Wat een mooie merrie. Qua type ook een echte Jazz.
_Hyperion_
Geplaatst: 06-06-11 12:10
Laurie schreef:
Wat een mooie merrie. Qua type ook een echte Jazz.
Dank je. Klopt ja...wat type betreft. Het is alleen geen vos, zoals je vaak ziet. Qua karakter ook een echte Jazz. Sensibel, werklustig en aanhankelijk aan de persoon die ze vertrouwt.
donderdag of vrijdag gaan we eindelijk kijken naar de jazz ze hebben er vandaag nog op gezeten dat ging goed ze is wel wat koppig werd me verteld zeker niet bang of onder de indruk leuk beest
pasdedeux
Geplaatst: 07-06-11 00:18
Ik dacht ik zal ook eens een fotootje plaatsen. Wel uit de oude doos. Maar wel typisch een jazz vind ik. Hier nog heel strak en gestressed was een van de eerste buitenritten.Het valt me op dat veel Jazzen erg strak zijn in de spieren en ook moeilijk los komen, maar ondanks hun hoge spiertonus wel overweg kunnen met hun lijf.
pasdedeux
Geplaatst: 07-06-11 00:20
En hier onder een kennis van me, ook uit de oude doos toen ik haar net had. Zij is een stuk kleiner dan mij (ik ben 1.87) en mijn jazz 1.62 dus niet de ideale combinatie. Onder een kleiner iemand lijkt ze wel meer paard.
ja bang is ze niet ook nooit geweest ze durf heel best aan te geven als ze het er niet mee eens is
Brutaal vind ik geen probleem als ze zich maar willen aan passen naar de ruiter/geleider en tot nu toe weet ze heel goed dat ze zich moet gedragen en waar de grens ligt.
Jammer dat er geen recente foto's zijn maar ziet er wel leuk uit!
Nou wat een rotdag vandaag zeg. Vanochtend had ik een gesprek gepland met de directeur van school wat betreft de laatste periode van mijn opdracht. Wil het toch netjes afsluiten en bespreken. Nu hadden we eerst maandagochtend gepland maar dan kon hij niet en hij vroeg of dat het in de loop van de ochtend van dinsdagochtend kon. Geen probleem dus verscheen netjes om 9 uur op school. Hij was er nog niet. Geen probleem ,wacht wel even. Uiteindelijk om 10 uur nog steeds geen gesprek en maar eens gevraagd waar hij bleef. Hij was er al maar moest heel snel even wat doen en duurde het nog 5 minuutjes. Nou, uiteindelijk zat ik om kwart over 11 daar nog steeds te wachten en heb notabene bijan 2,5 uur staan wachten voor een gesprek die we hadden aangevraagd. Ben uiteindelijk boos weggegaan en een boos mailtje gestuurd. Daarnaast nog wat minder leuke dingetjes vandaag die de dag er niet beter op maakte.
Vince daarintegen wel. Hij gaf me een heel fijn gevoel en steeds meer bevestiging dat we op de goede weg zitten richting het Z!
mienetje
Geplaatst: 07-06-11 21:38
Mooi slecht van je directeur, dat ie je zo lang laat wachten!! Heb je uiteindelijk nog niets!!
Wel fijn dat het met rijden goed gaat!!
Was vandaag ook weer helemaal blij!! Begin nu echt wat aan mn Jazz te wennen! Vind t echt een super fijn dier!! Heerlijk gereden ook vanochtend!! Ze was wel lekker snel.. Ze is echt werklustig, en heeft geloof ik echt veel zin in het rijden..
Hihi ja ik merk nu wel dat mijn andere paard toch niet zo werklustig is als ik altijd dacht (Hij leert overigens wel heel snel kwa oefeningen vooral, maar is soms wel liever lui dan moe!)
Wat zijn er trouwens weinig met een Jazz Had wel meer verwacht hier in dit topic met een Jazz
Het is nou niet zo dat dit een heel prominent topic is
SaskiaKur
Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-11 23:00
Fotografieopleiding voltijd bevalt me niet dus verplaats me naar deeltijd. Nu is deels van me apparatuur gestolen en zit ik met de laatste periode opdrachten. Kan niet echt wat doen maar wil dit wel op een fatsoenlijke manier bespreken.
heel veel mesnen met een jazz hebben blijkaar wel wat beters te doen ik denk dat dit het 5 de jazz topic is en allemaal zijn ze ineens weer opgehouden niemand had meer wat te vertellen