Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
danoesje schreef:The stig, mijne is ook een VoicexUB40, grappig.
Juliamandy, ik denk dat die Voice erg leuk op gaat drogen hoor! Hij is nog een puppy maar als ie wat uitgroeit, kon hij je nog wel eens gaan verbazen!
juliamandy schreef:danoesje schreef:The stig, mijne is ook een VoicexUB40, grappig.
Juliamandy, ik denk dat die Voice erg leuk op gaat drogen hoor! Hij is nog een puppy maar als ie wat uitgroeit, kon hij je nog wel eens gaan verbazen!
Ja klopt, hij is echt nog puppy, zo word hij ook genoemd, het is hier altijd van, wie zet puppy even in de paddock, hahaha, lekker dier, mooie voice'jes hier zeg!!
lizzy1 schreef:Wij noemen El Sombrero in de omgang Elsom, maar vaak praten we over onze grote vriendelijke reus. Hij is nl. inmiddels 1.80m.en gruwelijk lomp maar oooooh zo lief en braaf!
Toen ie 3 was hadden wij het steeds over ons puppy paard, maar dat is ie echt niet meer...
danoesje schreef:1,80 is inderdaad aardig aan de maat ja! maar goed dat de mijne niet zo groot is geworden met mijn 1,68! Zijn 1,66 (tenminste, zeiden ze bij de verkoop, nooit nagemeten) past precies bij me. Nu nog weer erop, maar als ik heel goed oplet voel ik soms weer een paar kriebels
heb je al een afspraak gemaakt bij de DA?
ze is een echte merrie qua gedrag
TJE omdat ze ook nog echt een ukkie is (ong. 1.61m)
.
.
Die zoekt zich een ongeluk naar balans.
jaaa leuk hè paarden... Evitha is dit jaar ook geblesseerd geweest en de rekeningen liepen echt veeeel te hoog op, maar gelukkig is ze nu weer 100% in orde. Hoop dat die kosten het ook waard zijn voor jou paard!
hoe kwam dat?
het straffe nog is dat het heel dichtbij is. En dat de eigenaar ons clubles geeft. Alleen ik heb de stoute schoenen niet aan durven trekken om te vragen of ik ze mocht blijven rijden..
RivellaLight schreef:Oh dat geeft niet hoor.
Evitha haar moeder is een vos, en als veulentje wisten ze denk ik niet goed te beoordelen welk kleurtje het uiteindelijk zou gaan worden.. In haar paspoort staat donkerbruin maar ze is zwart, of op z'n minst zwartbruin
Claire, heb je een fotootje van ze?
_Claire schreef:ThnxIk heb ze naar je verstuurd
wat een knapperds! En wat jij straks al zei, de Voice nakomelingen hebben stuk voor stuk aansprekende hoofden!
weet degene wel dat jij haar bijrijder bent geweest? Als ik jou was zou ik het gesprek gewoon een keertje aangaan met haar nieuwe eigenaar. Zeker als het zo'n kort lijntje is. Al heb je alleen maar een leuk gesprek, je hoeft haar nog niet meteen weer te gaan rijden, maar je weet nooit waar het toe leidt