Wij hebben het veulen gespeend, ging makkelijk, ff roepen maar daarna al snel klaar. Wel bizar hoe snel ze groot zijn geworden, ook qwa stokmaat, bizar zo'n knappe meid met lange benen. Ben er nog steeds heel erg blij mee. Hebben jullie de veulens ook al gespeend en brengen jullie ze dan naar de opfok??
moniek21
Geplaatst: 08-11-12 18:57
Ik ga mezelf ook toevoegen aan dit topic ik heb namelijk zojuist een Dreamboy hengstveulen gekocht Het is een Dreamboy x Michelangelo ik zal spoedig foto's plaatsen van de aanwinst
Hoe gaat het met de Dreamboy's ? Mijn kleine man is afgelopen vrijdag naar de opfok verhuisd, hij was wel erg droevig de eerste 2 dagen zonder zn moeder,gelukkig is hij in de groep ( nu 5 ) opgenomen en voelt hij zich een stuk beter.
mooie foto, maar helaas niet van de winnaar. Ik vond Dream Boy toch echt beter in het achterbeen, en veel natuurlijker en met minder druk voorgesteld. Dat had beloont mogen worden met 1 of 2 punten meer en de overwinning.
Desondanks ontzettend blij dat we een merrie drachtig hebben van hem. Ook volgend jaar gaan we hem weer gebruiken op een merrie.
moniek21
Geplaatst: 05-12-12 21:30
Wouw wat is ie toch gaaf, ben heel benieuwd hoe mijn kleine " Dreamboy" gaat uitgroeien...voor nu ziet het er naar uit dat hij een sterk achterbeen heeft
Ik hoop dat hij ook op 2 feb in Den Bosch is ,daar gaan we heen en hoop hem daar irl te zien
augurk
Geplaatst: 22-12-12 07:52
ndev schreef:
Hoe gaat het met de drachtige merrie's? Enne ik zag dat Dreamboy 19 januari weer in de ring komt in Roosedaal
Mijn drachtige Rinde is al flink dik Nog 3 maandjes te gaan. Het is een druk veulen ook. Zie het regelmatig bewegen
LLHorses
Geplaatst: 23-12-12 13:56
Wow wat een paard zeg. Tijd dat ik hem nog eens in levende lijve ga bewonderen. Zijn nakomelingen in dit topic zien er ook veelbelovend uit. Ken een paar erg goeie merries die drachtig zijn van dreamboy dus ben nu extra benieuwd naar wat daar uit gaat komen.