Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Hij moet nu echt sterker worden in de achterhand en zn hoofd zelf gaan dragen, dit gaat steeds beter alleen houdt hij het nog niet zo lang vol.

. Mischien gaan we toch nog 4dec m'n debuut doen, maar ik ben nu al zenuwwachtig
Empress schreef:Ik vind ook wel vaak met hogere jury´s dat ze juist enorm streng kunnen zijn..
Omdat ze dan dat hoge willen terug zien tijdens die lagere proeven. En dan punten ze de foutjes enorm af terwijl het nog maar een lage klasse is. Maar ja, elke jury is anders!
Elise95 schreef:Empress schreef:Ik vind ook wel vaak met hogere jury´s dat ze juist enorm streng kunnen zijn..
Omdat ze dan dat hoge willen terug zien tijdens die lagere proeven. En dan punten ze de foutjes enorm af terwijl het nog maar een lage klasse is. Maar ja, elke jury is anders!
Vind ik juist niet.
Heb vaak met de 'beginende' jury's dat ze niet zo zeker zijn en vaak rond de 6 blijven hangen. Juist als de jury zeker is van zich zelf en dat zijn vaak die 'goede' jury's, die durven 3en en 9ens te geven.

Hier wat foto's van afgelopen zomer (staan ook al eerder in het topic).
Sinds de zomer nog niet weer officieel gesprongen, en net weer begonnen met dressuur wedstrijdjes.