Deze zijn van afgelopen april
Knapzak
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bucephalus schreef:tamara45 schreef:Ja daar heb je helemaal gelijk in! Het is echt puur genieten met haar
Onze Geniaal wordt rustig aan beleerd. Eerst eens aan een nieuwe routine wennen, op een andere stal, maar ze doet het goed. Hopelijk is ze geschikt voor onze jongste dochter om op te rijden, de moeder hebben we twee jaar geleden moeten laten inslapen na een gescheurde baarmoeder. Daar is ze nog steeds erg verdrietig over.
tamara45 schreef:Wij trainen op moment voor de L2 want zijn de L1 doorgevlogen met dubbele punten per keer. Ik hoop over paar weken een keer L2 proefje te kunnen starten. Alleen achterwaarts vind ze nog heel lastig. Ze is nu 5,5 en merk dat ze steeds stabieler wordt in het rijden. Erg fijn! Dat karakter is echt top.
shadow33 schreef:Ja, we zijn in Oirschot geweest, maar ze was na het straatje onregelmatig in de stap en is verder niet beoordeeld, dat vond de jury zonde. We kregen het advies om naar een andere keuring te gaan, maar dan zouden we naar het noorden moeten gaan en dat zagen we niet zitten.Bucephalus ben je al bij de stamboekkeuring geweest?
Bucephalus schreef:In ieder geval je doel behaald, het moet natuurlijk ook allemaal nog indalen, komt vast goed en op tijd rust is altijd goed.
tamara45 schreef:Gisteren voor het eerst L2 gestart met Kiki. Sinds afgelopen weekend heeft ze het bokken helaas uitgevonden. Daardoor kon ik haar helaas niet rijden zoals ik wilde. Maar toch in de eerst proef 185 punten waardoor ze nu officieel L2 isHaar tweede proef begon met middendraf direct met een megabok en daarna was ik haar kwijt. Dus daar had ik 169,5. Het is ook aldoor zo goed gegaan dat ik hier al op zat te wachten (dat het een keer wat minder zou gaan). Waarom ze ineens op mijn been bokt moet ik even gaan bekijken, maar volgens mij zit ze beetje hoog in haar hormonen op het moment. Vanaf nu krijgt ze een maand pauze. Heeft ze ook wel verdiend.