Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
meneer had opeens bedacht dat hij de trailer niet in wilde -.-' terwijl hun er normaal gewoon zo in loopt :s maar daardoor waren we pas om half 2 op het terrein en in moest om 2 uur de selectie Proef rijden.... Die ging dus niet zo best met zo weinig tijd -.-' had 178 punten en was 14 maar moest bij de beste 6 zitten om naar de Geldersche te mogen en 1e moeten worden km kring kampioen te worden
dus er zit geen Geldersche meer in voor ons... We waren echter bij de tweede proef wel 1e met 200 aangezien hij toen lekker los gereden was en liep zoals hij moest
Belinda is een super lief en aanhankelijk paard. Alleen met rijden heel erg pittig, moet haar eerst een kwartier longeren voor ze wat afgekoeld is, maar dit komt denk ik ook door haar leeftijd, ze is namelijk net 5. En een dik half jaar onder het zadel! Verders doet ze het wel steeds beter, en wil ze graag voor je werken! Alleen is ze maar 1.63 had haar wel wat groter willen hebben.. Helaas
nu ze 6 zijn. 
maar op dit moment pas ik zeker nog niet onder de topsporters
Ben wel trots op hem gaan voor mijn gevoel namelijk best snel door de B heen 

Zeker weten voor de rest niks verbrijzeld? Wil je niet bang maken, maar ken een pony die hierdoor heel veel verbrijzeld had....