Heb jij een paard van de hengst Future?!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kivas

Re: Heb jij een paard van de hengst Future?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 19:11

waaaah ben helemaal hyper.. Laurens belde net.. ik ben dus geselecteerd!!!! echt helemaal gaaf!! (ik klonk wel heel dom aan de telefoon volgens mij, maar ach, ben super blij!!)

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-08 20:06

whaaaaa super... gefeliciteerd Haha! Haha! Haha!
Ik ga je in de gaten houden en zeker op je stemmen ( als je natuurlijk goed je best doet Knipoog ) haha

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-08 20:08

Kivas: dat wordt trouwens niet starten zaterdag want dan is toch alweer een nieuwe selectie???

Dorine leuke foto Haha! als mijn paardje strax op de andere stal staat ga ik zeker met hem springen ze hebben daar al aangeboden dat ze me wel wilden helpen Knipoog misschien gaan we zelfs nog een keertje crossen je weet nooit ...

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 15:26

Haha super gefeliciteerd!!! Echt gaaf hoor...

Karianne : lekker hoor ik wil ook wel een crossterrein bij mijn stal haha... Maar ik ben al helemaal happy met de springbak!

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 20:25

idd a.s. zaterdag dan moet ik naar Harmelen om te rijden.. spannend hoor!! jullie bedankt voor het duimen Knipoog

Iedereen succes dit weekend!!

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 10:53

gister weer bij LvL geweest, weer een goed georganiseerde dag.. wel een lange rit, had hij zijn been ook nog kapotgeslagen ook op de trailer.. veel bloed.. ik dacht... paniek.. help, dierenarts (was niet aanwezig).. stress!! gelukkig bleek het me ete vallen.. ben na mijn proef ook vrijwel meteen nara huis gegaan (nadat ik mijn nieuwe cap had aan laten meten Knipoog ).. werd ik sàvonds gebeld om kwart over 10 door agnes (personal ass. LvL).. hoi, ik wilde alvorens even feliciteren en je mededelen dat je door bent!!! Jippie!!! zit nu bij de laatste 15, echt heel leuk!!

Spijkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 12:14

Gefeliciteerd Kivas Go jij! Go jij!

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-08 14:16

hee kivas super gefeliciteerd Haha! echt super, was het wondje kleiner als dat het beeld gaf? nou hopen dat je tot het eind blijft Haha! kan ik iemand aan moedigen haha

succes en houd ons op de hoogte heb je nog foto's ofzo??

Ik had gister wedstrijd en het was een ramp... weet niet hij heeft hij loopt thuis echt super proef echt super en in de proef moest buiten los rijden en dan naar binnen hij wilden niet eens draven echt steeds weer naar stap pfff ( hij bokt dan niet maar dit is ook niet echt fijn haha) volgende week gaan we lekker naar buiten gaat het denk ik ook wel beter.

verder nog mensen wedstrijd gehad?

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 14:44

Echt super Kivas!

En balen voor jou Karianne... Ik heb daar dus ook erg veel last van dat het thuis super gaat met losrijden ook maar dan in de proef gaat het echt bagger, bij mij is het dan wel bokken enz. Ik ben nu heel erg proefgericht aan het rijden tijdens mijn prive lessen en zaterdag 26 april ga ik weer starten voor het eerst buiten dus dat is ook wel weer fijn... tenminste 2 proeven rijden al dat gedoe om 1 proef vind ikmar niks!

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 09:32

Zit helaas niet bij de laatste 5, jammer.. maar Vasco heeft het top gedaan.. Wat een machtig paard heb ik!!

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 10:47

** stil hier **

Gister wedstrijd gehad.. Waren 2de.. Jippie!!

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-08 21:05

Nou vandaag ook weer wedstrijd gehad, en hij was weer aardig braaf, hij moet dan echt weer vertrouwen krijgen na vorig weekend... had weer 1 puntje andere proef had ik 171 wat ik het niet echt waard vond maja reed echt alles voor safe dat hij weer een beetje vertrouwen kreeg en dat is aardig gelukt hij was erg te vreden Tong uitsteken

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 19:12

Toch super gedaan Kivas!!!

Ach Karianne het outdoor seizoen is net begonnen! en je hebt alle tijd om lekker op safe te rijden en straks weer te knallen.. het kan niet altijd goed gaan!!!

Ik heb aankomend weekend weer wedstrijd eerste keer buiten weer dus ik ben benieuwd!

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-08 19:31

Afgelope weekend is Future voor het eerst gestart in het Lichte tour.
Marlies van Baalen heeft hem gestart en ze zijn 2e geworden met 67,6%

heb ook een paar fotos gevonden Haha!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dorine hoe ging je wedstrijd dit weekend?!
verder nog iemand wedstrijd gehad?! ik mag 12 mei weer in Zelhem.

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 21:52

Kijk dat zijn betere foto's! Leuk hoor om zulke foto's te zien...

Ja ik heb weer wedstrijd gehad voor de eerste keer buiten en hij was erg braaf! Stond een hele enge tent waar alle paarden goed bang voor waren maar Fulaantje niet die was erg stoer en keek er niet eens naar. Mijn proeven gingen best aardig, ik ad hem in ieder geval weer onder controle en kon de eerste proef aan kleine dingetjes werken zoals het afwerken van de figuren, de tweede proef ging iets minder maar dat was vooral omdat ik die proef nog niet zo goed in mijn hoofd heb zitten. Maar goed we hadden 185 en 181 dus weer 2 puntjes erbij!

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 21:58

Heb trouwens nog meer foto's gevonden van Future!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 10:24

leuk om die foto`s te zien zeg!! Al moet ik zeggen niet zo`n van Baalen fan te zijn...

Netjes Dorine, weer 2 puntjes erbij..

Ik mag 12mei weer, meteen de eerste selectie. spannend! Nu even rustig aan zodat hij alle indrukken van de laatste tijd kan verwerken.. Iedereen veel succes!!

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-08 21:40

kivas ik had het zelfde, maarja wel leuk om future te zien, aangezien ik op een dressuurstal werk en hij ook op hoger niveau mee rijd zal ik hem dit seizoen vast nog wel een keertje in het echt zien. dus ben benieuwd.

Dorine super dat het goed ging hoop dat die van mij 12 mei ook nuchter is op alle tenten etc Lachen haha

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 17:28

Nou wat is het hier stil! Hebben jullie nog concours gehad?

Fulano is geschopt tegen zijn kont (echt heel apart want hij staat alleen in de wei, is er toch nog een paard geweest dat door het draad heen heeft geschopt) Hij heeft nu een bloeduitstorting op zijn edele kontje. De eerste paar dagen heb ik nog wel gereden maar hij werd steeds groter dus zijn we toch maar even naar de dierenarts gereden. Nu heeft ie een zalfje voor blauwe plekken en kneuzingen en mag ie lekker even vakantie houden, (het scheelt dat ik dinsdag tot vrijdag in Wenen zit!)

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-08 01:07

mmmm arme Fulano, wat heerlijk dat ik deze week nog vrij ben Knipoog en jij lekker naar wenen gaat hoop dat het mooi weer is voor jullie was afgelopen weken niet heel lekker daar Knipoog haha geen concours gehad volgende week gaan we naar Kootwijk toe altijd wel fijn rijden daar:)

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 10:48

arme fulano!! dat zijn edele kontje maar snel mag helen..
Lekker vakante en heerlijk even naar Wenen..

Ik ben helemaal blij, gister eerste selectie gehad, spanning kon ik redelijk goed af laten vloeien, dus geen bok sessies op groot open terein, gelukkig.. hihi.. We waren 2de met 201pnt, helemaal blij!! iedereen een fijne vakantie en succes nog!!

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 18:34

Zo ik ben weer terug uit Wenen, was erg leuk! Ben nu alleen erg moe haha, Fulano heeft nog steeds een beste bult die iets begint uit te zakken. Dinsdag gaat ie weer naar de dierenarts om nog maar een keer te checken.

Ik kijk regelmatig op de site van van baalen en kwam deze foto tegen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 22:39

ja het was jammer, was in schaijk vorig weekend, en toen wij weg gingen kwam marlies net aan met de vrachtwagen anders was ik wel ff zo brutaal geweest of ik ff een kijkje in de vrachtwagen mocht nemen, maar we gaan de selecties in van de subtop en mijn trainer start dan ook dus er zal zeker nog wel een moment komen dat ik hem kan zien Lachen

Vandaag wedstrijd gehad, nou het ging wel goed, trainer heeft deze week veel geholpen en zijn echt weer een grote sprong vooruit gegaan, begint echt te strekken met een zweefmoment Lachen maarja dat gebruikte hij ook met losrijden en ging weer een paar x hard er vandoor met zn kop in de lucht en ik maar pas op pas op Tong uitsteken maar alles overleeft in de proef schoot hij ook nog een paar x weg en had 177 en `183 weer een puntje rijker,

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 10:35

Weer een puntje erbij, heerlijk die pubers..

Zijn weer leuke foto`s van future, mar blij het jammer vinden..

Deze week ook weer wedstrijd gehad, kon beter, liet niet lekker los in de bovenlijn waardoor ikzelf niet lekker kon zitten.. Verder geen fouten in de proef.. Resultaat: 1ste met 207pnt... helemaal blij dus..

Iedereen succes en Dorine succes met Fulano en zijn bult, hopelijk niks ergs en dat het maar snel over mag zijn..

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 08:47

Gister is de bult van Fulano leeg gehaald, ik dacht dat we wel weer snel konden gaan rijden maar hij moet nu voor de zekerheid dat er niet weer een bloedvat springt 5 dagen totale boxrust houden (mag niet eens in de stapmolen) en daarna langzaam aan opbouwen en kijken hoe het met zijn bultje gaat! Arme Fulano (en arme ik) hij wordt echt knettergek van binnen staan en dat nu 5 dagen lang.... Nu doe ik elke dag koelen en lekker grazen aan de hand (zolang hij rustig blfijt)

Maar goed beter dit dan iets ernstigers!