Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sigrid1182 schreef:@chantal 1609. Is je ponie nrps of heb jever reg b stamboekpapier van kwpn bij?
Volgens mij ken ik de ponie van jou? Heb je haar in friesland gekocht?
Ik zal stalgenoot even vragen...die had vorig jaar een bruine ponie vavamer te koop.
Net zadelmak,en lijkt sprekend op de jouwe..ook zelfde leeftijd.
Moet ook eerlijk zeggen als het haar is, ze volgens mij geen papier had en zeker geen indoctro is....
Vind t zowiezo al merkwaardig dat iemand indoctro zou gebruiken om ponie te dekken..
Dekgeldis nl niet goedkoop....
Mijn indoctro ben ik nu aan t longeren pakt ze goed op....
Jakizi schreef:Ik zie trouwens een paar mooie e hele verschillende paarden voorbij komen
Nog een plaatje van een indoctro merrie van 1.58 die ik een half jaartje heb gesprongen.
[ Afbeelding ]

dikste vriendinnetjes
gewoon bakje op de grond hoor, niets bijzonders
maar ik dacht, ik laat ze wel even langer staan zodat ze op kunnen drogen.
en zij bleef heel rustig liggen van en nu?!? En de andere indoctro ging heel hard rondjes rennen en hinniken enzo :p echt helemaal in de stress! Maargoed, herrie gemaakt en toen kon ze uiteindelijk weer opstaan.
ik schrok inderdaad ook behoorlijk maar ze raakte niet in paniek, dus dat scheelde ook wel :p jaa ik zal even zoeken naar een foto! Kan ik niet via m'n iPhone denk ik
De linker is Royalty, officieel Guusje Royalty. De rechter is Genette, officieel Garonette

Kortom, ze hebben dus weinig gras gekregen en behoorlijk wat beweging. Toen ze een paar maanden later thuis kwamen waren ze weer dik genoeg hoor xD
Maar het is net alsof ze dachten: okeee, we zijn thuis dus nu moeten we ons weer braaf gedragen! Haha, we konden na 3 minuten gelijk het halster aan en uit krijgen, netjes poetsen enzo. Ze zijn zelfs een weekje later bekapt door de hoefsmid en dat ging super goed!