Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

taurus schreef:Nou,ik heb gister gereden en heb het geweten,die donderstraal is me nu echt aan het uitproberen.Hij is ook super snel,hij gaat op de rem,omhoog en draait vliegensvlug om!Ik baal er wel van,want eigenlijk word ik er een beetje bang van en hij weet nu dus waar hij me op kan pakken.Toen kwam er nog een kar voorbij met twee knollen ervoor,nou dat wil je niet weten zijn neusgaten stonden op groeien.Vrijdag heb ik weer wedstrijd en zie er nu al tegenop,dat zal wel eerst longeren worden.

taurus schreef:Wat een doerak heb ik me afgemeld,en ging het vandaag stukken beter,hij liep wel lekker om eerlijk te zeggen!
Heel af en toe nog wat tegendraads maar daarna gaf hij zich over en liep de sterren van de hemel!
Zal het dan toch aan mij liggen???
Ach, hij blijft een gek diertje hoor..

lotjj92 schreef:

Tundra schreef:ja het is zeker niet leuk, we hadden het liever gehad dat hij het al bij zijn geboorte had gehad (klinkt hard), want je bent nu zo gehecht aan dat beestje en hij kon zo super mooi lopen. Het is gewoon dikke pech en zielig voor hem

amaze schreef:IDD een mooi paard ....maar geen echte Jetset he ?

ik heb nog niet weer gereden

ik heb nog niet weer gereden

eh dat was nu ook weer niet de bedoeling..............