Welkom Volbloedfan!! Heb je ook foto's van haar hoofd waarbij je haar ogen en de uitdrukking daarin kunt zien Volbloedfan? Qua contouren in de galop en draf is ze echt heel bekend en herkenbaar!
fargo
Geplaatst: 10-05-12 22:11
Het is hier wel een beetje rustig op het moment!! . Jullie moeten echt de Johnson X Obelisk van volbloedfan even gaan bewonderen
Verder kan ik jullie meedelen dat ik zondag voor het eerst weer onder het zadel heb gegaloppeerd met Whizzeman! Heerlijk om weer een stapje verder te mogen. Deze week nog niet veel gereden, ze zijn geent en er is een andere entstof gebruikt dus ze moesten gister en vandaag rustig aan.
Hoe is het verder met de rest???
SplashIsLief
Geplaatst: 10-05-12 22:18
Hier alles goed! Ik ben echt super trots op mijn meisje
De dressuur gaat hard vooruit, we zijn inmiddels L SGW gestart en ook na 1,5 jaar weer gestart in het L springen. En het gaat allemaal super fijn!
Wat fijn dat je weer zo lekker aan het opbouwen bent!
fargo
Geplaatst: 11-05-12 11:43
Super gave foto Splash! Jullie zijn ook goed bezig hoor!
Peppertree
Geplaatst: 11-05-12 16:22
Lekker dat je weer kan opbouwen Fargo!
Wat een onwijs toffe foto! Ik ben jaloers! Wil ook zo graag....
Maar....paard is niet helemaal goed. Vorige week zondag wezen springen, toen nieuwe ijzers onder laten zetten en daarna niet helemaal rad en beetje dikke pees. Eng! Nu maar even rustig aan doen. Dacht ik. Heeft ze gisteren lol lopen trappen in de bagger en is ze een ijzer kwijt. De dombo.
Ik las de Johnson meeting.. Waneer besluiten de Obeliskjes een Clinic te doen! Ik wil dit toch heel graag nu door zetten.. En anders dit te kunnen doen bij Emmelie Scholtens aangezien zij de wereld beroemde Astrix (v. Obelisk) rijd. Of anders Kirstin Beckers die Obelisk zelf succesvol heeft uitgebracht...
Hee ik sluit me ook ff aan op de boerderij van me tante hadden wij ook een nakomeling obeliks dit was ook echt een mooi diep zwarte hengst maar helaas voor mij is die verkocht naar mexico
Fijn te horen dat bij jullie alles goed gaat fargo!
Hier verder ook alles ok. Paardjes weer lekker op de volle weide!
Colga
Geplaatst: 14-05-12 21:53
En Peppertree hoe is het nu met je Obelisk? Goed om te horen dat het met de rest van de Obelisken goed gaat! Helaas doet de mijne het nog steeds niet zo goed. Het leek verholpen te zijn, maar helaas wil hij weer niet lopen...... Het lijkt hem niet in de wervels te zitten, moet iets anders zijn, maar wat?
fargo
Geplaatst: 14-05-12 22:07
He Colga, wat vervelend, heeft ie niet last van spierknopen ofzo, dat had Whizz wel een keertje (en hij had ook regelmatig wat wervels in zijn nek verschoven, dat krijg je bij die grote soepele lange halzen). Hoop dat je vind wat het is en dat het snel verholpen kan worden. Hebben jullie die leuke Cumiek al bekeken Johnson X Obelisk? Ik vind het een echte Obelisk dame!
Ze lijkt wel gewoon weer goed te lopen. Ben alleen altijd zo bang voor peesblessures dus doe nog even heel erg rustig aan!
Een keer een Obelisk meeting lijkt me onwijs gaaf! Ik woon alleen in Groningen, dus voor mij zijn de meeste dingen behoorlijk uit de richting. Zonder paard wordt het voor mij al makkelijker.
De mijne heeft ook heel lang in de staak gezeten, bleek bij die van mij in het SI gewricht te zitten. Compleet ander paard nu. Hopen dat de jouwe snel weer gaat lopen Colga...