart)

Afbeelding
Afbeelding

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-09 06:08

gefeliciteeerd!! is dat uit de farrington? je was twan voor, die wilde ook al gaan kijken ;) hahah leuk hoor! vooral omdat t ook een maestro is :o :D
blijven ze bij jou thuis of niet?