Wie heeft er een afstammeling van Negro?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

corina_90

Re: Wie heeft er een afstammeling van Negro?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 13:06

@Veloz: die van jou mag er ook wezen zeg! die hengstennek komt mij bekend voor Knipoog
veel succes met je wedstrijden, gaat vast wel lukken met zo'n mooierd.

@Timber:bedankt Pling Lekker fris paardje heb je, en mooi ook!

vraagje aan eigenaren van Negro's: Maken jullie negro's ook van die zware snurkgeluiden als ze iets geks zien of ruiken? Die van mij doet dit heel vaak en ik heb gehoord dat veel Negro's dat doen.

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-07 13:23

corina_90 schreef:
@Veloz: die van jou mag er ook wezen zeg! die hengstennek komt mij bekend voor Knipoog
veel succes met je wedstrijden, gaat vast wel lukken met zo'n mooierd.

@Timber:bedankt Pling Lekker fris paardje heb je, en mooi ook!

vraagje aan eigenaren van Negro's: Maken jullie negro's ook van die zware snurkgeluiden als ze iets geks zien of ruiken? Die van mij doet dit heel vaak en ik heb gehoord dat veel Negro's dat doen.

hahah ja die van mij doet dat zeker maar ook als ze heel fris is gaat ze heel hoog gillen het is dus een echte vrouw Haha!
maar die snurk geluiden komen mij heel bekent voor Haha!

Bornn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 14:57

Nou ik meld me dan ook maar even aan. Haha!

Ik heb ook een Negro, van 5 jaar oud en hij is ongeveer 1.63. Ik heb ook gehoord dat Negro klein veerft. Hij heet trouwens Untouchable, en is zeer makkelijk te rijden, leert ook erg snel. En zijn karakter is echt geweldig, alleen als meneer vind dat hij gestraft word en niet terecht is naar zijn mening, krijg ik weleens commentaar. Vork
We hebben hem trouwens zelf gefokt.

Verder is Touch zwart met 4 witte beentjes en in de winter een klein kolletje en een snebje, maar in de zomer is dat kolletje haast niet meer te zien, amper een paar witte haartjes haha.

Verder rijden wij nog geen wedstrijden, we zijn druk aan het trainen en ik zit met mijn paard ook nog een op school. We zijn wel van plan binnenkort te beginnen.

Oja Touch is van Negro x Falco.

Hier wat foto''s van mijn kanjertje. Knipoog

Touch als jaarling.
Afbeelding

Als 3-jarige.
Afbeelding

Afbeelding

En nog een fotootje van 2 dagen geleden.
Afbeelding

Afbeelding

Je ziet ook echt dat het een negrootje is he..??

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 15:23

Wat ene leuke dieren allemaal. Lachen

Over dat snurken... Praat me er niet van. Vork Ze snurkt aan één stuk door.

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 15:40

Haha snurken.....volgens mij is er op een van mijn foto's een echte Negro snurk te zien Knipoog

Touch is ook een schatje zeg Ja , lekker bekkie hoor!

mar_tatricia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 18:15

wat een leukerds allemaal weer!!
Die van mij is zo groot als een vent en snurkt ook als een echte kerel,ondanks dat het een merrie is. Haha!

Harvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 19:18

Wat een leuke kinderen!
Snurken doet Vin ook. En als hij erg fris is gilt/piept hij Haha!

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 21:00

Dat snurken doet Vaj ook. En hij heeft nog twee vreselijke eigenschappen.
1. schrapen met het voorbeen.
2. Met je achterbenen in een emmer, tegen een kruiwagen,vork aanstaan. Maakt niet uit wat als er ook maar iets in zijn stal staat moet en zal hij er tegenaan staan.

mar_tatricia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 21:09

ha ha ha ha Haha! leuk om te lezen!Maar...even wat anders...hoe zijn jullie schatjes op stal,ik bedoel niet qua gedrag maar ehh...Tatricia is echt zo'n smeerkees,maakt een vreselijke zooi van haar stal en poept echt alles onder Duivel
Op dinsdag en vrijdag werk ik dus kan ik pas s'avonds mesten(de rest van de week,kan ik gelijk s'ochtends wat doen).Nou echt alles kan dan eruit....bah viespeukje!

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 21:18

Timber was een smeerkees, maar begint steeds schoner te worden. In principe heeft ze 2 plekken waar ze mest en plast, maar soms wil ze dat wel eens vergeten. Ze staan bij ons overdag de hele dag buiten dus dat scheelt wel in het smerig maken van de stal Knipoog

Lekker koppie Tong uitsteken
Afbeelding

Ik neem tegenwoordig elke dag mijn nieuwe cameraatje mee, heb inmiddels al meer dan 1000 foto's van mijn meissies Bloos

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 21:32

Eerste klas smeerkees op stal. Alles lekker door elkaar mixen.

Harvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 21:39

Vin is niet vies op stal. Hij poept wel overal maar omdat ik heel veel stro in mijn stal heb blijft het schoon.

mar_tatricia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 21:51

Jij maakt echt mooie foto's Timber!!Complimenten hoor!!
Van de week ook nog wat foto's gemaakt toen ik aan het rijden was maar die zijn dan wel weer minder van kwaliteit al die van jou hoor!
Ben blij te horen dat Tatricia niet de enige is .....fijn is ook dat ze er lekker in gaat liggen en de poep tot haar oren zit,maar goed...beter je paard poetsen dan alleen maar het aanrecht poetsen toch??
Afbeelding

Bornn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 22:27

Touch is opzich ook niet echt vies op stal, hij mest alles helemaal achterin. Opzich wel gemakkelijk. Haha!

Leuk koppie heeft de jouwe Timbers, ondanks dat ze geen aftekeningen op haar hoofdje heeft, heeft ze nog wel een aansprekend koppie.

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-07 22:37

Ti amo is echt een supervies paard op stal Haha!

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 09:16

Dankje mar-tatricia, ik heb een dus een nieuwe camera, maar ga aboluut nog op een cursus fotografie want er moet nog meer uit die camera te halen zijn.

@UkkieY, aftekening geeft meestal idd een leuk aansprekend bekkie, maar Timber heeft dat zonder gelukkig ook Vork.....komt denk ik vooral door de oogjes Knipoog Alleen omdat ze helemaal zwart is denkt iedereen dat het een hengst is.......te veel het boek de zwarte hengst gelezen dank ik Gestoord

Iemand is haar op dit moment aan het tekenen Haha! ....ben zo benieuwd hoe die tekening gaat worden, kan bijna niet wachten. Maar het zal wel even duren voordat de tekening af is.....

Ik ga zo weer naar ze toe, kijken of Timber in jullie smeerpoetsen beeld past....ik hoop dat ze het netjes heeft gelaten vannacht Clown

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 14:05

Even een voorproefje van de tekening showen Vingers aflikken

De tekening is nog niet af zoals jullie zien, maar dat meisje is er hard mee aan de slag gegaan......de gelijkenis is zoooooo treffend Haha! die blik vooral echt super.

Ben alvast ruimte aan het maken aan de muur, want dit plaatje krijgt een ereplekje in de huiskamer Pling

Afbeelding

Edit: Oeps vergeten de bijlage erbij te doen Bloos

corina_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 16:50

@mar_tatricia: Haha Nagelbijten / Gniffelen , die van mij poept soms wel 3 keer in een kwartier:P , tis dus meestal n behoorlijke mesthoop als ik 's ochtends in dr stal kom. Ze gaat ook altijd heel haar stal verbouwen dus soms liggen er s'ochtend in de hoeken van de stal hele bergen stro en dan ligt ze zelf helemaal op de grond.

Harvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 17:58

@ Timber die tekening gaat heel mooi worden Ja Negro oogje is al duidelijk te zien

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 19:39

We kunnen die tekening wel parttime houden allebei.....af en toe plekje tip ex op het hoofd en het is net Vin Knipoog kannie zo bij jou aan de muur.....

Maarre ik ben er super blij mee in ieder geval Haha!

Harvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 20:23

Ha ha ha Haha! Het is een idee. Stipje is zo gemaakt Clown

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 20:43

Anders vraag ik wel of ze er twee maakt, een met stipje Knipoog

Gezellig trouwens dat ik je ergens anders ook tegenkom Haha!

Veloz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 18:40

Mijn paardje is ook aardig schoon op stal, hij poept alleen achterin en in het midden ligt de plas. Bloos Ik heb ook een aardig laagje stro erin, dat scheelt ook... Dat snurken doet hij ook ja en briesen als een hengst kan die ook heel goed... Knipoog Oh ja en schrapen met voorbeen ook... haha. Goh, ze lijken dus echt op elkaar. Haha! Als ik met me mannetje aan het rijden ben en ik geef hem een tikje en meneer is het er niet mee eens dan krijg ik gerust een bok naar me oren hoor! Zijn helemaal geen gemene bokken, maar echt een hupsie. hihi.. Je kan hem ook alleen maar eerlijk rijden anders zal je het weten! En om onder het werk uit te komen gaat hij heel hard lopen, doen die van jullie dat ook? Verder heeft mijn knullie ook kleine hoeven, hebben veel Negro's als ik dat zo hoor.. Hij is inmiddels ook al 1.68 m. En 45 kilo aangekomen sinds ik op een nieuwe stal sta...

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 19:15

Veloz schreef:
Verder heeft mijn knullie ook kleine hoeven, hebben veel Negro's als ik dat zo hoor...

Dan valt die van mij met haar enorme hoeven buiten dat beeld.....maar daar ben ik niet rouwig om. Grote hoeven kunnen veel dragen Haha!

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-07 19:53

Veloz schreef:
Mijn paardje is ook aardig schoon op stal, hij poept alleen achterin en in het midden ligt de plas. Bloos Ik heb ook een aardig laagje stro erin, dat scheelt ook... Dat snurken doet hij ook ja en briesen als een hengst kan die ook heel goed... Knipoog Oh ja en schrapen met voorbeen ook... haha. Goh, ze lijken dus echt op elkaar. Haha! Als ik met me mannetje aan het rijden ben en ik geef hem een tikje en meneer is het er niet mee eens dan krijg ik gerust een bok naar me oren hoor! Zijn helemaal geen gemene bokken, maar echt een hupsie. hihi.. Je kan hem ook alleen maar eerlijk rijden anders zal je het weten! En om onder het werk uit te komen gaat hij heel hard lopen, doen die van jullie dat ook? Verder heeft mijn knullie ook kleine hoeven, hebben veel Negro's als ik dat zo hoor.. Hij is inmiddels ook al 1.68 m. En 45 kilo aangekomen sinds ik op een nieuwe stal sta...

heel veel dingen is het precies hetzelfde als bij Ti amo zoals die kleine hoeven en over dat eerlijk rijden is ook zo bij Ti amo je moet geen ruzie met haar maken anders heb je het echt gedaan!!
ook als ze haar ei kwijt moet dan gaat ze heel hoog piepen en dan gaat ze me toch van door Haha!
Die van mij vind het echt geweldig in het bos dan gaat ze echt met vier benen de lucht in en ze is echt verkeersmak geboren Knipoog