Wie heeft er een nakomeling van Moorlands Bodyguard

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 10:54

Tweets
Lara Dyson @LaraDyson
Cyden dressage is pleased to announce the arrival of Moorlands Bodyguard (cydens bodyguard) now in training with Lara, 3 stallions now! Xx
9:16 AM Jan 11th

Haar bericht op twitter

lisch

Re: Wie heeft er een nakomeling van Moorlands Bodyguard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 22:10

zag net al wat fotos voorbij komen de leuke ertussenuit geplukt!
tadaaa

Afbeelding
Afbeelding

xlim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 22:46

Bedankt voor de update! Hij staat daar alleen voor training toch of is hij echt verkocht aan haar?

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 22:59

volgens mij... in training? en vanuit daar voor verkoop maar ik zal het moeten vragen want ik weet het niet zeker!

xlim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 21:20

Naja, maakt eigenlijk ook niet uit. Zo heel belangrijk is het ook weer niet ;-) Zou leuk zijn wat vaker over hem te horen.

lotte002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 10:28

lisch : bedankt voor de update! Had zelf ook wel verwacht dat hij vanuit brouwer verkocht zal worden.
Ben benieuwd of hij nog meeloopt in HC in den bosch. Hij staat nog wel op de startlijst voor 1februari.

Mocht je meer fotos hebben plaast ze gerust :D

Met die van mij gaat het erg goed. Vond de sneeuw de eerste paar dagen echt niet grappig maar is er nu wel aan gewent haha en durft nu zelfs erin te rollen.

Toen de sneeuw er voor de eerst lag en ik haar mee naar buiten nam was ze erg boos :Y)
Ze had 1 hoef in de sneeuw vond het zo erg dat ze gelijk omhoog kwam en vliegensvlug omdraaide weer richting stal stond gek beest :+

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 11:33

lijkt me niet dat ze hem daarvoor weer helemaal naar ned rijden :+

je kan haar toevoegen op fb lotte? lara dyson kan je ze volgen

lotte002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 11:38

Ik denk het inderdaad ook niet hoor ;).
Ik heb even gezocht op facbook maar kan haar niet toevoegen ofzo? Kan haar alleen een bericht sturen?

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 11:39

lotte002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 11:58

Via de facebook link kan ik haar alleen een bericht sturen ( albums/fotos) kan ik daar ook niet zien.
Haar bedrijf had ik al gevonden maar daar kan je ook alleen 'vind ik leuk' klikken en staan niet zoveel fotos op (de fotos die jij geplaats hebt kan ik daar ook niet terug vinden.

xlim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 20:44

Hoi allemaal, hoe gaat het met jullie body's? Met Gilano gaat het goed, hij meet inmiddels 1.65m en zit lekker in zijn vel. Vanaf half mei komt hij aan huis te staan bij de eigenaresse van mijn (nu nog) bijrijpaard en gaat dan 24/7 op de wei met zijn vriendje. Het is de bedoeling dat hij daar tot begin 2014 blijft. Ergens dit jaar wil ik hem laten castreren, maar wanneer is een beetje afhankelijk van het weer. Ik wil in ieder geval wachten totdat hij 24/7 op de wei komt, in verband met de hoeveelheid beweging die hij dan heeft. Hierbij ook een paar foto's. Meneer was erg gespannen en heeft zich daardoor niet van zijn mooiste kant laten zien, maar desondanks ben ik trots op hem *D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

lotte002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-13 10:13

xlim: Hij ziet er al goed uit. word ook een flinke denk ik!

Met die van mij gaat het ook erg goed, ze is inmiddels al iets groter dan 165 cm.
Morgen is het zover en gaat ze naar dr nieuwe plekje *\o/* en waarschijnlijk mag ze dan al van het weekend de wei op!
Wel is het nog even spannend aangezien we morgen ook gelijk haar op de foto gaan zetten. Ze heeft sinds ze van de zomer uit wie gekomen is een beetje een dikke sprong rechts achter. Dus hopen dat er niks raars zit..

Van de week ook weer even foto s gemaakt, IK was alleen dus bewegings foto's waren een beetje moeilijk hihi
werkt niet heel makkelijk om foto's te maken een proberen een paard wat het liefst naar je toe komt te laten lopen. :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

http://www.flickr.com/photos/86310644@N03/

xlim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 16:55

Jeetje wat is zij gegroeid! Ze ziet er goed uit. Vervelend van haar dikke sprong. Laat je hier weten wat er uit de foto's is gekomen?

lotte002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-13 09:27

Gisteren hebben we onze body verhuist en ze was zo braaf ze was nog nooit van het erf af geweest, en ze liep in 1x zo de vrachtwagen in alsof ze niks anders gewend is. Ook tijdens de rit was ze super braaf en heeft alleen een beetje geschrapt met dr voorbeen. Doordat ze er zo opstond waren we natuurlijk veel te vroeg bij de dierenarts en moest ze nog zo 25 op de vrachtwagen wachten. Ook dit was geen probleem en mevrouw stond gewoon rustig hooi te knabbelen.

Helaas bij de dierenarts minder goed nieuws gekregen. ze heeft in alle 2 dr sprongen een ocd zitten.
Dus die moeten er echt uit volgens mijn dierenarts anders gaat het niet goed.
Ze kunnen het wel goed opperen en dan kan ze weer helemaal goed worden en word ze ook gewoon goedgekeurd ermee voor de sport enz. dus dat is wel positief maar goed opperen is natuurlijk ook niet zonder risico wand ze moet onder narcose.

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 22:14

Dat is geen fijn nieuws om te horen lotte002. Gelukkig is het goed te opereren. Mooie foto's hoor! +:)+
Vandaag heb ik mijn jaarling opgehaald bij de fokker, hij gaat morgen de hengstenwei in. *\o/*

Afbeelding
Volgende week 1 jaar, stokmaat ca 1.60m Jaarling- naarling? In dit geval vind ik het wel meevallen :j

Afbeelding
Hoezo dacht er even anders over -O- en wilde graag bij zijn moeder en zus blijven, maar mijn man heeft gelukkig vaker 'met dit bijltje gehakt' :+ (hij helpt regelmatig met trailerlaadproblemen) dit was dus ook snel opgelost.

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 14:35

Vanmorgen mocht hij dan het gras in met zijn nieuwe vrienden
Afbeelding

Afbeelding

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 14:40

Welke datum is hij van? Wat een joekel ofniet? Wel mooi dier lijkt me.

Lotte balen wanneer wordt ze geopereerd?

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 14:42

heel stoer ding rhijnauwen! veel uitstraling.

xlim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 17:54

Vervelend lotte! Wanneer laat je haar er aan helpen? Fijn dat ze braaf was met laden. Toevallig afgelopen weekend Gilano rustig laten wennen aan de trailer. In begin vond hij het spannend, maar met geduld stond hij er uiteindelijk op en was hij super braaf.

Wat een knap ding rhijnauwen! En wat een joekel. Ben erg benieuwd hoe hij uitgroeit, die mistaat niet in de wedstrijdring;) gaan jullie hem zelf aanhouden?

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 19:47

Dank jullie wel voor de complimenten :o Hoezo is van 25 april 2012, dus bijna een jaar. Het is wel de bedoeling om hem zelf te houden. Ik ben heel benieuwd hoe hij het gaat doen.

lotte002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-13 13:18

rhijnauwen: Mooi stoere vent inderdaad!

Gordinnie word woensdag 1 mei geopereerd aan beide achterbenen. dus al snel gelukkig! hopelijk hersteld ze goed!
Vandaag voor het eerst lekker met dr in het bos wezen wandelen, de stal waar ze nu staat ligt vlak naast een natuurgebied dus dat is echt heerlijk!
En ze was zo braaf, eerst vond ze het wel een beetje spannend maar eenmaal in het bos vond het ze super leuk volgens mij. :D

Hier nog wat foto s van vorige week toen ze voor het eerst het land in mocht.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

http://www.flickr.com/photos/86310644@N03/

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 13:59

Wat een leuk dier!!
Heel veel succes met de operatie, we gaan duimen voor een spoedig herstel +:)+

rocksyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 19:09

Ik ben niet zo een fanatieke bokker, maar mag ik me hier toch melden? Ik lees meer mee dan ik post. Ik verwacht in Mei een veulen van Bodyguard. Ik verwacht dat het een vos wordt. Op de eerste bladzijde zag ik een vos, wat een leuk dier.

Hierboven staan ook 2 mooie nakomelingen zeg, dat beloofd wat.
Wel erg jammer van de OCD.

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 19:33

O Rocks, krijg jij ook een boduguard? Ik kreeg via pb een tip om hem te gebruiken bij mijn Flemmingh. Wanneer krijg jij die van jou?

Sorry, ik spring zomaar even in dit topic, maar was even aan het zoeken op naam.. Wat is jullie ervaring? Ik zoek een hengst die maat en body doorfokt..

lotte002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-13 20:36

Vulina: Maat en body heeft hij bij mijn merrie goed meegegeven, Ik heb hem op een partout merrie gebruikt waar redelijk veel volbloed in zit. En resultaat vind ik erg goed gelukt (maar goed dat zal iedereen van zn eigen paardje wel vinden hihi).