Bo_San schreef:Onze Ceasar wordt in Juni 3, hier voor het eerst in de longeerbak met wat grondwerk kennis gemaakt (vriendin van mij vindt het leuk om met hem te beginnen)
Hij vindt het super leuk en leert bijzonder snel, maar vooral wat een vriendelijk karakter zeg
[ [url=m/2xFi2M.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Hm76FZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5xcYW4.jpg]Afbeelding[/url] ]
En lekker op de wei met zijn maatje (10 jaar 176 groot, hij zit er denk ik net boven nu

)
[ [url=m/xFvi0F.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik blijf hem prachtig vinden, jammer maar ook begrijpelijk dat je hem niet meer wilde verkopen! Desalniettemin ben ik erg blij met mijn Ceasar hoor
Hoop dat die ook flink groot wordt.
Donja schreef:Morgen loopt Og3ne op het onnk in veendam. Ben benieuwd hoe het gaat, wel een goede ervaring voor haar.
Ze staat momenteel ergens anders, omdat mijn lichaam de laatste tijd weer niet meewerkt, dus zij nemen haar mee, maar ik ga wel proberen om te gaan kijken.
Balen dat je lichaam niet meewerkt! Ik had even gekeken naar het ONNK, want ik ben daar totaal niet bekend mee, maar ziet eruit alsof ik dat over een paar jaar ook wel met mijn (dan) ruin zou willen doen. Kun je daar ook nog iets mee in de zin van predicaten? Of is de deelname en de punten die daarbij gegeven worden enkel voor de leuk?