Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
xx_Irisje schreef:Ik ook, had hetzelfde gedaan.
Gedraagt ie zich inmiddels weer?
Ik zit sinds gisteren weer op Sjaan, gisteren wat duwerig maar meeeeen wat een tof gevoel kan ze geven, zeker in het galopperen, zo simpel, zo makkelijk.
Gewoon genieten op het NK, je rijdt er maar mooi!

Jester_ schreef:xx_Irisje schreef:Ik ook, had hetzelfde gedaan.
Gedraagt ie zich inmiddels weer?
Ik zit sinds gisteren weer op Sjaan, gisteren wat duwerig maar meeeeen wat een tof gevoel kan ze geven, zeker in het galopperen, zo simpel, zo makkelijk.
Gewoon genieten op het NK, je rijdt er maar mooi!
We zijn allemaal jaloers op sjaan hoor

De negro kan het denk ik wel mee maar nog niet geprobeerd
Daar heb ik het echt nooit mee aangedurfd, Flow geloof ik wel dat die nergens om geeft, maar ik kom er niet zonder zadel zonder hulp op.
Vroeger was dat een kwestie van springen en slingeren, maar dat lukt niet meer...
Ben heel benieuwd naar het veulen straks!
Na de regio heeft ze vrij gehad, maar daarna liep ze niet helemaal fijn. Osteopaat zou al komen en die heeft haar behandeld, ze zat wat vast. Mocht er maandag weer op, maar zadel ligt niet meer goed. Zadelmaker kan pas de 26e, dus ik ben aan het longeren. Beetje jammer alleen dat ik voor het NK dan maar 5 of 6 keer kan rijden. 
Jammer dat je niet wat dichter in de buurt zit, dan waren jullie super portfolio materiaal geweest.
ze doet het best goed.